קרית התרבות נס ציונה מתחדשת : תיקרא מעתה החברה לתרבות ופנאי נס-ציונה

$(function(){setImageBanner('2b0dca93-d28f-45e6-bd12-5839b800e9fa','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

קריית התרבות נס ציונה מתחדשת במיתוג חדש והחל מהיום שמה החברה לתרבות ופנאי נס-ציונה.
תתחילו להתרגל לשם החדש.. ולזהות את הלוגו החדש.



בתמונה ראש העיר נס ציונה שמואל בוקסר כשלצידיו היו"ר פינקל והמנכ"ל בלט. ברקע, הלוגו החדש !

ראש העיר כשלצידיו היו"ר פינקל והמנכ"ל בלט. ברקע, הלוגו החדש !

בהרמת הכוסית המסורתית של דירקטוריון החברה, בערב ראש השנה תשפ"א, בהשתתפות ראש העיר שמואל בוקסר, מנכל"ית העירייה דפנה קירו-כהן, יו"ר הדירקטוריון – משה פינקל, חברי דירקטוריון ועובדים נחנך הלוגו והשם החדש: החברה לתרבות ופנאי נס –ציונה.


מה גרם להחלטה הזו. מה היה רע בשם שכולנו הורגלנו אליו? שאלנו השבוע את יו"ר החברה משה פינקל ואת המנכ"ל גיל בלט וכך נענינו:

בראשית דרכנו הבנו שקריית התרבות שהיא בעצם המבנה המרכזי הנמצא ברחוב השירון מקיימת פעילות רבה ומבורכת בעיר. מאז נס-ציונה גדלה והתפתחה והיום החברה מנהלת כ- 11 מבנים ברחבי העיר. למרות הפעילות הענפה והמגוונת בכל התחומים: הצגות, חוגים, הרצאות, סרטים, מוסיקה, אירועים עירוניים, קייטנות ועוד... הדבר לא מחלחל מספיק בקרב התושבים. קיים פער גדול בין העשייה המגוונת וחוצת התחומים של החברה ומותגיה, לבין המודעות של בעלי העניין המרכזי תושבי העיר נס ציונה לעובדה שכל המגוון הזה יוצא מבית אחד.אז החלטנו לאחד מותגים תוך שמירה על הייחודיות ולחזק את המודעות שכל המגוון הזה מגיע ממקום אחד.

של מי הקריאייטיב?

שילבנו כוחות ומוחות מקומיים מנהלים ועובדים של החברה מתוך חשיבה ושיתוף פעולה, כדי ליצור קו עקבי ואחיד לתושבים שיסייע לזיהוי מהיר של פרסומים הקשורים לתרבות הפנאי בעיר נס ציונה מתוך חיבור אמיתי והזדהות . מטרת העל שלנו היתה לחרוט את הלוגו החדש בתודעת הציבור כמותג חזק ויציב, היוזם והאחראי על חיי הפנאי של התושבים ושידעו לקשר את תרבות הפנאי – אלינו, וכך נחסך כסף גדול שבדרך כלל משלמים על תהליך ומיתוג כזה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה