שכונת מליבו מנס ציונה – אחת מ10 השכונות בצמרת הסוציו-אקונומית בארץ !

$(function(){setImageBanner('4ec7f7af-1fc7-4791-a6df-9a142e6c6d03','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

הופתענו לגלות כי לפי "גלובס" - שכונת "מליבו" נמצאת ברשימה היוקרתית הזו
ביקשנו מכתבתנו בעבר, נחמה ביאליק, המתגוררת בה כבר 20 שנה להתייחס לקביעה ו..לשכונה.
ולדבריה " הביטוי הפומפוזי "דירוג סוציו אקונומי גבוה" לא ניכר ביחסים בין התושבים ששומרים על פרופיל ידידותי לסביבה ולא מתנשא."

כך מספרת נחמה ביאליק, בתמונה עם בעלה, איגור בביתם בשכונה

פרטי

השכונה שלנו, "שמורת מליבו" שרבים בה היו מוותרים ברצון על שמה הלא ישראלי, נחשבת כאן בנס ציונה כאחת השכונות הנחשקות אם לא ה...

עכשיו התקבל האישור מבחוץ, כתבה בעיתון גלובס שדירגה את 10 השכונות המדורגות בצמרת הסוציו-אקונומית של ישראל, ולא תאמינו, מליבו בפנים. לפי הכתוב, המדד החברתי הכלכלי הזה נפגש עם עולם הנדל"ן ומתבטא בתגי מחיר גבוהים אבל לא במיתאם מושלם.

יצחקי ובניו

השכונה במבט על (באדיבות חברת יצחקי, מקימת המרכז המסחרי בשכונה)

אני, רק על עצמי לספר ידעתי. אכן, קנינו את דירתנו לפני כעשרים שנה בשלב סיום בנייה, דופלקס 5 חדרים שהוסב ע"י רוב הדיירים ל-4, עם מרפסת שמש ועוד מרפסת גדולה מאוד בקומת הגג, בית מעוצב של 8 דיירים הכולל מעלית בת תחנה אחת לדופלקסי הגג, במחיר שהיה די סביר בקנה מידה ארצי, סביב המיליון שקלים. היום נמכרות דירות זהות בשכונה בסדר גודל של 3- 3.5 מיליון, ובל נשכח, כדירות יד שניה. ויש בשכונה וילות מפוארות שמתחילות מ-4 מיליון שקלים, אבל מטפסות לגבהים.

לגור כאן, נעים במיוחד. יש פה אווירה שכונתית נעימה, שקטה, תרבותית וירוקה. הביטוי הפומפוזי "דירוג סוציו אקונומי גבוה" לא ניכר ביחסים בין התושבים ששומרים על פרופיל ידידותי לסביבה ולא מתנשא. לא הייתי מפריזה ואומרת שהכל מושלם, בפורומים השכונתיים יש לא מעט תלונות וקיטורים הנוגעים לאיכות החיים במקום, אבל זה די צפוי, כי בתוך עמנו אנו חיים...דוגמה קטנה, הפקח השכונתי שלנו סיפר לי שמליבו מובילה בפער על כל שכונות העיר במדד צואת הכלבים על המדרכות...

וכמו בעוד כמה שכונות, הגן הלאומי שגובל בשכונה מוסיף המון איכות, ובמיוחד בימים אלו שלא ניתן להתרחק מהבית. אז איך אנחנו אישית מרגישים לגור כאן? בשלוש מילים: "הכי מרוצים בעולם".

יצחקי

ויש בשכונה וילות מפוארות שמתחילות מ-4 מיליון שקלים, אבל מטפסות לגבהים.

לא הייתי מפריזה ואומרת שהכל מושלם, בפורומים השכונתיים יש לא מעט תלונות וקיטורים הנוגעים לאיכות החיים במקום, אבל זה די צפוי, כי בתוך עמנו אנו חיים...דוגמה קטנה, הפקח השכונתי שלנו סיפר לי שמליבו מובילה בפער על כל שכונות העיר במדד צואת הכלבים על המדרכות...

גלובס: לא צריך להיות מיליונר כדי לרכוש דירות בכמה מהשכונות הטובות ביותר בארץ - זה אחד הממצאים הבולטים שעולים מניתוח ממצאי פרסום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה אודות הסיווג של הרמה החברתית-כלכלית של האוכלוסייה.

 ארכיון

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה