שר הבריאות, ניצן הורביץ, חנך הבוקר תוספת של ארבע מיטות ליחידה בטיפול נמרץ כללי במרכז הרפואי קפלן

$(function(){setImageBanner('8c2e3429-e60f-4e72-8af7-0ac07fb49e50','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

השר חנך את ארבע המיטות הנוספות ליחידה לטיפול נמרץ שאושרו לאחרונה על ידו, על רקע המחסור הלאומי והמצוקה הקיימת בכלל בתי החולים בארץ במיטות טיפול נמרץ,

יח"צ

על רקע המחסור הלאומי והמצוקה הקיימת בכלל בתי החולים בארץ במיטות טיפול נמרץ, הגיע הבוקר שר הבריאות, ניצן הורביץ, למרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית בליווי מנהל המרכז הרפואי קפלן וביה"ח הרצפלד, פרופ׳ טריף בדר, וחברי הנהלת בית החולים. השר חנך את תוספת ארבע המיטות ליחידה לטיפול נמרץ שאושרו לאחרונה על ידו.

השר ערך ביקור בבית החולים ביחידה לטיפול נמרץ, במערך הקרדיולוגי ובבניין האשפוז החדש של בית החולים שצפוי להיפתח בתחילת השנה הבאה. במהלך הביקור גילה השר הורביץ למשתתפים שהוא עצמו נולד במרכז הרפואי קפלן, ואף ביקש להצטלם על רק הבניין בו נולד.

גלעד

השר ומארחיו על רק הבניין בו נולד.

שר הבריאות, ניצן הורביץ: "התוספת החשובה של מיטות טיפול נמרץ למרכז הרפואי קפלן מגדילה את מספר המיטות ב50%, מ-8 ל-12 מיטות, וזו רק חלק מהתוספת הכללית שניתנה למערכת הבריאות הציבורית ברחבי הארץ".

עוד הוסיף: "קפלן הוא בית חולים מעולה, עם רפואה מצוינת, ויש לנו מחויבות לעזור לכם להעניק למטופלי בית החולים את הטיפול הטוב ביותר. אני מבקש להודות לצוות הרפואי המסור והמקצועי שעושה לילות כימים למען המטופלים".

פרופ׳ טריף בדר, מנהל המרכז הרפואי קפלן וביה"ח הרצפלד:"אנחנו מברכים על התוספת החשובה ליחידה לטיפול נמרץ. לתושבי האזור מגיע טיפול רפואי, איכותי וזמין. בשנתיים האחרונות טיפלנו ביחידה בעשרות חולי קורונה, מחלימי קורונה ומטופלים שנדרשנו להעלות על אקמו, כל זאת לצד העבודה השוטפת של היחידה שמתוחה עד הקצה. גם עתה, הקושי המרכזי נותר באיוש כוח האדם הרלוונטי, בדגש על אחיות טיפול נמרץ, ואנו עמלים על הנושא".

עוד הוסיף פרופ׳ בדר: "אני גאה ביכולות הרפואיות והמקצועיות של בית החולים, ומודע לצורך בשיפור חלק מהתשתיות הקיימות. בשנה הבאה נחנוך את בניין האשפוז החדש אליו יעברו המערך הקרדיולוגי, מערך העיניים, מכון הדיאליזה והמחלקות הפנימיות של ביה"ח, וזוהי בשורה של ממש עבור מטופלינו".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה