ראשונה באזור : מהפכת הרכב השיתופי מגיעה לקריית עקרון

$(function(){})

היוזמה התחבורתית הירוקה יוצאת לדרך: השכרת רכבים לפי שעה, שירות עצמי וזמין 24 שעות ביממה וחניות ייעודיות ברחבי המועצה. ראש המועצה חובב צברי: "זהו צעד נוסף במגמה שלנו ליצור שיתופי פעולה למען התושבים במטרה לשפר את איכות החיים, להקל על הפקקים באזור ולשמור על כדור הארץ"

רכב שיתופי קריית עקרון  https://pixabay.com

ראשונה באזור : מהפכת הרכב השיתופי מגיעה לקריית עקרון

קריית עקרון מצטרפת למהפכת הרכב השיתופי ובקרוב תושבי המועצה יוכלו לשכור רכב לפי שעה לשימושם הפרטי ולאסוף אותו מחנויות שיהיו פזורות ברחבי המועצה.

מי יכול להשתמש ברכב שיתופי בקריית עקרון ? 

הרכב השיתופי מיועד עבור כל אותם תושבים שלא מעוניינים להחזיק מכונית פרטית עקב שימוש מופחת, נסיעה דחופה או מטעמי שמירה על איכות הסביבה.

כמה עולה להצטרף לשירות רכב שיתופי ? 

ההצטרפות לשרות היא ללא התחייבות ולאחריה ניתן יהיה להזמין רכב באפליקציה או באתר הייעודי בכל שעות היממה לפי תשלום שעתי או יומי. לאחר סריקת רישיון הנהיגה ובחירת הרכב המשתמש יקבל את מיקומו וקוד סודי בעזרתו יוכל להפעיל אותו ולהתחיל בנסיעה.

העלויות של תחזוקת הרכב והאפליקציה הן על ידי החברות עצמן – התשלום בגין השירות מתבצע על ידי הלקוחות. במודל אחד מדובר בתשלום שעתי ואילו בשני מדובר בתשלום מובנה מראש על 24 שעות השכרה עם 150 ק"מ לנסיעה.

הזכיינים המתפעלים של הרכבים השיתופיים בקריית עקרון 

לטובת המהלך נבחרו שני זכיינים – הראשון הוא "סיטי קאר", לו מעל ל-30,000 לקוחות ופריסת מאות רכבים ברחבי המדינה בערים מרכזיות דוגמת חיפה, ירושלים ורחובות ועד ליישובים ומועצות מקומיות בצפון ובדרום. השני הוא "שלמה סיקסט Share" שמציע מודל השכרה ל-24 שעות ללא דמי מנוי חודשיים או התחייבות ארוכת טווח ומאפשר שימוש גם לנהגים צעירים וחדשים עם ותק של שנה על הכביש.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה