רצח יאשיהו בלום : משטרת ישראל פענחה את הרצח בחודש שעבר בחוף הים ראשון לציון

$(function(){})

חוקרי היחידה המרכזית של מחוז מרכז פענחו את תיק רצח יאשיהו בלום בן 23 תושב עלי שאירע בתאריך 8/8/20 בסמוך לחוף הים בראשל"צ.

דקרו בחניון הרימו את המחסום ונמלטו 

מהחקירה עלה כי בערב הרצח, הגיע אחד החשודים עם חבריו למסעדה בחוף הים בראשון לציון כשהוא מצויד בסכין אותה נשא על גופו. לפנות בוקר הגיעו המנוח וחבריו לרכבם שחנה בחניון הסמוך לחוף הים בראשל"צ, ובין החשודים לבינם התפתח דין ודברים אשר הוביל לאירוע אלימות בו תקפו החשודים את הקורבן וחבריו.

במהלך תקיפתו נדקר הקורבן מספר פעמים והוא התמוטט במקום. החשודים נמלטו מהחנייה בשני כלי רכב, כאשר אחד החשודים הרים את מחסום החניה בידיו על מנת לאפשר את מעבר כלי הרכב.

הפצוע פונה לבית החולים במצב קשה וזמן קצר לאחר מכן נקבע מותו.

חקירה מאומצת של ימ"ר מרכז באמצעות צילומים מהזירה

עוד באותו היום, עצרו בלשי ימ"ר מרכז בסיוע כוחות ממרחב שפלה במחוז מרכז של משטרת ישראל, תשעה חשודים במעורבות באירוע, שישה גברים ושלוש נשים. בסריקות שערכו השוטרים בציר ההימלטות של החשודים נתפסה הסכין שבאמצעותה על פי החשד בוצע הרצח. מהחקירה עלה כי במהלך הנסיעה השליך אחד החשודים את הסכין מחלון הרכב.

6 נאשמים ברצח ובסיוע לרצח 

מעצרם של ששת החשודים (25,21,19,18,17,21) הוארך מעת לעת בבית המשפט השלום השלום בראשון לציון וכן גם מעצר הבית של שלוש החשודות (17,22,20). עם סיום החקירה הגישה הפרקליטות הצהרת תובע לפיה בכוונתה להגיש כתב אישום כנגד ששת החשודים. 

עורך הדין משה יוחאי, שמייצג את החשוד המרכזי בפרשה, מסר בתגובה : "מרשי מכחיש את החשדות נגדו. כרגע אנחנו לא חשופים לחומרי החקירה ונגיב בהתאם לכשיימסרו לנו"‎.

צפו בוידאו קצין החקירות בימ"ר מרכז, מפקח עמרי גריידי, ותיעוד חלק מרגעי האירוע ומהזירה, קרדיט צילום: דוברות המשטרה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה