שירי מימון תופיע בנס ציונה בפארק המחול בתאריך 25/08/2022 הכניסה חופשית כל הפרטים באתר נס ציונה נט

$(function(){})

לפני כשנתיים שירי מימון כבשה את האצטדיון העירוני של נס ציונה ולקראת סוף החופש הגדול היא תגיע אלינו שוב במופע קיץ 2022 בפארק המחול בנס ציונה. כל הפרטים אודות המופע של שירי מימון בנס ציונה 25/08/2022 כניסה חופשית.

שירי מימון תופיע בנס ציונה בפארק המחול בתאריך 25/08/2022 הכניסה חופשית כל הפרטים באתר נס ציונה נט

במהלך החופש הגדול הנוכחי הופעיו בנס ציונה כמה מהשמות החמים במוזיקה הישראלית ביניהם הראפר טונה. ומה מצפה לנו לקראת סוף החופש הגדול?.  במסגרת מופעי בימות פיס תופיע בפארק המחול שגבעת התור הזמרת האהובה שירי מימון בתאריך 25/08/2022 בשעה 21:00. כמה יעלה כרטיס? הכניסה חינם. 

אירועי קיץ בנס ציונה סיקור מלא לוח אירועים באתר נס ציונה נט. 

מכוכב נולד לזמרת מצליחה הדרך של שירי מימון 

 שירי מימון נחשפה בפני הציבור הישראלי בעונה הראשונה שך התכנית כוכב נולד. בערב הגמר הבלתי נשכח בניתנים היא הגיעה למקוןם השני כעבור שנתיים ייצגה את ישראל באירוויזיון 2005 עם השיר "השקט שנשאר". מאז לקחה חלק במחזות זמר כמו  "מאמא מיה" בתפקיד הראשי וכן במחזמר הלהקה המובסס על הסרט המצליח של אבי נשר. 

לפני כשנתיים שירי מימון הופיעה בנס ציונה במה שהיה מופע הקפסולות הראשון. אז, שירי הזכירה בהתרגשות את הגיטריסט יהונתן פריג' שליווה אותה במשך שנים רבות ונפטר לאחרונה בגיל 41 ובמהלך כמעט שעה וחצי שרה בזה אחר זה כ18 מבין שיריה המוכרים. פתחה ב"אחותי" וסיימה ב"אהבה קטנה" ..

כעת היא תופיע במסגרת אירועי הקיץ בנס ציונה ואנו שוב מזכירים לכם - הופעה חינם בנס ציונה שירי מימון 25/08/2022 פארק המחול נס ציונה גבעת התור. רחוב התור 8 נס ציונה. 

צפו בווידאו מתוך המופע של שירי מימון בנס ציונה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה