שינוי ארגוני תמוה בעירייה: מנהל מחלקת הספורט שייבחר, יהיה עובד קרית התרבות, אך הצוות שלו יישארו עובדי עירייה...

$(function(){setImageBanner('85ba283c-807d-4559-b862-a3d51425e4f5','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

לא מעט גבות הורמו השבוע בתמיהה על המהלך הזה. כאשר מנהל מחלקת הספורט, תפקיד שלא אוייש תקופה ארוכה ומבוצע בידי ממלא מקום, בוטל בעירייה. האחריות על ניהול המחלקה שנשארת חלק מאגף החינוך בעיריה, הועברה מה1.1 לידי החברה לתרבות ופנאי (לשעבר קרית התרבות) והיא שתדאג לאיוש התפקיד
מדוע ולמה?
שאלנו את דוברת העירייה וקבלנו הסבר. אך גם שמענו תאוריה מעניינת של טלי חייט, חברת מ. העיר מן האופוזיציה...

ארכיון

להלן הסבר דוברת העירייה למהלך זה:

"ראש העיר מוביל חזון לקידום איכות החיים בעיר בדגש על מענה ספורטיבי מגוון ורחב לכלל האוכלוסיה. כפועל יוצא, נעשתה בדיקה וחשיבה לקדם את שירותי הספורט העירוניים תוך התייעלות ואיגום עם שירותים קיימים בתחום זה. היות ונכון להיום שירותים רבים בתחום זה מנוהלים על ידי החברה לתרבות ופנאי, הוחלט כי החברה תתכלל עבור העירייה את שירותי הספורט בעיר, להוציא תמיכות שעפי דין ניתנות ע"י העירייה ובכלל כך תתאם בין כלל שירותי הספורט, לרבות למערכת החינוך (שם ממוקמת מחלקת הספורט כיום למרות ששירותיה אינם שייכים לחינוך בלבד) ותוביל הליכי התייעלות ושיפור השירות בראייה כלל עירונית. יתר עובדי המחלקה הקבועים ימשיכו להיות עובדי עירייה. בסיום שנת 2022 תבחן הצלחת המהלך על ידי הנהלת העירייה" .

ואילו  חברת מ. העיר מהאופוזיציה טלי חייט אבירז טענה באוזניי  כי היא מאוד מקווה שהמהלך הבלתי הגיוני לדעתה, לא נועד לאפשר קליטה לתפקיד של מועמד/ת מועדף, אך ללא הכישורים הנדרשים ע"פ החוק בעירייה. וזאת בהינתן שקרית התרבות איננה כפופה לנהלים המחייבים את העיריה. 

עוד ציינה כי ניסתה לבדוק מה היו הדרישות מהמועמדים/ות ולכן חיפשה באתר העירייה את  מודעת ה"דרושים" לתפקיד מנהל המחלקה, אשר פורסמה בעבר הקרוב, אך בינתיים לא מצאה אותה , למרות שבארכיון האתר כן מופיעות מודעות ישנות שפג תוקפן.  וכי בכוונתה לבדוק זאת היטב.

ללא ספק טענה חמורה, אך ללא כל אימות.

יהיה מעניין לראות מי יזכה/תזכה  בתפקיד ומה יהיו כישוריו/ה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה