ריח בחירות מקומיות?.. היה משעשע עד פתטי אתמול במליאת מ. העיר

$(function(){})

פרק הזמן הארוך והדרמטי ביותר הוקדש לקינתו של אלי לוי על כספים שהועברו למועצה הדתית למורת רוחו.. וה"ירוקים" נמנעו מהצבעה בנושא באקט עצמאות מפתיע... שחר רובין "גילה" לפתע שההצעה לסדר שלו מיותרת... ופנינה זיו כעסה על נאור ירושלמי שמינה נציג לועדת ה140 בלי ידיעתה.
וגם אישרו תברי"ם והוצגו לראשונה במליאה מנהלת אגף החינוך אסתי יוסף ומנכ"ל החכ"ל תומר קרני.

צילום מסך

מסתבר לפי ההיענות הדלילה עד לא קיימת לשידור החי של מליאת מ. העיר אמש, כי אפילו אותם כמה עשרות לכל היותר שמתעניינים בנעשה במליאה בדרך כלל, העדיפו אמש את ההצגה ההרבה יותר טובה בכנסת..

במליאה נכחו 11 מחבריה, כאשר שאול רומנו, רביב ורניק ועמוס לוגסי נעדרו ואילו סמדר אהרוני שהתה בביתה בשל החלמה, אך השתתפה ב"זום" (ללא זכות הצבעה) 

אז מה היה לנו אמש?

נפתח בכך שיו"ר האופוזיציה הנחוש, שחר רובין זיהה הזדמנות ומיהר להגיש הצעה לסדר לפיה ההנחה למילואימניקים בארנונה בת חמשת האחוזים תהיה אוטומטית וללא הליכים מסובכים. 

יפה, נכון? אלא שהוא משך את ההצעה לאחר שהבין כי ההליך אכן אוטומטי ומותנה רק בקבלת רשימות מצה"ל ללא מעורבות התושב עצמו...

צילום מסך

אך מי ששבר שיאי פתטיות אמש היה חבר מ. העיר אלי לוי, לכאורה עדיין חבר הקואליציה (ולמעשה בדרך החוצה) אשר קונן מרה בהצעה לסדר שהגיש וב5 דקות הטיעון שהוקצו לו בעקבותיה,  על הפגיעה החמורה בציבור הדתי שנגרמה מכך שראש העיר (ולא במקרה..) מסיט תקציבי פעילות שונים מן המחלקה לתרבות תורנית לעבר שת"פ עם המועה"ד שבראשה עומדים יריביו הפוליטיים בתוך ש"ס...

מדובר בכמה עשרות אלפי ש"ח להדפסת לוחות שנה וכו' או לשכירת נגנים לארועים. ממש לא דרמטי, אך גם בהינתן שלוי צודק ובוקסר "מייבש" את המחלקה, הרי הקינה והצעקות שלו היו מביכים. (הסירטון לרשותכם ביוטיוב).

ראש העיר הפגין אורך רוח וסקר את התהליך של שיתופי הפעולה עם המועה"ד והסביר כי עבודת המטה שם מסודרת להפליא ומגובה בניירת ממוסמכת על כל צעד. (רמז עבה לדרכי ההתנהלות במקומות אחרים?...)

קודם לכן  תקף לוי כראשון האופוזיציונרים את ראש העיר על פתרונות נגישות לבתי כנסת שטרם בוצעו למרות ההבטחות ובקיצור, הוא כבר מחמם את הספסל האופוזיציוני, למרות שלא ימהר בינתיים להכריז על כך.

בסיום דבריו דרש להעלות להצבעה הצעה לפיה בעתיד תותנה העברת תקציבי פעילות שאינם בבסיס התקציב תחת השם "השתתפויות"  למועצה הדתית באישור מועצת העיר.

הצעה זו הוסרה ברוב של 4 (בוקסר, סליקטר, אריאל ומזרחי) - מול 3 בלבד, (לוי, רובין וטלי חייט) לאחר ששלושת נציגי "הירוקים" החליטו להימנע.

צילום מסך

כן, כמעט שכחתי, מנהלת אגף החינוך החדשה אסתי יוסף הציגה את עצמה ואת משנתה החינוכית בפני מ. העיר וכך גם מנכ"ל החכ"ל החדש תומר קרני (שניהם בתמונה).

וכן, היו גם כמה שאלות אליהם... בעיקר פרטניות ולא, כפי שאולי ניתן היה לצפות מאופוזיציה בפרט ומנבחרי ציבור בכלל - שאלות מקיפות ומאתגרות, בפרט כשמדובר לדעתי באתגרים החשובים ביותר לעתיד העיר- החינוך ושיחרור הפקקים בדרך לבניית מסה של  דירות ב"פינוי בינוי". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה