קר, רטוב ולוהט... בלבבות המפגינים מנס ציונה ששבו ל"צומת הדמוקרטיה"

$(function(){setImageBanner('04bdbc58-b8b6-4373-a584-7d2768c2f26d','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

מוצאי שבת רטוב היה אמש בצומת הדמוקרטיה בנס ציונה.
למעלה ממאה מפגינים הגיעו למחות נגד "ממשלת המחדל והביזה" כלשונם.
נאמה בהפגנה איילת קציר ממובילות מחאת ״עיניים על הכנסת".

נבט כהנא

נבט כהנא

צילמה: נבט כהנא

דבריה של איילת קציר ממובילות מחאת ״עיניים על הכנסת", בהפגנה:

בימים קשים אלה, בהם אנו סופרים את מתינו, חרדים לשלום החטופים שהופקרו בעזה, דואגים לשלום חיילנו בחזית ולמשפחותינו שנעקרו מבתיהן, מבקשים מכולנו לשתוק כי עכשיו מלחמה.

מאז השבעה באוקטובר, משפחתי, תושבי הגליל העליון, הופקרו על ידי המדינה לירי הנ"ט של החיזבללה. שלושת ילדי עזבו את לימודיהם, את מקום עבודתם והתגייסו למילואים, על מנת להילחם על הבית.

הם יצאו למילואים בידיעה שאמא שלהם תצא לרחובות ותעמוד על המשמר אל מול ממשלה, שאינה ישרת דרך ושאינה הגונה.

אם עד לשבעה באוקטובר חשבנו שהגענו לתחתית הבאר עם הניסיון העיקש של נאשם בפלילים וממשלה משיחית להפוך את ישראל לדיקטטורה, מאז, בכל יום שחולף אנו מגלים שלממשלה הזאת, בראשות נתניהו, אין גבול.

אנחנו עדים לאחד ממופעי המנהיגות העלובים ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל. יש לנו ממשלה לא מתפקדת ובראשה עומד ראש ממשלה פחדן, שעסוק בהישרדותו ובהבטחת תבוסתנו, מפחד משותפיו הפחדנים לממשלה, מפחד ממשפטו ובעיקר הוא פוחד מאתנו, העם. יש לנו ראש ממשלה שבחר להיות אבי אבות הקיטוב בחברה הישראלית, זה שטבע את המונח- "השמאל שכח מה זה להיות יהודי". יש לנו ראש ממשלה שעיקר אומנותו היא ליצר כאוס, פילוג ושיסוע ועוסק כל העת ביצירת קמפיינים המפלגים את העם.

ביחד ננצח! את מי ננצח? את משפחות החטופים? את הישראלי סוג א' או סוג ב' מהקמפיין של השישי באוקטובר. את מי ננצח? את הרוח הישראלית המאפיינת את אזרחי המדינה הזאת?

בשעה שאזרחי המדינה מרגישים כי נחטפו על ידי נתניהו וסינואר, הוא וממשלתו ממשיכים בחגיגה ובוזזים את הקופה הציבורית לנגד עינינו ואין עוצר. יש לנו ראש ממשלה שבמקום להבין את גודל השעה, מנסה בזמן מלחמה להעביר חוק השתמטות גורף לחברה החרדית ביחד עם חוק גיוס, המכביד את הנטל עלינו המשרתים. תומך בתקציב המדרדר את ישראל לחורבן כלכלי ומדיני, ומסכן את הקשרים עם בעלות בריתנו.

יש לנו ראש ממשלה שמעודד את חברי ממשלתו לפעול בהתמדה ליצירת מציאות כיאוטית, מפחידה ומשתקת עבור החברה הישראלית ומנסה לדכא בקרבנו את התקווה. כי אזרחים מדוכאים ומפוחדים, הם נשמת אפה של דיקטטורה. לא במקרה הוא חוזר ואומר שהמלחמה תמשך זמן רב. החזקת אזרחי המדינה במצב נפשי קבוע של פחד, אימה וחוסר תקווה, נועדה לקבע מציאות, שבה לא נעז לחשוב על עתיד טוב יותר.

שאלו את עצמכם: ״כמה זמן עוד נאפשר לממשלה להחריב לנו את הבית? כמה זמן עוד נאפשר לממשלה שכשלה בהבטחת ביטחון לאזרחיה לכהן?"

מה עוד צריך לקרות כדי שנבין שאנחנו כבר אחרי הדקה ה - 90 והגיע הזמן לדרוש מהממשלה הזאת ומהעומד בראשה להחזיר את המנדט?

כל יום אני משוכנעת יותר ויותר שהעורף חייב לצאת לחזית אל מול הממשלה והעומד בראשה בגלל שיש לנו ממשלה שתוקפת את אזרחיה. אני קוראת לאזרחים מכל גווני החברה הישראלית לצאת ולעמוד במחאה אל מול הממשלה והעומד בראשה. כן, גם בזמן מלחמה ובעיקר בגלל המלחמה.

ממשלה שהפכה חיים של ישראלים רבים לאפר לא יכולה לנופף ב 64 מנדטים, כאילו היו רישיון להרס המדינה והחברה הישראלית. ממשלה כזאת לא יכולה לעסוק בבניה ובשיקום ולכן הם צריכים ללכת. עלינו האזרחים לראות מבעד למסך העשן. עלינו להתעשת במהרה, להרים את נס ההתקוממות האזרחית הלא אלימה ולדרוש - בחירות עכשיו.

אני קוראת לכם להצטרף אלי ואל חברי למחאה עיקשת מול כנסת ישראל בירושלים ולהתמיד במאבק להחזרתם של כל החטופים והחזרת המדינה שלנו למסלול של שפיות, הוגנות ושגשוג .

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה