שירות חדש: תושבי העיר נס ציונה יכולים לשלוח פניות למוקד גם דרך הווטסאפ

$(function(){setImageBanner('ba45a1ff-08b6-4a1a-a828-97affd9abb62','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

ווטסאפ מוקד עירוני נס ציונה - מערכת ניהול חדישה של מעקב ובקרה אחר פניות תושבים החלה לפעול בשבועות האחרונים. שירות חדש נוסף: תושבי העיר יכולים לשלוח פניות למוקד גם באמצעות אפליקציית הווטסאפ.

דוברות

 שירות חדש: תושבי נס ציונה יכולים לשלוח פניות למוקד גם דרך הווטסאפ


עיריית נס ציונה בישרה היום כי המוקד העירוני משפר את השירות עבור התושבים וכי מערכת ניהול חדישה של מעקב ובקרה אחר פניות תושבים החלה לפעול בשבועות האחרונים. לפני כחודש נכנסה לתפקידה שמרית ישראל, מנהלת המוקד החדשה. צוות המוקדנים הורחב ועבר הכשרות בנושא שירות ועכשיו: שירות חדש נוסף: תושבי העיר יכולים לשלוח פניות למוקד גם באמצעות אפליקציית הווטסאפ.

איך לפנות לעיריית נס ציונה דרך הווטסאפ

השירות החדש מאפשר לתושבים לשלוח בזמן אמת הודעות למוקד בקלות, במהירות וביעילות, מבלי לחכות על הקו למענה המוקדן. השירות החדש מאפשר גם לשלוח תמונות, סרטונים, קבצי קול ואף מיקום GPS של המפגע, המתחבר ישירות לפקחי העירייה ומאפשר שליחת צוותים במהירות, למיקום מדויק ועל פי הדיווח. דרך שירות הווטסאפ החדש של המוקד אפשר לשלוח גם פניות באופן אנונימי, והן נשלחות באופן אישי ומתועדות במערכת להמשך טיפול ובקרה. המוקד לא יוצר קבוצות תושבים ומטפל באופן אישי ודיסקרטי, באם הדבר נדרש, בכל פניה בפני עצמה. ערוץ שירות הווטסאפ מקבל רק פניות בהתכתבות ולא עונה לשיחות.

שומרים את המוקד העירוני של נס ציונה באנשי הקשר 

תושבים המעוניינים לשלוח דיווחים למוקד דרך אפליקציית הווטסאפ צריכים לבצע פעולה פשוטה – לשמור את מספר הטלפון של השרות:

053-3074767 במכשיר הטלפון שלהם תחת השם "מוקד 106 נס ציונה". 

 

ההודעות שנשלחות מגיעות ישירות למוקד, נענות באופן מיידי על ידי הודעה אוטומטית המאשרת קבלת הפניה ומועברות למוקדנים לטיפול. המוקדנים יחזרו לתושבים תוך פרק זמן קצר באמצעות הווטסאפ ובאופן אישי, באם נדרשות הבהרות נוספות בעניין הפניה או בכדי לעדכן על המשך הטיפול. עבור פניות המגיעות דרך הווטסאפ, עדכון על סיום הטיפול ושאלות על שביעות רצון התושב מהטיפול ישלחו גם הם דרך הווטסאפ.

כזכור, מונתה מנהלת מוקד חדשה, שמרית ישראל, אשר נבחרה בתום מכרז אליו ניגשו מועמדים רבים . שמרית בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה וסוציולוגיה, מגיעה עם ניסיון של למעלה מעשר שנים בהקמה וניהול מוקדי שירות ומכירה.

מנהלת המוקד העירוני, החדשה, של עיריית נס ציונה שמרית ישראל: "כתושבת העיר אני גאה ונרגשת לקבל את התפקיד שהוא עבורי שליחות ענקית, נושא שירות קרוב לליבי ואני חושבת שלכל תושב ותושבת מגיע לקבל את המקסימום. אחת הפניות שקיבלנו לאחרונה, של אישה מבוגרת, בת 86 שכבר פתחה מספר פניות בעניין ערוגות. היא ביקשה להוסיף צמחיה בכדי שתוכל לראות בכל בוקר ירוק בעיניים. כי "זה מה שנותן לה את הכוח לקום בבוקר". פנייתה רגשה אותי וניהלתי מעקב אישי בנושא מול אילן שרמי, מנהל מחלקת אחזקת גינון. צוות הגינון הגיע ושתל צמחיה בשטח הציבורי הסמוך לחלון ביתה. מאז אנחנו מנהלות שיחה שבועית בה היא משתפת אותי בחיוך שעל פניה בכל בוקר כשהיא ניגשת לחלון. מקרים כאלו הם ההוכחה עד כמה התפקיד שלנו הוא משמעותי. אני פונה לכלל תושבי העיר, אני וצוות המוקד זמינים עבורכם ומזמינים אתכם לפנות למוקד בכל שאלה, בעיה, מידע, תקלה או מפגע שאתם פוגשים.

ראש עיריית נס ציונה שמואל בוקסר: הצבנו לעצמנו מטרה: לשפר את השירות הניתן לתושבי העיר, ואנחנו עושים בדיוק את זה. בחודש אפריל השנה החלה לני ממן, מנהלת אגף השרות החדש בעבודתה ובהתאם לדגשים וליעדים שהצבנו, לשמחתי, אנחנו כבר רואים תוצאות. היום יש לנו מערכת ניהול פניות חדשנית המאפשרת מעקב ובקרה יעילים אחר פניות תושבים. המערכת מסייעת לנו לסיים במהירות את הטיפול בפניות וגם לשאול תושבים את דעתם על הטיפול. עובדי המוקד וכלל עובדי העירייה עוברים הדרכות לשיפור השירות ועכשיו יש לנו גם ערוץ ווטסאפ דרכו יכולים התושבים לשלוח פניות בצורה נוחה ומהירה. לא נעצור כאן. אגף השירות ממשיך לפעול מול כלל אגפי העירייה והעובדים כדי ליישם את מדיניות השירות שגיבשנו: אכפתיות, אפקטיביות, אחריות. אני מאחל לשימרית הצלחה גדולה בתפקידה המשמעותי ומזמין את תושבי העיר לעשות שימוש בשירות הווטסאפ של המוקד, בכל עניין או נושא הדורש טיפול.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה