רצח אלדד פרי ז"ל: חשוד יובא להארכת מעצר. צו איסור פרסום גורף על חקירת המשטרה.

$(function(){})

חקירת רצח אלדד פרי ביחידה המרכזית של מחוז מרכז- עדכון: סמוך לשעה 16:00 יובא החשוד, בן 64 תושב ראשל״צ, בפני שופט בבימ"ש השלום בראשל"צ שהיום בבוקר הוציא צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה.

התפתחות בחקירת רצח אלדד פרי ז"ל 

היחידה המרכזית במחוז מרכז עצרה הבוקר גבר בן 64 תושב ראשל״צ בחשד למעורבות ברצח אלדד פרי בחודש שעבר ברחובות. בנוסף עוכבו 7 נוספים לחקירה. החשוד יובא בפני שופט אחר הצהריים בבימ"ש השלום בראשל"צ.

בימ"ש השלום בראשל"צ הוציא צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה ההמשך לחקירת הרצח. תוקף הצו עד 21/11/21 והוא מועבר לעדכונכם ולעדכון המערכות.

בתאריך 15/10/2021 נרצח אלדד פרי, בן 44 ואיש עסקים ידוע מרחובות, שנקלע לקשיים בשנים האחרונות והיה במוקד החקירות והסערה סביב קבוצת הנדל"ן שנשאה את שמו.

ביום הרצח בשעות הבוקר הוא הגיע לתפילת בוקר ברכב מסוג מרצדס לבית הכנסת. טרם כניסתו לתפילה הוא נורה על ידי מחסל שהמתין לו רכוב על אופנוע ונעלם מהזירה לאחר הירי.

צפו בווידאו כאן חדשות | התפתחות בחקירת רצח יזם הנדל"ן אלדד פרי - החשוד שנעצר הבוקר, שלושה שבועות אחרי הרצח, רכש עם בנו שתי דירות בפרויקט של חברת פרי נדל"ן בלוד. הוא תושב ראשון לציון בן 64 וברשותו נמצא אקדח, שלדברי עורך דינו מוחזק ברישיון. הכתבה של איתי שיקמן ודנה ירקצי, 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה