ראש העיר הורה לבטל ארוע בהשתתפות עבריין המין המורשע חנן גולדבלט

$(function(){})

לאחר שהנושא עלה ברשתות, הופתע ראש העיר לגלות שקרית התרבות השכירה את משכן הפיס לארוע בכיכובו של חנן גולדבלט, עבריין מין מורשע, מה שעורר כמובן דיון ציבורי ער והורה לבטל מיד את החוזה.
התרוץ הרשמי לתקלה: "חוזה השכרת האולם נחתם ללא איזכור שמו של גולדבלט כמופיע באירוע המדובר."
אחת מקרבנותיו: הייתי בת 15.5 כשהכרתי את המנוול שעשה לי ולעוד עשרות בנות את מה שעשה. בבקשה , אל תתנו לו לעמוד שוב על במה לעולם !


פייסבוק

ראש העיר הורה לבטל ארוע בהשתתפות עבריין המין המורשע חנן גולדבלט

"חנן גולדבלט מדבר על הכל" - כך הכריזה מודעת פרסום שהופיעה ברשת על מופע של השחקן ועבריין המין המורשע חנן גולדבלט. לפי הפרסום המופע צפוי להתקיים ב-3 במרץ במשכן הפיס לאמנויות בנס ציונה ומי שמפיקה את המופע היא השחקנית ומשתתפת "אהבה חדשה" לשעבר רוני נדלר. (בתו של עבריין המין המורשע בני נדלר)  במודעה נכתב כי "המופע יצולם לצורך סרט תיעודי".

אלא שרק הבוקר הופתע ראש העיר בוקסר לגלות ברשתות החברתיות תגובות זועמות על כך שבאולם העירוני "משכן הפיס" - אמור להתקיים ארוע בכיכובו של מי שהורשע בשעתו בעבירות מין.

בוקסר זעם והגיב : אני אומר באופן חד וחלק, שאינו משתמע לשתי פנים: לא יקום ולא יהיה! חנן גולדבלט לא יופיע בנס ציונה. העיר שחרטה על דגלה אפס סבלנות לאלימות כלפי נשים, מכל סוג שהוא, לא תשמש במה לעברייני מין."

וכאמור הוא הורה לבטל האירוע מיד:

באשר לשאלה כיצד בכלל הושכר האולם מראש למטרה זו, מסרה דוברת העירייה הילה קאופסקי-עוזר כי  "לעיריית נס ציונה נודע אתמול כי מתוכנן אירוע פרטי בהשתתפות חנן גולדבלט במשכן פיס לאומנויות בחודש מרץ. האירוע אינו אירוע של עיריית נס ציונה. לאור המידע החדש שהובא לידיעתנו אתמול, הורה ראש העיר הבוקר לא לאפשר את קיום האירוע בעיר. מבירור ראשוני עם החברה לתרבות ופנאי אשר מפעילה את האולם עולה כי חוזה השכרת האולם נחתם ללא איזכור שמו של גולדבלט כמופיע באירוע המדובר."

אלא שעדיין לא ברור, לפחות לנו, מה כן נכתב בחוזה לגבי תוכן הארוע ומי יופיע בו. הרי לא ייתכן שהשכירו אולם בלי לדעת לאיזו מטרה? נכון? 

ואם נמסר ע"י האמרגן מידע שקרי, נשמח לדעת זאת ומה בכוונת העירייה/ קרית התרבות לעשות בנדון.

וכשנקבל תשובה על שאלות אלו, נעדכנכם.

עוד על התגובות לארוע- ראו ציטוט מאתר "וואלה" הבוקר

כשמיה בר שלום הבחינה במודעה היא החסירה פעימה. בר שלום הייתה האישה הראשונה שהעידה נגד חנן גולדבלט, וחשפה כי פגע בה מינית כשהיתה בת 15 וחצי, קודם בעיתונות בעילום שם בתחקיר של נעמה לנסקי בידיעות אחרונות שפורסם ב-2005, ואחר כך כשנחשפה בשמה בתקשורת. בר שלום גם העידה נגד גולדבלט במשפטו והוא הורשע בביצוע אונס ועבירות מין נוספות שהתרחשו לאורך שנים רבות בנשים ובנערות אותן לימד משחק. הוא נידון לשש שנות מאסר, אך השתחרר לאחר שריצה ארבע שנים.

בר שלום פרסמה פוסט בפייסבוק שבו כתבה: "בחודש נובמבר האחרון פנתה אליי רוני נדלר - שחקנית ריאליטי ובתו של עבריין המין המורשע בני נדלר שהודה במעשים מגונים בשני תלמידיו. רוני סיפרה לי בהתרגשות שמצאה את ייעודה והיא עומדת לצלם סרט דקומנטרי על עברייני מין ושיקומם בדגש על חנן גולדבלט. את מה שיש לי לומר לרוני אמרתי לה ואני עוד אגיד לכל מי שירצה לשמוע. הבטחתי לה. אבל לרעיון החולני הזה מצטרפת עיריית נס ציונה שמאפשרת לעבריין המין המורשע חנן גולדבלט לעלות למופע חינמי ב-3.3 בו הוא ידבר על הכל. וכל זה כמובן לצורך הסרט התיעודי של נדלר. הייתי בת 15.5 כשהכרתי את המנוול שעשה לי ולעוד עשרות בנות (אם לא מאות) את מה שעשה. בבקשה (!!!!) אל תתנו לו לעמוד שוב על במה לעולם!!!!! רוני נדלר, אני כל כך מרחמת עליך באמת. אבל זו לא הדרך לטפל בעצמך. באמת שלא".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה