קרית החינוך פארק המדע? אימרו מעתה קרית חינוך פארק המדע ע"ש יצחק נבון !

$(function(){setImageBanner('0ff7e636-c3a3-40db-8fc5-8e6cd13df894','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

בטקס חגיגי, בנוכחות משפחתו של הנשיא החמישי יצחק נבון ז"ל, נציגי משרד החינוך, עובדי עירייה ומוזמנים, נקבע הבוקר שמה של קריית החינוך השש שנתית- פארק המדע יצחק נבון.
בטקס נחנך גם המבנה השלישי בבית הספר, שבנייתו הסתיימה בימים האחרונים, המשתרע על כ 5,500 מטרים, כולל 4 קומות ומכיל למעלה מ 20 כיתות.

דוברות נ.צ.

גזירת הסרט בידי ראש העיר ונכדת הנשיא המנוח נבון...מאחריה, אביה ובנו, ארז.

בטקס נכחו אלמנת הנשיא המנוח, הגב' מירי שפיר נבון, בנו, מר ארז נבון יושב ראש העמותה להנצחת הנשיא החמישי, ראש העיר שמאול בוקסר, סגנית ראש העיר סמדר אהרוני, מנכ"לית העירייה דפנה קירו כהן, מהנדס העיר בועז גמליאל, מנהלת אגף החינוך ריבה קליין, מנהל אגף שפ"ע רפי קריספיל, מנהלת חטיבת הביניים רותם ישראלי, יו"ר וועד ההורים בביה"ס אפי פרנקל ובתיה שדה , עובדי עירייה ואורחים נוספים. נעדרה עקב סיבות בריאותיות מנהלת בית הספר, שמרית רביב.

בטקס נחנך גם המבנה השלישי בבית הספר, שבנייתו הסתיימה בימים האחרונים. בניית המבנה החדש הושלמה בתוך 15 חודשים בלבד והוא משתרע על כ 5,500 מטרים, כולל 4 קומות ומכיל למעלה מ 20 כיתות, מרחבי למידה משותפים, חללים רחבים ומרפסות. בקומה הראשונה חלל רחב ידיים לספריה החדשה אשר תשרת את כל תלמידי בית הספר. בבניית המבנה נעשה שימוש בטכנולוגית בניה מתקדמת: שימוש בחומרים ברי קיימה ותאורה חסכונית ויעילה. בהובלת מהנדס העיר, בועז גמליאל, הקבלן ארזי בר שדה, והאדריכל רועי סקר, בניית המבנה הושלמה על פי לוחות הזמנים שנקבעו והוא מוכן לקלוט את תלמידי כיתה ז' שיגיעו לראשונה לבית הספר ביום רביעי הקרוב.

דוברות נ.צ

מירי נבון, אלמנתו של הנשיא השמיני : "נבון היה איש חינוך, אשר הקפיד להעביר לתלמידים שחלומות ניתן להגשים. הוא האמין בחשיבות התרבות ואהב את השפה העברית. אנחנו מתרגשים ושמחים על ההחלטה לקרוא לבית הספר בפארק המדע בנס ציונה על שמו ומודים לראש העיר. אני מאחלת לכל התלמידים שנת לימודים טובה ופורייה".

ראש העיר שמואל בוקסר: "יצחק נבון ז"ל, נשיא המדינה החמישי של מדינת ישראל היה דמות אהובה ונערצת. הוא הקדיש את חייו להידוק הלכידות החברתית, סובלנות וערבות הדדית. אלו ערכים שאין יותר רלוונטיים מהם היום. אין ספק שצוואתו ומשנתו של הנשיא החמישי מהווה דוגמא ומופת לנוער נס ציונה. יש לנו קריית חינוך ע"ש בן גוריון, קריית חינוך ע"ש גולדה מאיר, קריית חינוך ע"ש בן יהודה ועכשיו גם קריית חינוך ע"ש הנשיא המנוח יצחק נבון. בהחלט רביעייה מכובדת. אני מודה לכל העוסקים במלאכה על השלמת הבניה, על הצד הטוב ביותר ובטווח הזמן הקצר שהגדרנו, כדי לאפשר לתלמידי העיר תנאי למידה מתקדמים תוך מתן מענה הולם לצורך ולגידול באוכלוסייה. אני מאחל לתלמידים שנת לימודים פוריה ומוצלחת".

את הטקס הנחתה גל נוימן, תלמידת בית הספר במגמת תאטרון וביולוגיה ועולה לכיתה י"ב.
בתום הנאומים הוסר הלוט מעל בניין בית הספר והאורחים ניגשו לבניין "נגב" ,החדש לקביעת מזוזה ולטקס גזירת הסרט .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה