ראש העיר והצוות המקצועי בעירייה נפגשו עם ועד ההורים היישובי לדיון על שנת הלימודים שבפתח

$(function(){setImageBanner('9f150b5f-76bc-4469-89c3-1b03a8544012','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

לקראת פתיחת שנת הלימודים, נפגשו השבוע ראש העיר והצוות המקצועי בעירייה עם ועד ההורים היישובי לדיון על שנת הלימודים שבפתח והיכרות עם מנהלת אגף החינוך הנכנסת אסתי יוסף.
הדיון נערך בהשתתפות ראש העיר שמואל בוקסר, מנכ"לית העירייה דפנה קירו כהן, מנהלת אגף החינוך הפורשת ריבה קליין ומנהלת האגף הנכנסת אסתי יוסף, מנהלי המחלקות אילנית חן ויורם לוין, יו"ר ועד ההורים הישובי בני בוכניק, יו"ר ועד הגנים דנה שחק כץ וכלל נציגי ועדי ההורים מבתי הספר בעיר.

דוברות

בדיון הוצגה לנציגים מערכת גפן החדשה של משרד החינוך, שתחל לפעול בשנה הנוכחית והאתגרים ביישומה. ראש העיר הציג להורים את השיפוצים שהתקיימו במוסדות החינוך במהלך הקיץ ונדונו שיתופי פעולה להמשך השנה בניהם פעולות תומכות לשמירה על שיח ענייני ומכבד בין צוותי החינוך להורים, הסכמה על צוותי עבודה אשר יכללו נציגי הורים וצוותי חינוך ויעסקו באתגר שימור ותגבור מורים במערכת, בהמשך למשבר הארצי ולאתגרים הלאומיים.

ראש העיר שמואל בוקסר:

שיתוף הפעולה עם ועדי ההורים הוא חיוני וחשוב לנו מאוד. אני מברך על המפגש החשוב בו נדונו נושאים בוערים הנוגעים לחינוך ילדינו –שימור מורים איכותיים, הקפדה על שיח מכבד ועוד. אני מודה ליו"ר הועד הישובי בני בוכניק, לדנה שחק כץ, יו"ר ועד הגנים ולכלל נציגי ועדי ההורים שהגיעו בנוכחות מרשימה לפגישה. דלתי תמיד פתוחה בפני ההורים ואני משוכנע שהמשוב שלהם חיוני עבורינו, ללמידה מתמדת ושיפור מערכת החינוך העירונית בראי העתיד.

יו"ר ועד ההורים, בני בוכניק:

שמחנו להכיר את מנהלת האגף הנכנסת אסתי יוסף. אנחנו מאחלים לה הצלחה גדולה בתפקידה החשוב. מנצלים את ההזדמנות להודות לריבה קליין על העשייה הברוכה במשך השנים ומאחלים לה הצלחה. אני מודה לעירייה ולראש העיר שמואל בוקסר על ההכרה בצורך להתמודד, בתוכנית ארוכת טווח עם משבר ההוראה ומאמין שיחד נצליח להעמיד יעדים עירוניים שיובילו לשימור צוותי הוראה טובים והכנסת כוחות איכותיים נוספים למערכת. אנחנו מאחלים לילדים ולנערים שנת לימודים טובה והצלחה גדולה בשנת תשפ"ג.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה