ריח בחירות... לאחר סידרת עימותים ביניהם, בוקסר "קיבל את התפטרותו" של אלי לוי מהקואליציה.

$(function(){setImageBanner('19b265a8-f83d-4c23-9277-85b00c25c6eb','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

אולם, רה"ע נימק זאת בטענה לפיה לוי הודיע על התפטרותו במליאה האחרונה ואילו לוי מכחיש ואומר "אמרתי שבגלל היחס שלו אליי ושהוא לקח את הסמכויות שלי, אני מרגיש כמו באופוזיציה.. אם הוא רוצה לפטר אותי, שיגיד..."

אלי לוי באסיפה בה הפריע לבוקסר, הנואם

זה שמערכת היחסים בין נציג ש"ס במועצת העיר אלי לוי וראש העיר שמואל בוקסר עלתה מזמן על שירטון, אינו חדש. 

זה גם לא סוד שלוי איבד את תמיכת צמרת המפלגה, למרות שעודנו נהנה מתמיכה בקרב בוחריה בעיר ובוקסר קיבל החלטה פוליטית מושכלת ללכת עם הטוענים לכתר מש"ס כמו יו"ר המועה"ד רחמים דוד וערן רפאל.

בעקבות כך היינו עדים ללא מעט עימותים ביניהם, כאשר השיא היה באסיפת התושבים שעסקה בתוכניות הבניה ש"מתחם חרודי" שם נטל לוי את הרמקול והאשים את ראש העיר כי הוא מתחמק מלומר את האמת בנושא מדוע החליט לסגת מהתוכנית.

כאן כבר נחצה קו, כנראה ואתמול הודיעה דוברת העיריה כי

לאור הודעת חבר מועצת העיר אליהו לוי, בישיבת מועצת העיר אחרונה כי הוא משתייך לאופוזיציה, הודיע ראש העיר לאליהו לוי היום, כי הוא מקבל את התפטרותו מהקואליציה במכתב שנמסר לפני זמן קצר לחבר המועצה אליהו לוי, הודיע ראש העיר כי הוא מקבל את התפטרותו של לוי מהקואליציה, בהמשך להודעתו בישיבת המועצה האחרונה. לפיכך, הודיע לו כי מיום ההודעה הוא אינו מחזיק יותר בתיק תרבות תורנית. את מחלקת תרבות תורנית ממשיך לנהל נדיר ג'מיל."

אלא שלוי טוען כי" במליאה אמרתי שבגלל היחס שלו אליי וזה שהוא לקח את הסמכויות שלי, אני מרגיש כמו באופוזיציה.. לא התפטרתי ואם הוא רוצה לפטר אותי, שיגיד..." 

בשורה התחתונה, ויכוח מיותר  ודי ברור כי הבחירות מתקרבות ובוקסר מהדק שורות, כאשר לאחר שהתקציב עבר, הוא יוכל לשרוד גם ללא רוב במליאה, כך שגם אם הקואליציה תמשיך להיפרם, אין לו בסיס לדאגה משמעותית, אלא לחוסר נוחות לכל היותר. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה