שבוע 27 ב"צומת הדמוקרטיה" - דיווח ממחאת נס ציונה המתגברת.

$(function(){setImageBanner('a6885f71-aa70-49f1-9481-f341bd505d8b','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

הדוברים הערב:
מיכאל שניר, טייס קרב בעברו שישב בכלא הסורי לאחר שהופל במלחמת יום כיפור.
עומר בר לב-, מפקד סיירת מטכ"ל והשר לבטחון פנים לשעבר
עמי דרור, ממחאת ההיטק ואחים לנשק, מי שהיה מפקד האבטחה על נתניהו.
תניה מורקס, מהוועד המנהל של בונות אלטרנטיבה. ולסיום- ריקוד הדגלים ! ראו סירטון

מחאת נס ציונה

מחאת נס ציונה מדווחת הערב: 

לאחר שבוע סוער בו הפגננו בנתב״ג, פעלנו בג׳נין, התאבלנו על הבנים שנפלו, איחלנו החלמה לפגועי הפיגוע בתל אביב, יצרנו למחות על הדחתו של ניצב אשד והתרסנו מול בתיהם של חברי הקואליציה המושחתת שקמה מעודה, יצאנו בהמונינו לרחוב בצומת הדמוקרטיה.

השבוע הקרוב הוא אחד השבועות הקריטים במלחמה על עצמאותה של ישראל כמדינה דמוקרטית, יהודית, ליבראלית. לא ניתן להפוך את מדינת ישראל שבנינו בדם יזע ודמעות למדינת עולם שלישי תיאוקרטית , אוטוקרטית, משיחית ,חשוכה.

בתחילת הערב פנה מיכאל שניר, טייס קרב בעברו שישב בכלא הסורי לאחר שהופל במלחמת יום כיפור, בקריאה נרגשת למפגינים להמשיך ולהגיע ולהביא אתם מפגינים נוספים. השבוע הקרוב הוא קריטי.
אחריו דיברו הדוברים המוזמנים,

מחאת נס ציונה
עומר בר לב-, השר לבטחון פנים לשעבר:
שני ציטוטים:
"בשבועות הקרובים עלולה הכנסת לאשר בקריאה שניה ושלישית את פיסקת ההתגברות. ולכן אני קורא מכאן לחברי טייסי המילואים שלאחרונה לא שמעתי את קולכם, עוד רגע ושעת האמת תחלוף על פניכם, החוק יחוקק ויהיה מאוחר מדי, הודיעו שוב שבמידה וזה לא יעצר והדיון לא ישוב לבית הנשיא, תפסיקו את התנדבותכם"

"התפרקות הממלכתיות נמשכת בתמיכתם של שרי ממשלה והיא מתרחשת יום יום ביהודה ושומרון עליד מי שמכונים נוער הגבעות. אבל לא, הם אינם נוער גבעות כי אם מליציה פרטית, של אנרכיסטים פשיסטים שאינם מכירים בחוקי המדינה.
הם הם הגולם שקם על יוצרו או בכינוי עכשווי יותר "כוח ואגנר המתנחלי".

מחאת נס ציונה
עמי דרור, מחאת ההיטק ואחים לנשק:

אני רוצה לפנות לראש הממשלה בנימין נתניהו, ביבי, אני הגעתי לשב"כ ליחידה לאבטחת אישים, ביום שרבין נרצח, הייתי ראש האבטחה שלך. שנינו יודעים דבר אחד- אתה מפחד ורועד מהעם הזה. אתה יודע שלא נוותר. אתה מחריב את ביטחון ישראל, כלכלת ישראל,את האחווה ורעות. אבל אתה לא תצליח בזכות המפגינים. רק ממשלה לא סבירה רוצה לקבל החלטות לא סבירות. לא סביר שראש ממשלה יהיה עם כתבי אשם, לא סביר שהשר לביטחון פנים יהיה עם עבר של תמיכה בטרור. לא סביר.
הכח האמיתי וכיפת הברזל של המדינה הם אתם המפגינים. אתם שמש הדמוקרטיה והם החושך.

מחאת נס ציונה

תניה מורקס, הוועד המנהל של בונות אלטרנטיבה:

השבוע הקואליציה תנסה להעביר את עילת הסיברות בטענה זה שינוים קטנים אבל זה לא. בלי סבירות מעמד הנשים יפגע. בלי סבירות הממשלה תוכל להתעלם מ50 אחוז מהאוכלוסייה המועמדות לתפקידי ניהול. מדינות רבות פועלות לקידום שוויון מגדרי בקרב בעלי התפקידים רק כאן יש פגיעה במעמד של הנשים. אבל אנחנו פה ולא ניתן שימחקו איתנו. כי בלי שוויון אין דמוקרטיה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה