שלום כיתה א': גם השנה תאגיד מי ציונה חילק בקבוקים לילדי כיתות א'.

$(function(){setImageBanner('616c0d78-f475-4dcd-be88-c660839908d2','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})



כמדי שנה, גם השנה, תאגיד המים מי ציונה חילק בקבוקים רב פעמיים לידי כיתות א' בכל הישובים שלו : נס ציונה, מזכרת בתיה וקריית עקרון. התאגיד רואה את עצמו כחלק מהקהילה בה הוא פועל ולכן מקצה כל שנה תקציב לשם פעילות חינוכית . הפעילות החינוכית מועברת בשיתוף עם מחלקות החינוך בישובים ומקנה לילדים כלים וידע בנושאי מים, שפכים, שמירה על הסביבה וקיימות.

שלום כיתה א': גם השנה תאגיד מי ציונה חילק בקבוקים לילדי כיתות א'.

גם השנה מחלק התאגיד בקבוקי מים רב פעמיים לילדים העולים לכיתות א'. חלוקת הבקבוקים  הפכה כבר למסורת  של התאגיד.  התאגיד רואה חשיבות רבה בחלוקת הבקבוקים הרב פעמיים לילדים על מנת לעודד שתיית מי ברז .  מי הברז המסופקים על ידי התאגיד  נבדקים באופן סדיר ע"י עובדי התאגיד , עוברים בדיקות מעבדה והכל בפיקוח משרד הבריאות.  

השימוש  במוצרים רב פעמיים מונע  השלכת פסולת שאינה מתקלה ובכך מסיע ומחנך על שמירה על הסביבה .  בנוסף לחלוקת הבקבוקים התאגיד יוזם   פעילות חינוכית בישובים במטרה לעודד את הילדים לשימוש מושכל  במים, ומניעת השלכת מגבונים. הפעילות נעשית בצורה חווייתית  באמצעות הצגות וסדנאות : 

סדנאות : ניידת המים של גורי מים , מציגה ומלמדת שימוש מושכל במים וחשיבות שתית מי ברז 

הצגות : חברת הסביבתרון של דוד שילמן מעבירה לילדים בשכבות גיל שונות הצגות ילדים :  "יאמי מפלצת המגונים שלי "  והצגה נוספת " מה עם המים"  כדי להמחיש לילדים את חשיבות שמירה על מקורות המים ומניעת השלכת המגובנים לאסלה .

עו"ד שאול רומנו , יו"ר התאגיד :  
הילדים הם העתיד שלנו ועל כן התאגיד רואה חשיבות רבה בהשקעה בילדים והקניית ערכים של חסכון במים ושמירה על איכות הסביבה. אני גאה שכל שנה אנחנו משקיעים חלק  מהרווחים של התאגיד לטובת פעילות חינוכית.

מנכ"לית התאגיד , רינה קטיף ציינה  :

זאת כבר מסורת קבועה של התאגיד לחלק בקבוקים מדי שנה לילדי כיתות א'. כמובן שזה בנוסף לכל יתר הפעילויות שאנו עושים כדי להטמיע את חשיבות החסכון במים וערכי קיימות.
.בקבוקי המים שחולקו על ידי מי ציונה

סדנאות בנושא המים שאנו שותים בפעילות מי ציונה תאגיד המים

הסברים על המים שלנו

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה