תאורת רחוב ידידותית לסביבה בנס ציונה: כ 6,500 פנסי רחוב בעיר יוחלפו בתאורת לד ..

$(function(){})

עיריית נס ציונה פרסמה מכרז להתקנת תאורת לד שהיא עמידה יותר, חוסכת אנרגיה ומשאבים וידידותית לסביבה.
במסגרת הפרויקט תוחלף בעיר כמות של כ 6500 פנסי רחוב, ובנוסף תותקן מערכת בקרה שתהווה פלטפורמה להפיכת העיר לעיר חכמה.

https://pixabay.com

תאורה ידידותית בנס ציונה: יצא לדרך פרויקט שדרוג תאורת הרחוב לתאורת לד ידידותית לסביבה

השימוש בתאורה בטכנולוגית לד הולך ומתרחב, ערים רבות עוברות לשימוש בטכנולוגיה הסביבתית הבטוחה כמוהם גם מוסדות ציבור, חברות ומפעלים מהסקטור הפרטי, זאת בשל היתרונות הרבים של הטכנולוגיה והתרומה הסביבתית הגדולה שלה.

יותר חסכונית, יותר אקולוגית ומנגנון חכם לניהול תאורת הרחוב בנס ציונה

תאורת לד מאפשרת חיסכון גדול של עד כ 60% בצריכת חשמל, היא פולטת פחות זיהום אור ביחס לפנסי רחוב רגילים, היא פועלת על פי טכנולוגיה חדישה אשר עוזרת לשמור על ערכי הטבע בסביבה על ידי עוצמה ופיזור תאורת רחוב טובה יותר ומותאמת לכל אזור וצורך, תוך הבחנה בין עוצמת תאורה המאירה רחובות, שבילים, מגרשי ספורט או גינות ציבוריות. בנוסף הפעלת תאורת הלד תנוהל באופן חכם על ידי מנגנון מרכזי אשר יאפשר שליטה ובקרה ובהמשך לכך רמת שרות גבוהה לתושב, תוך בטיחות מרבית.

טכנולוגית תאורת הלד הוכחה כבטוחה לשימוש והיא עומדת בקריטריונים מחמירים של קרינה על פי תקנים בינלאומיים. לטכנולוגיה אישורים של משרדי הבריאות, מכון התקנים הישראלי.

ראש העיר שמואל בוקסר: המכרז שפורסם בשבוע האחרון מבשר על תחילתו של פרויקט גדול ממדים להחלפת תאורת הרחוב לתאורת לד חכמה וידידותית לסביבה. הפרויקט הזה הוא חלק אחד ממערך כולל של הפיכת העיר לעיר מובילה בקיימות ושמירה על הסביבה. תושבי העיר ממחזרים בעזרת מרכזי המיחזור שפיזרנו בשכונות ובקרוב נתחיל לייצר גם חשמל באמצעות אנרגיית השמש. החיסכון באנרגיה ובמשאבים שאנו עתידים להפיק מהפרויקט החדש יופנה להשקעה ושיפור שירותים עירוניים, למען תושבי העיר

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה