ריח בחירות מקומיות? עימות קולני במליאה בין אלי לוי לראש העיר

$(function(){setImageBanner('e884570d-8015-4a62-9fd0-be73528a0b81','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

במהלך הדיון התפרץ אלי לוי מספר פעמים כנגד ראש העיר, הן בנושא שכינה כהעלמת פועלו של יוסי שבו ז"ל ( בו החל שחר רובין והצטרף אליו גם שולי מזרחי ! ) והן בדיון על בניית המקווה בטירת שלום.

פייסבוק עיריה

ריח בחירות מקומיות? עימות קולני במליאה בין אלי לוי לראש העיר

אמש בישיבת המליאה צפינו בכמה עימותים קולניים בין חבר מועצת העיר מש"ס אלי לוי לבין ראש העיר שמואל בוקסר.

היה זה תחילה כשאלי לוי הושתק על ידי בוקסר עת נכנס ללא הרף לדבריו ולאחר מכן עת דיבר בוקסר על פרוייקט "ביג" הענק שנכנס לשלבי ביצוע והזכיר , כפי שעשה בנושאים קודמים של העלאת הארנונה ותוכניות לריבוד כבישים,  כי אלו פרוייקטים שהיה ניתן לקדמם כבר בעבר (וכי "נס ציונה היתה נראית אחרת לו עשו זאת"...). כאן התפרץ לוי וטען כי בוקסר מנכס לעצמו כל שהחל כבר בימי שבו ז"ל וכי הוא קיבל מן המוכן דברים שיזם שבו שהיה "ראש העיר הכי טוב בישראל"..

דברים דומים  אם כי בטונים רגועים ובודאי יחסית אליו, אמרו גם שולי מזרחי ושחר רובין, עוד קודם לכן. ואילו בוקסר טען כי לא התייחס כלל לשבו, אלא ללוחות הזמנים של ביצוע וקידום פרוייקטים מאז הוא בתפקיד. 

דבריו רק העצימו את הויכוח, בעיקר לגבי "ביג",  כאשר מזרחי מפרט על פגישות ודיונים בהם השתתף ומסכם כי היזמים התרככו וחזרו בהם מדרישות לא הגיוניות מנקודת ראות העיריה (כמו דירות של 80 מ"ר ב"דיור מוגן" - שם קוד לדירות מגורים להשכרה..) וכי השנים בהם עיכב יוסי שבו ז"ל את הפרוייקט,הם שהביאו להבשלתו עתה במתכונת כה מוצלחת מבחינת נס ציונה.

מאוחר יותר, כאשר נתבקשה המליאה לאשר פטור ממיכרז על בניית המקווה בטירת שלום, מאחר ואף קבלן לא ניגש למיכרז ויש סכנה שתקציב ממשלתי שיועד לנושא יילך לאיבוד באם הבניה לא תחל בהקדם, כאן היו התפרצויות נוספות של  לוי שהמועצה הדתית כיום נשלטת על ידי יריביו הפוליטיים (..) ולא נרחיב אך נאמר שמי שהרגיע אותו ותמך בהצעה היה דווקא יו"ר האופוזיציה שחר רובין.

מכל מקום, כאשר לוי שלכאורה עודנו בקואליציה, כבר מחשב את קיצה לאחור וטעון בכעסים על בוקסר שמעדיף לדעתו את יריביו דוד רחמים וערן רפאל, הרי שניתן להניח כי עוד תהיינה התפרצויות כאלו, גם תהיינה...

פייסבוק עיריה

שולי מזרחי- הכל החל בתקופת יוסי שבו !

ואם אתם רוצים לשמוע הכל ולצפות במו עיניכם במיני דרמה.. - ראו בסירטון שהעלתה העירייה בדף הפייסבוק שלה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה