ראשונות בסטארט קאפ: תלמידות ביה"ס גולדה נס ציונה זכו בתחרות שתקיימה באשכול פיס

$(function(){setImageBanner('ab11ecb5-80f6-4fd4-953f-a3a0927f2b58','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

ישראל היא אומת הסטארט אפ ניישן ובנס ציונה צומח דור המשך מבטיח. המיזם של תלמידות ביה"ס גולדה הוא המיזם הזוכה בתחרות סטארט קאפ לתלמידי כיתות ט' שהתקיימה היום באשכול פיס. המיזם הזוכה נועד לתת מענה לידיעות כזב המופצות ברשתות בזמן מלחמה,

"יד לאמת" – המיזם של תלמידות ביה"ס גולדה הוא המיזם הזוכה בתחרות סטארט קאפ לתלמידי כיתות ט' שהתקיימה היום באשכול פיס

תחרות סטארט קאפ של אגף החינוך בעיריית נס ציונה התקיימה היום באשכול פיס- בהשתתפות כ 150 תלמידות ותלמידי כיתות ט' מבתי הספר העל יסודיים בעיר.

התחרות מעודדת תלמידים לפתח יוזמות טכנולוגיות. השנה, בהתאם למצב, שמה דגש על פתרונות טכנולוגיים מבוססי AI להתמודדות עם מצבי חירום. את התלמידים ליוו והדריכו מנטורים ומורות במהלך השנה, בתהליך פיתוח המוצר: משלב איתור הבעיה החברתית לה המוצר נועד לתת מענה, דרך שלבי הפיתוח ועד הצגת המוצר בדרך שיווקית וממוקדת.

עוד באתר מה עושים בפסח 2024

בתום תחרות קשה, במהלכה הוצגו מיזמים מעניינים ומצויינים של הקבוצות השונות, החליט חבר השופטים שכלל את: ראש העיר שמואל בוקסר, מנכ"לית העירייה דפנה קירו כהן, מנהלת אגף החינוך אסתי יוסף, מנהל מחלקת חינוך על יסודי יורם לוין, והמנטורים: יורם לשם וגד אבישר לבחור במיזם "יד לאמת" של תלמידות ביה"ס גולדה כמיזם המנצח.

המיזם, נועד לתת מענה לידיעות כזב המופצות ברשתות בזמן מלחמה, על ידי פיתוח תוסף המזהה ומתריע כאשר ישנו חשד בפרסום ידיעה שאינה אמת. בכך, מעודד המיזם חשיבה ביקורתית ומפחית שיתוף של הודעות כזב. במקום השני זכה המיזם WHOLE SOUL- אפליקציה הנותנת פתרון למצבי חרדה וקושי נפשי בזמן מלחמה. ובמקום השלישי המיזם EPILEPSYSAFE שנועד לסייע לחולי אפילפסיה להפחית לחץ וחרדות בזמן אזעקות.

הזוכות במקום הראשון מנס ציונה הוזמנו על ידי משרד החינוך להשתתף בחצי גמר תחרות יזמות הנוער הארצית.

הבוקר החל בהרצאה של השראה מאת נמרוד קפלן, מייסד ובעלים WATER.IO, שאיפשר לתלמידים להכיר מבפנים את עולם היזמות ולחלום בגדול. במהלך היום התחלקו הקבוצות לשולחנות עבודה והכינו את היוזמות להצגה, זאת בזמן שחבר השופטים עבר בין המיזמים והתרשם מהרעיון, עבודת הצוות והמוצר הסופי.

ראש העיר שמואל בוקסר: "היוזמות החדשות של התלמידות והתלמידים, הם אלו שיעצבו את העתיד של כולנו. התפקיד שלנו הוא לעודד אותם ליצור ולתת להם את הכלים הכי טובים כדי להצליח. מכאן - הבמה היא שלהם. התחרות היום הוכיחה, שהנוער שלנו נפלא. חושב יצירתי, חד, ממוקד ונכון. אנחנו כולנו יכולים להיות גאים".

אסתי יוסף מנהלת אגף החינוך: "התחרות היום מסכמת הזדמנות שניתנה לילדים ולילדות לחלום, ליצור, ללמוד אחד מהשני, לפתח ולהציע רעיונות מבריקים -שאנחנו רווינו מהם נחת. זה החינוך במיטבו".

גלעד שמיר, מנהל החינוך הטכנולוגי באגף החינוך: "בינה מלאכותית נכנסת לחיינו בצורה הולכת וגוברת וצפויה להשפיע על כמעט כל תחומי החיים ולכן אנחנו מעודדים תלמידים לחשוב על יוזמות טכנולוגיות מבוססות בינה מלאכותית. התחרות היום ותהליך הלמידה מאחוריה נתן הזדמנות לילדים לא רק להכיר את הטכנולוגיה אלא לדעת לעשות בה שימוש".

ראשונות בסטארט קאפ: תלמידות ביה"ס גולדה נס ציונה זכו בתחרות שתקיימה באשכול פיס

יש לנו האב משלנו תחרות סטארט קאפ לתלמידי כיתות ט' שהתקיימה היום באשכול פיס

הסטארט אפיסיטים הצעירים של נס ציונה יש על מי לסמוך

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה