רגע לפני הפתיחה זכו סוף סוף חברי מועצת העיר לסיור מודרך בפארק הספורט החדש. נחשו מי לא בא?...

$(function(){setImageBanner('0fa1f8ca-161c-4e86-a0b2-922ed63501b2','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

מועד פתיחתו של פארק הספורט החדש בנס ציונה עדיין לא פורסם, אך כנראה בשבוע הבא. ולאחר הויכוחים על תקציבו וכו' במליאה, הפנים ראש העיר את הביקורת והדרישה להראות להם סוף סוף במה מדובר.
אלא שמי לא הגיעו לסיור המאורגן? המבקרים החריפים בדיון, עמוס לוגסי ונאור ירושלמי, המתמודדים מול בוקסר. וגם אלו שלא ממשיכים להתמודד, אז למה להם לבזבז זמן יקר...

חברי מ. העיר בסיור. דוברותהעירייה

ראש העיר שמואל בוקסר וחברי מועצת העיר בסיור בפארק החדש 

פארק הספורט החדש, עלויותיו המדוייקות וכו' היו נושא לוהט לאחרונה בפוליטיקה המקומית ולאחר הויכוחים על תקציבו וכו' במליאה, הפנים ראש העיר את הביקורת והדרישה להראות להם סוף סוף במה מדובר.
וכך יצאו ביום חמישי האחרון הגיעו חברי מועצת העיר: סגנית רה"ע סמדר אהרוני, שאול רומנו, רמי סקליטר, אריאל אלמוג, פנינה זיו ואלי לוי שהוא שדרש את הסיור, לפארק הספורט.

וכאמור לא הגיעו: עמוס לוגסי, נאור ירושלמי, שולי מזרחי, רביב ורניק, שחר רובין, טלי חייט ומאיה פז. (גיל אנוקוב דווקא אישר הגעה אך לא יכל לבסוף להגיע) 

חלקם יטענו מן הסתם שלסיור כמה ימים לפני הבחירות לא תיתכן משמעות אמיתית מבחינת יכולתם להשפיע ולשנות, אז למה לטרוח. 

במהלך הסיור קיבלו חברי המועצה הסבר על המתקנים החדשים, ביניהם מתחם הסקייטפארק, מתחם הנינג'ה ומתחם כושר קרבי. עוד צפו חברי המועצה בפגודה הוותיקה אשר שומרה במקום וכן קיבלו הסברים ותשובות לשאלותיהם על שימור השטחים הירוקים, נטיעת עצים ועיבוי הצמחייה הטבעית בפארק החדש.

במהלך הסיור הסביר ראש העיר לחברי המועצה כי בית הקפה "גן סיפור" נמצא עדיין בשלבי הקמה מתקדמים, ועתיד להיפתח בחודש ינואר הקרוב. לפיכך, המתחם מגודר ותחום באופן נפרד משטחי הפארק הרחבים אשר כאמור יפתחו לרווחת הציבור כבר בימים הקרובים. הסבר זה מתייחס בעקיפין לטענות שהעלה עמוס לוגסי לפיהן פתיחת הפארק לפני השלמת כל חלקיו אינה בטיחותית ולכן יש לדחות את הפתיחה עד להשלמה, שתהיה כמובן לאחר הבחירות... 

ראש העיר שמואל בוקסר:  במליאת מועצת העיר התקיים דיון ער על הפארק החדש ועלו שאלות רבות. אין כמו מראה עיניים. אני שמח על ההצעה לקיים את הסיור, שאימצנו בשמחה. אני משוכנע שחברי המועצה שלא הגיעו לסיור, היו יכולים לקבל תשובות לשאלות רבות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה