שבוע 35 למחאת נס ציונה המחודשת. 295 יום לטבח 7/10 . והם שוב בצומת הדמוקרטיה, לא מתייאשים ולא מרפים.

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('ea9233af-4104-495b-9a6f-5f0cb6114926','/dyncontent/2024/7/7/6ac38f55-9efa-40d8-b71c-62a1f92cf06c.jpg',17973,'מנויים 300100 ',525,78,true,48688,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ea9233af-4104-495b-9a6f-5f0cb6114926','/dyncontent/2024/9/5/261e8bcd-9195-4f97-9ab6-f3f1fa8db40d.jpg',18376,'אייטם כתבה חוגים עד אחרי סוכות קרית תרבות ',525,78,true,48688,'Image','');},15]]);})

השבוע נשאו דברים בהפגנת נס ציונה:
נירה שפק, ח״כ לשעבר אל״מ מיל. תושבת כפר עזה.
פאר לי שחר, עיתונאית, שדרנית רדיו ופעילה חברתית.
מוסי רז: ח״כ לשעבר פעיל שלום, סביבה וזכויות אדם.
ראו דבריהם במלואם:
בתמונה-

שבוע 35 למחאת נס ציונה המחודשת. 295 יום לטבח 7/10.


היה זה שבוע בו נסע האשם למחדל ההיסטורי עם ״רעיית״ עטוף בשרשרת משפחות חטופים וחטופים ששבו כשחפ״צ בטחון לנאומו הרטורי והחלול בקונגרס. לא החטופים, לא החללים, לא כרותי הגפים או מוכי הטראומה מעניינים אותו אלא מספר הפעמים בהם יעמדו חברי קונגרס אמריקאים הרחוקים שנות אור מהנעשה אצל המפונים, מההרס בצפון, מחוסר התפקוד בשיקום הדרום, מהכלכלה הקורסת, מהצבא המשווע ללוחמים.

כל זה אינו מעניין אותו רק הבייס, הבייס המשתאה פעור פה לקוסם המוציא מפיו מילים חלולות במבטא אמריקני והרטוריקה של שחקן אוסקר.


השבוע הקשבנו לשלושה דוברים בהפגנת נס ציונה:


נירה שפק, ח״כ לשעבר אל״מ מיל. תושבת כפר עזה

מחאת נס ציונה
אני מסתכלת סביבי ומודאגת לגבי העתיד. היכן הצעירים? היכן עתידנו?
295 ימים הם חטופים בעזה. 115 חטופים וחטופות בעזה. 295 ימים יותר מידי.
בהתחלה היינו בשוק, לא האמנו שזה קרה במדינת ישראל, זו שקמה אחרי השואה כדי שנהייה בטוחים בארצנו. אבדנו את הביטחון, את האמון בראש ממשלה שהפקיר אותנו, בממשלה שלא יצאה נגד ההפקרות, בצבא שכשל כשלון חרוץ, בהנהגות שלא היו קיימות.
רק דבר אחד גרם לכולנו לפקוח עיניים נפוחות מדמעות, להזיז גוף שכבר נערך למותו, להחזיר דופק ואמונה בתקווה.
ה'דבר ' הזה הוא עם ישראל, החברה הישארלית.
זו האמונה היחידה, התקווה שאסור שתמות
כשחלאות הרשע נכנסו לישובים וחטפו אותם הם לא חולקו בין שמאל וימין
**
כשרצחו אותם לא בדקו במה הם עובדים או למי הם הצביעו.
*
כשאנחנו בישובים צעקנו הצילו, זעקנו לכולכם, לכל אחת ואחד מכם, ידענו שתעשו הכל, כולם כולל כולם וכך זה היה.
וכשנעקרנו למקומות פינוי ובין הלוויה לבית חולים, להתרסקות ואחיזה בחיים, שוב הגעתם כולם, כל החברה הישראלית. טיפלתם בנו כשלא הייתה מדינה, כן, לא הייתה לנו מדינה ב7 באוקטובר. יצאתם להגן ולהציל אותנו, הבאתם לנו כל מה שהיינו צריכים ואף יותר. אתם הייתם המדינה. שותפות גורל אחזה בכולנו, בזכותכם בחרנו לחיות
*
ביחד נשבענו שמה שעברנו אסור היה שיקרה, וזה קרה במשמרת שלנו, נשבעו שיותר לא נרדם בשמירה.
*
ומה קרה לנו ????
**
איך הגענו למצב שחזרנו לאדישות?
איך זה שהימים עוברים, החטופים מתים, הישובים רקים, אין צפון ואין דרום, לא מדברים על התאבדויות ואלימות והנפשות שלא יחזרו למה שהיו?
*
נס ציונה צאו, הלחמו עלינו, עליהם, עליכם. בואו לא נהייה החוליה החלשה.
**
בנס ציונה כ 50,000 תושבים, איפה אתם ? צאו החוצה, הלחמו על גלי וזיוי, דורון אמלי וקית מהקיבוץ שלי, על צחי ועידן שכננו מנחל עוז, על כל החטופים. תלחמו שהחיים יחזרו לשיקום והמתים לקבורה
זה המעט שאנחנו יכולים לעשות.
איך הגענו למקום הזה אנו מפולגים, רבים, מקלליםם האחד את השני וההסתה שוטפת את הרחובות?
**,
איך מילים כמו ביחד, אחים ואחיות, ערבות ושותפות הפכו למכובסות?
**
איך אנו לא מבינים שסדר העדיפות ברור
1. להחזיר את החטופים והחטופות
2. להחזיר את הצדינה לכל המקומות מהם נעקרנו
3. להחזיר את הביטחון
4. להחזיר אמון במנהחגים ראויים5. לסיים את המלחמה ולהחזיר את ההרתעה
*
האמונה בנו קיימת, התקווה מתה אחרונה אמר נדב גולדשטיין ז"ל
*
אני מסרבת לאבד תקווה.
תהיו העם שאנו ראויים לו
תלחמו עלינו
נס ציונה צאו החוצה, לחטופים אין יכולת להחזיר את עצמם
תודה

פאר לי שחר, עיתונאית, שדרנית רדיו ופעילה חברתית

מחאת נס ציונה
שלום לכם לוחמות ולוחמים מגיני הדמוקרטיה האזרחית, שבוע טוב לנס ציונה.
כמעט עשרה חדשים- עשרה חדשים לטבח , עשרה חדשים שמדינת ישראל איבדה את דרכה, עשרה חדשים שאנחנו מגיעים מידי שבוע כדי לומר לממשלת הדמים להחזיר את המנדט. רב מוחלט בעם כבר הבין שזו ממשלה שהפקירה את תושביה בעוטף עזה בשבעה באוקטובר והיא ממשיכה להפקיר את החטופים, את העקורים, מפקירה את כולנו!
70% מהציבור רואים בו את האחראי לטבח, 70% רואים בו אחראי להפקרה, 70% אומרים לו צא מחיינו. ממשלה שמעדיפה את טובתם האישית של שריה, אינה ראויה להנהיג אותנו. ממשלה שפועלת למען מגזר אחד בלבד אינה ראויה להנהיג אותנו. ממשלה שמפקירה את העקורים מביתם בצפון ובדרום אינה ראויה להנהיג אותנו.
השבוע עמד הנאשם על הדוכן בפני חברי הקונגרס האמריקאי כולו חיוכים ונופת צופים. אחד משרי הכלום והשום דבר בממשלתו, סמוטרוץ׳ התלונן שאנחנו מקלקלים לאלה לסרבו לצפות בתיעוד ליל הטבח כדי שהמראות לא יפריעו להם לישון בלילה.
אני רוצה לאמר לו שמאז השבעה באוקטובר איש בארץ הזו אינו חוגג מאז הטבח כולנו כאן בחלום בלהות וכשאתם לא מבינים זאת, זו עוד הוכחה עד כמה אתם מנותקים. כרגע עושה האיש שעומד עדיין בראש הממשלה הזו דרכו חזרה לארץ לאחר סופ״ש תענוגות עם המועמד לנשיאות. את משלחות החטופים הוא כבר דאג לשלוח חזרה לארץ כי הם הרי שימשו רק תפאורה לפגישות שלו עם אנשי הממשל. וכשסגנית הנשיא שתהיה כנראה המועמדת לנשיאות מזכירה את מאורעות הסבל של המלחמה הזו, הוא מעז לומר שהיא עלולה לסכן את העיסקה להחזרת החטופים. אז אנחנו רוצים לאמר לו מכאן: רק אתה ואתה בלבד מסכן את העיסקה, רק אתה ואתה בלב, בכל פעם שנמצאים על סך הסכם מוסיף עוד ועוד מקלות בגלגלים. מערכת הבטחון, שר הבטחון אומרים לך שאת העיסקה הזו ניתן היה להשלים מזמן ורק אתה מסרב. כמה חטופים יצטרכו עוד למות במנהרות כדי שתסכים להחזיר אותם. איפה אתם תומכי הליכוד שתבואו אתנו לאמר בקול גדול- עסקה עכשיו!!!
אפילו מסמכים של החמס חושפים שמה שהביא לטבח, מה שהביא להחלטה של סינוואר לפעול, היתה הממשלה שלך!
במנהרות בעזה עדיין נמצאים 115 חטופים חיים או מתים. וגם אלה החיים מי ידע עתידם?
ומכאן אנו פונים לחברי ממשלת הכשלון והחידלון-אתם שאחראים לאסון הגדול ביותר שאירע לעם היהודי מאז קום המדינה, לא נשכח ולא נסלח על הפילוג שיצרתם בתוכנו ,על השסע והשנאה שזרעתם בחברה שלנו, על הפגיעה הנוראה בהרתעה.
אתם הורסים את כל האתוס הישראלי שנבנה פה. אנחנו מודיעים לאיש שעומר בראש ממשלת הכשלון והחידלון, אנחנו לא נוותר עד שהצצשלה שלך תיתן את הדין בוועדת חקירה ממלכתית, ועדה שתאפשר למנוע את האסון הבא.
ולסיום אני רוצה לאמר לכם, אתם חומת המגן של מדינת ישראל. ללא המאבק שלכם וללא הנחישות שלכם גם 50 החטופים בעיסקה הראשונה לא היו חוזרים וללא המשך המאבק שלכם ושל מפגינים בעוד שמונים מוקדים ברחבי הארץ השלב השני בעיסקה לא יתממש. אם לא נעמוד כחומה בצורה הם יקימו מדינת הלכה. אם לא נעמוד כחומה בצורה הם ירחיבו את הרשת המשיחית, את מפעל ההתנחלויות שמכרסם בדמוקרטיה שלנו. אם לא נמשיך בהתנגדות, המשטרה שלנו תהפוך לממשלת מיליציות, מערכת המשפט תהפוך פוליטית ואנחנו נהפוך למדינת אפרטהייד.
חלקנו חשים מותשים וחסרי אונים, היאוש מתחיל לקנן בליבנו, אז אני רוצה לאמר לכם-את ם התקווה היחידה של החברה שלנו להמשיך ולהתקדם. אנחנו נקום מהחורבות שהממשלה הזו והעומד בראשה מותירים לנו ונזכה לממשלה שאנחנו ראויים מהלה.
עוד נדע ימים טובים מאלה!!!

מוסי רז: ח״כ לשעבר פעיל שלום, סביבה וזכויות אדם.

מחאת נס ציונה
עוד ערב קשה. באנו לדרוש עסקה עכשיו. נכון שאפשר היה לעשות זאת קודם אבל אפשר גם אפשר לעשות זאת עכשיו. יש לנו מחויבות להחזיר אותם הביתה עכשיו. ביבי אמר שהוא מחוייב להמשך המלחמה ואנחנו מחוייבים להחזרת החטופים עכשיו. המשך המלחמה גורם להמשך הרס הצפון והמפונים אינם יכולים לשוב לביתיהם. הציבור רוצה עיסקה. אומרים ביחד ננצח אבל ביבי נחטף ע״י סמוטריץ׳׳ ובן גביר המונעים ממנו להתקדם לעיסקה. לחץ צבאי הביא רק להרג יותר חטופים הדרך היחידה להחזירם היא רק בעיסקה. השלום עם ירדן ומצרים הוא ע״י הסכם. אנחנו נמשיך להפגין עד החזרת החטופים.

לסיום שרה נכדתו של פעיל המחאה שלמה חלימה את התקווה.

לסיום שרה נכדתו של שלמה חלימה את התקווה.

$(function(){setImageBanner('95fd389a-49de-40b4-9e85-c391ae9ccc7d','/dyncontent/2024/9/11/5306f79f-458f-4b0b-99ae-5e95f8fcdf52.gif',18452,'קרפור נס ציונה אייטם כתבה ',525,78,false,48690,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה