שיא משתתפים חדש נשבר בהפגנת נס ציונה הערב, עם מעל 3,000 מפגינים !

$(function(){setImageBanner('8d756206-8bb4-428b-8406-c8d5691b5ac3','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

הקהל הגדל משבוע לשבוע, כלל ילדים רבים ובני נוער (ראו בוידאו) וההפגנה התקיימה בסדר מופתי. למרות חששות מוקדמים בשל התארגנות מפגיני נגד באזור, (בעיקר ברחובות) לא נרשמו כל חיכוכים. הנואם המרכזי היה בוגי יעלון ששילהב את הקהל.
ושוב מחמאות למשטרה על סבלנותה והתנהלותה המופתית.

פרטי

פרטי

פרטי

וכך הם דיברו בהפגנה !

הדוברת הראשונה בארוע היתה עו"ד ורד זייטמן ממחאת עורכי דין הצעירים:

"הגעתי לכאן לומר שאנחנו אזרחי ישראל נענשים כהעזנו להעמיד את בנימין נתניהו. הפולטיקאים המושחתים עושים הכל בשביל להפוך אותנו לדיקטטורה. איפה נשמע דבר כזה שאדם כמו אריה דרעי שהורשע, משנה את החוק בשביל שהוא יחזור לממשלה. ירין לוין עושה הכל בשביל לשנות את החוק בשביל שנתניהו ימלט מהדין. שמחה רוטמן הכהניסט הוא חלומו הרטוב של פורום קהלת והוא עושה הכל בשביל לרסק את בג"צ. בגלל ראש הממשלה הסחיט מדינת ישראל הופכת להיות מדינה הלכה. מול המהפכה המשטרית עומדת חומה של נשים חזקות- השופטת אסתר חיות והיועמשית גלי בהרב מיארה. ניצחנו את כיפור ננצח גם את ההפיכה. כגוש אחד אנחנו ננצח ובפסח נחגוג כבני חורין סיימה לקול תשואות הקהל.

משה בוגי יעלון הוסיף ואמר:

מדינה בה ראש הממשלה מקדם את כל השופטים ואחראי על קידומם קוראים לה דיקטטורה. כשראש הממשלה הוא גם נאשם בפלילים קוראים לה דיקטטורה של עבריינים...  במדינה בה השר לביטחון לאומי, שאני קורא לו השר לכאוס לאומי, קורא למשטרה להכות במפגינים קוראים לזהדיקטטורה של עבריינים. כולנו כאן כדי למנוע הפיכה משטרית !

אבנר סטפק מבעלי בית ההשקעות מיטב דש:
אני פונה לראש הממשלה נתניהו, אני מודיע לך שלא ניתן לך להפוך את ישראל לדיקטטורה. מאז תחילת ההפיכה השקל מתנתק מהעולם. כספים יוצאים. ישראל מהעולם. חברות הייטק מתחילות להקים מחדש במדינות אחרןת כי אין להם אמון בהם. המשקיעים עוצרים את ההשקעות. הם רואים שאנחנו הופכים מסטראטפ ניישן לבננה ניישן. קולות של מומחים לא נשמעים באוזני ממשלת ישראל. אני שואל אתכם כל כך הרבה אנשים רצינים מתנגדים לרפורמה איך יתכן שכולם טועים?
אפשר היה להגיע להבנות על שינוים קלים ללא פסקת התגברות, אפשר וצריך לייצר חוקה למדינת ישראל. התוכנית שעוברת ברגעים אלה היא רק הפרומו, חלק מתוכנית גדולה ומסוכנת הרבה יותר. אני רוצה להודות לנגיד בנק ישראל פרופ עמיר ירון, היועצת המשפטית לממשלה, רונן בר ראש השב"כ, דדיברנע ראש המוסד ולשופטות ולשופטים שלנו שסופגים את כל ההסתה הזו. הם הפכו בעל כורחם לגיבורי על. אל תקחו את הדמוקרטיה כמובן מאליו. התדרדרות המוסרית והכלכלית תקרה, אל תתנו שישראל תהפוך למקום שלא נרצה לחיות בו. לא נתפשר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה