תושבי רחובות תל אביב ומכבי מתנגדים להעברת נקודת ההזנקה של מד"א לרחובם

$(function(){setImageBanner('a27aa159-baed-4d9c-bdbc-243a6c6efb8a','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

תושבי רחובות תל אביב ומכבי מתנגדים להעברת נקודת ההזנקה של מד"א לרחובם . עיריית נס ציונה : מדובר בפיתרון זמני לשנתיים שלוש, בלבד.

צילום יחצ

תושבי רחובות תל אביב ומכבי מתנגדים להעברת נקודת ההזנקה של מד"א לרחובם

תושבי רח' תל אביב ורח' מכבי מתנגדים להעברת נקודת ההזנקה של מד"א לרחובם . תגובת עיריית נס ציונה: מדובר בפיתרון זמני לשנתיים שלוש, בלבד. לאחרונה הופתעו תושבי האזור של ,גבעת האהבה" רח' מכבי ורח' תל אביב לשמוע כי מלבד "בית ראשונים", בית הכנסת הגדול דול, מפקדת המשמר האזרחי  ומשרד המועצה הדתית – תתווסף למוקדי משיכת הקהל (ותנועת כלי הרכב) גם נקודת ההזנקה של מגן דוד אדום . .


הם מוחים על כך ואנו פנינו לעירייה ובקשנו לדעת מדוע הדבר קורה.


דוברת העירייה השיבה כי "נקודת מד"א, היתה עד היום ממוקמת במבנה שכור ברחוב ביאליק, השכירות מסתיימת בסוף החודש. מתוך ראיה ציבורית והבנה של החשיבות בשימור נקודת מד"א בעיר, ניסתה העירייה למצוא חלופות למיקום זמני של נקודת מד"א, שתאפשר המשך מתן שירות מיטבי לתושבי העיר. החלופה היא זמנית, שכן בטווח של שנתיים – שלוש קדימה מייעדת העירייה למד"א מקום במרכז השירות לאזרח על תכנונו ובנייתו אנו שוקדים בימים אלה. יחד עם מד"א נבחנו מספר חלופות, תוך שנלקחו בחשבון פרמטרים שונים ובניהם: התאמה לצרכי מד"א; נגישות טובה לכל חלקי העיר; נכס בבעלות הרשות ביעוד ציבורי; זמינות מידית למעבר; מבנה שלא מצריך התאמות בעלות כספית גדולה – שכן מדובר בתחנה זמנית כאמור."


לדברי העירייה "החלופה ברחוב תל אביב, נמצאה כחלופה המתאימה ביותר לצרכי מד"א, ולמעשה היחידה מהמבנים הציבוריים הזמינים לעירייה בשלב זה. היות ומדובר בשכונת מגורים, מתוך הרצון לשמירה על אורח החיים בלב העיר והקטנת הפגיעה ברווחת הציבור, סוכם עם מד"א, כי רכב האמבולנס יחנה אך ורק בחנייה המסומנת הקיימת עבור המשמר האזרחי. בנוסף, כפי שהיה נהוג ומוסכם עד כה, לא תופעל סירנה באמבולנס בתוך רחובות העיר."


כמו כן עדכנה אותנו הדוברת  כי "בפגישה שקיים ראש העיר עם נציג התושבים, אייל רודה, סוכם שככל שתימצא חלופה חדשה למיקום מד"א, בהלימה לדרישות, אנו נפעל למימושה. יחד עם זאת, ביקש ראש העיר מנציג התושבים, אורך רוח בקבלת המקום החדש של נקודת מד"א ולאפשר שמירה על רצף פעילות בעיר של שירות מד"א. כמו כן, הבטיח ראש העיר כי דלתו פתוחה לשיחה עם נציגי תושבי השכונה ככל שיידרש בהמשך. "

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה