שבת 28 למחאת נס ציונה המחודשת, בתקווה לשחרור החטופים והפלת הממשלה.

$(function(){setImageBanner('63d1614b-56b4-44f4-aa35-68e41ccd1161','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

השבת הגיעו לנאום בהפגנה:
מורן מישל ממובילות חמ״ל קפלן
אילת פלד ממובילות ומקימות תנועת אמהות בחזית .
ראו מה הן אמרו בה:

מחאת נס ציונה

שבת 28 למחאת נס ציונה המחודשת. 246 ימים החטופים והחטופות בידי החמס. משעה לשעה, מיום ליום ומשבת לשבת גוברת ההכרה על הצורך המיידי בהחזרת החטופים.
ארבעה מהם שוחררו היום במבצע הרואי שרק מדגיש את חשיבות הדרישה להסכם מידי שיחזיר גם את יתר 120 החטופים שעדיין חיים, לזרועות קרוביהם ואת המתים לקבורת ישראל.
משבת לשבת מתבררת האמת העגומה כי ממשלת הדמים והעומד בראשה מצליחים לטרפד כל עיסקה בשם שימור שילטונם ושילטון מנהיגם המושחת המוביל את המדינה לחורבנה.

וכך הן אמרו:

מורן מישל ממובילות חמ״ל קפלן:
מותר לנו לשמוח מעט היום. דמעתי משמחה על חזרת החטופים אל גם על אלה שנשארו שם. ארבעה מתוך120.
יש לי חמש בנות וכל אחת מהן הן עולם ומלואו וכך גם החטופים ששוחררו למישפחותיהם. יחד עם זאת אל לנו לשכוח את 120 החטופים שחייבים לחזור הביתה עכשיו והממשלה שאינה עושה הכל להשיבם.
בואו נדבר רגע על אלטרנטיבה.
אחת הסיבות הבולטות שאנשים חשים היום ייאוש, היא האחיזה במוטו ש״אין אלטרנטיבה״.
היעדר אלטרנטיבה מנהיגותית נורא מטריד את הציבור, (משני צדי המתרס אגב), וזה גם הטיעון העיקרי נגד הליכה לבחירות.
״אבל למי נצביע?״ ״אין אלטרנטיבה!״ ואם אין אלטרנטיבה - מה הטעם להפגין?
תראו איזה אבסורד - היעדר אלטרנטיבה מייאש אותנו, אבל עם זה שאין מנהיגות, כבר שנים ובמיוחד בניהול המשבר הכי גדול שידענו - עם זה למדנו לחיות. כמה זה מטורף!
אז די! הגיע הזמן לעצור את השגעון הזה.
חברות וחברים, התפקיד שלנו הוא להזכיר זו לזה, ולהסביר לכל סובבינו שאנחנו האלטרנטיבה.
בהיעדר מנהיגות, העם הוא מוביל הדרך, הוא התקווה, הוא המנהיגות, הוא האלטרנטיבה.
אומרים שלהרוס לוקח רק רגע, אבל לבנות לוקח שנים.
במקרה שלנו - ההרס הוא פרי שלטונו המופקר של אדם אחד, ובשביל לתקן יידרשו מאות אלפי ישראלים.
אנחנו מאות האלפים האלה, אנחנו ומשרתי הציבור שעוד נאחזים בציפורניים שלא להפקיר עמדות, וייאוש לא יכולה להיות תכנית עבודה של אנשי האלטרנטיבה להצלת המדינה.
וזה לא דורש המון:
לצאת להפגנה זאת אלטרנטיבה
להביא עוד אנשים למחאה זאת אלטרנטיבה
לכתוב ולשתף פוסטים זאת אלטרנטיבה
לתלות שלטים, לחסום כבישים
לעכב תשלום חשבונות
לא ללכת לעבודה
לא לשלוח לבית הספר
עוצר קניות!
להפגין מחוץ לבתי חכים
לחסום משרדי ממשלה
לקרוא למובילי המשק להשבית -
יש אינספור פנים לאלטרנטיבה,
וכשהעם יציג אלטרנטיבה ראויה לייאוש, ויידרוש תיקון בנחישות בלתי מתפשרת, תקום גם אלטרנטיבה מנהיגותית ראויה וממלאת השראה.
אז עכשיו זה עלינו. ובתכנית של האלטרנטיבה - נגמרה ההצגה של מדינה מתפקדת כשהכל קורס ועולה באש, אנחנו דורשים קביעת מועד לבחירות עכשיו.
אנחנו נהיה בכל הארץ.
בכל יום יתקיימו הפגנות ענק.
שיבושי סדר יתקיימו עם ובלי הודעה מראש,
חברי הקואליציה לא ידעו רגע של שקט, וחברי הקבינט לא יוכלו ללכת לשום מקום בלי לקבל את העם ישר לפנים.
זה ידרוש מאיתנו לקחת ימי חופש, לדאוג לסידור לילדים ולענייני היומיום ולהתגייס למאמץ המשותף, אבל אם נחליט, כולנו ביחד, שהולכים עד הסוף ולא עוצרים שניה אחת לפני שנקבע מועד לבחירות והכנסת מתפזרת - המשק והפוליטיקאים יצטרפו ונגיע לקו הסיום מהר מכפי שחשבנו.
זה לא יהיה קל, אבל זה המחיר שיש לשלם כשקיומה ועתידה של המדינה מוטלים על הכף,
ומאמץ ממוקד יאפשר לנו לסיים את הסיוט ולהתחיל לשקם ולבנות עתיד מזהיר במדינת ישראל.
תהיו קשובים השבוע לפרסומים ותצטרפו למאבק בנחישות ובאמונה בדרך. תדאגו שכל חבריכם ומכריכם מצטרפים, ואם תיתקלו בקשיים להוציא אותם מהבית, בבקשה תזכירו להם שההיסטוריה מלמדת אותנו שדברים רעים קורים כשאנשים טובים יושבים בבית כי הם חושבים שאין אלטרנטיבה.

אילת פלד ממובילות ומקימות תנועת אמהות בחזית :
שמי אילת פלר מימון, ממובילות תנועת אימהות בחזית והחזית הפרלמנטרית של התנועה.
שלום לנס ציונה ותודה שהזמנתן אותי ביום כזה שמצד אחד שמח ומצד שני עצוב כי עוד 120 חטופים נמצאים בשבי. לפני קצת יותר משנה אנחנו האימהות, יצאנו למלחמה. יצאנו להילחם בחרפת חוק ה״גיוס״ הלא הוא בפועל חוק ההשתמטות. נגד חרפת האפליה בין דם לדם , חרפת המחשבה של הנהגה שחלקה הלא מבוטל לא שירת יום מימיו בצה״ל שהם יכולים לקבוע את עתיד ילדינו !
תנועת אימהות בחזית קמה כדי להגיד להם בקול רם וברור – זה נגמר!!! צבא גדול של אימהות התעורר ולא ייתן לפשע האפליה לעבור!! וכן – זה פשע!!
באיזה עולם יש חוק אחד לילדיו של מגזר משרת ותורם, שמסכן את חייו במלחמה, בסדיר ובמילואים וחוק למגזר שעבור חלקים לא מבוטלים ממנו השתמטותו -אומנותו?!
באיזה עוד מדינה יש מגזר פריווילגי שזוכה לעוד ועוד הטבות בזמן שלילדנו מאריכים את שרות הסדיר והמילואים??
באיזה עוד עולם יש דמות כמו הרב הראשי שבזמן מלחמה מעודד ציבור לטוס ולא להתגייס, או למות ולא להתגייס!״ בושה!!
כשיש ביביסטים שאומרים לנו – אתן מחלישות את צה״ל, אנחנו מזכירות לו שנסראללה מצטט את הרב הראשי לישראל, שקורא לציבור שלם לא להתגייס – בניגוד לחוק, ולא אותנו – האימהות המגיסות, הציוניות, כי אנחנו הציבור שמחזיק את המדינה הזו מלהתפרק.
אין ספק שבמשך יותר מידי זמן החרשנו. אבל הכוונות לבצע הפיכה משפטית ואז אסון ה 7.10 עורר אותנו בבת אחת להבין שאם לא נצא להילחם – אף אחד לא ייעשה את זה לא בשבילנו ולא בשביל ילדנו ונכדנו.
ואני אומרת לכם מכאן - זה לא יעזור לרבני השקר, לעסקנים ולפוליטיקאים מושחתים!
תהפכו את התנ״ך מכל כיוון אפשרי – לא תמצאו שם צידוק אחד להשתמטות ופטורים! זה שקר!!
אתם יודעים מה כן תמצאו שכתוב בתנ״ך-
כתוב בספר ויקרא -״לא תעמוד על דם רעך!״ ובמסכת אבות כתוב ״וכל תורה שאין עמה מלאכה, סופה בטלה וגוררת עוון״.
ובספר במדבר כתוב ״האחיכם יבואו למלחמה ואתם תשבו פה״
אתם יודעים למה ? כי אין סתירה בין לימוד תורה לעבודה ופרנסה! ואין סתירה בין לימוד תורה לשרות בצבא! כי מי שמאמין לא משתמט! וכל השאר זה שקר!
ולביבי, דרעי, ליצמן, גולדקנופף וכל מי שחושב שיצליח להעביר במושב הקיץ של הכנסת, מתווה השתמטות על חשבון ילדינו, אנו מתריעות בפניכם: אל תחלמו על יצירת מציאות שעונה על צורך של מגזר אחד להשתמט ולזכות בקצבאות וצורך של ראש ממשלה להימלט מאחריות ואשמה! אנחנו האימהות סיימנו עם מיתווים מדומים ומכסות שקר!
א׳ ב׳ של מנהיגות זו דוגמא אישית – באיזה עולם אתם תשלחו את ילדינו ״להילחם בציפורניים״, כשהילדים שלכם מוגנים בישיבות ומאובטחים על חשבוננו במיאמי!! זה נגמר!
לעולם לא נשלים עם ההפקרות שלכם! כי אמא זו החיה הכי מפחידה ואמיצה בטבע כשמאיימים על ילדיה! נפלתם על דור האימהות הכי לא נכון!!
תנועת ״אימהות בחזית״ נלחמת מיום הקמתה נגד חוק ההשתמטות בכל הגזרות – הבג״צ שלנו נידון השבוע בהרכב מורחב של 9 שופטים ואנחנו מחכות לפסיקה אחת בלבד שאומרת – אין שום צידוק חוקי להשתמטות. בית המשפט מבין את זה וכל הציבור הישראלי מבין את זה!!
אנחנו חוסמות את הבקו״ם, אנחנו נלחמות בוועדות הכנסת את מלחמת השיוויון ואומרות לכם, ההנהגה הכושלת בתולדות ישראל- אל תעזו לסחור בדם ילדינו כאילו זה מטבע עובר לסוחר!
ממשלת ישראל מוציאה ביד אחת צווי 8 לעוד 50,000 חיילי מילואים וביד השניה פוטרת 66,000 אברכים מגיוס. יש לי בשורה טובה בשבילכם - המצב הזה עומד להסתיים! הדיון בבג״צ שלנו השבוע הוכיח שלממשלת ישראל נגמרו התירוצים .
עתודות כוח האדם של צה״ל נמצאת במגזר החרדי.
האפליה בין דם לדם תסתיים אם החרדים ירצו בכך או יתנגדו.
הילדים שלנו מתגייסים ועלולים חלילה למות למען המדינה. הילדים של החרדים ימותו ולא יתגייסו? יטוסו ולא יתגייסו? כך הם זועקים?
אז תם עידן האיומים . או מתגייסים. או מאבדים זכויות אזרחיות . אין זכויות בלי חובות . זה נגמר.
אנחנו האימהות נאבק עד שעתיד ילדינו יעוגן תחת חוק שרות שווה לכולםן!!! ולא פחות חשוב - חוק שייאכף באופן שיוויוני על כולם!!
כי כשהילדים שלנו - כשהם מסרבים להתגייס – הם פוגשים את הכלא הצבאי מבפנים. וילדי חרדים שמסרבים להתגייס - זוכים לקצבה. באיזה עולם תגידו??
והכי חשוב –
אנחנו נמשיך להילחם לחזרתם של כל החטופים והחטופות הביתה! הם ההורים שלנו! האחים והאחיות שלנו! הילדים שלנו! החיילים והחיילות שלנו! מדינת ישראל שלחה אותם להילחם והיא מחוייבת להחזירם! מדינת ישראל הציבה תצפיתניות על הגבולות – היא תחזיר אותן!! וזה שהן לא פה איתנו, מתחילות את מסע שיקומן יחד עם כל החטופים ומשפחותיהם זה פשע בל יסולח! זו הפקרה שמתנוגדת לכל התשתית המוסרית שמדינת ישראל בנויה עליה!
אנחנו נלחמות עבור משפחות החיים, הפצועים בגוף ובנפש ומשפחות חללי צה״ל – וקוראות להנהגה - היו ראויים לקורבנם!
אנחנו מזמינות את כל האימהות, הסבתות , האחיות להצטרף אלינו לחזית ואת האבות, הסבים והאחים להיות לנו תומכי לחימה,
כי אין ולעולם לא יהיה - פטור מגורל משותף!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה