תנו אמון בצוותי ההוראה, מנהלי בתיה"ס והרשות המקומית ותנו מעט זמן, קוראים אנשי הנהגת ההורים היישובית.

$(function(){})

הנהגת ההורים בנס ציונה מציגה:
מציגה הסבר לגבי מתווה הלמידה בנס ציונה והרחבת הימים לשכבות ה׳-ו׳:
מבשרת: סוכם על תוספת יום לימודים מלא לכיתות ה – ו, בעלות של מיליון וחצי שקלים ע"ח העירייה.
מבטיחה: בנס ציונה תישמר האחידות בשעות הלימוד בין כל בתי הספר.


בתמונה: היו"רים המשותפים- אפי מגדסי וארז שני.

ארכיון
זוהי הודעת הנהגת ההורים היישובית:
הבוקר (28.8) התקיימה ישיבה של נציגי הנהגת ההורים היישובית - הוועד המוסדי עם רה״ע, מנכ״לית העירייה ומנהלת אגף החינוך. נציגי ההנהגה היישובית שיקפו את תחושות הורי שכבות ה-ו, לאור מתווה משרד החינוך הקובע כי תלמידי שכבות אלה ילמדו יומיים בלבד בבית הספר ו3 ימים מרחוק. נציגי הרשות הסבירו את המורכבות ביישום המתווה הקיים וכלל הפעולות וההערכות שנעשו עד כה.

הן לרשות והן לנציגי ההורים, הבנה מלאה בצורך למסגרת למידה לשכבות ה-ו מעבר למתווה שקבע משרד החינוך, כמו גם לחשיבות במתן מענה חברתי ורגשי לילדים.
דגשים בנוגע למתווה הלמידה:
1. מתווה משרד החינוך התיר חמישה ימי למידה לכיתות א-ב, וכיתות ג-ד בפיצול, תוך תקצוב תומכי הוראה ושעות העשרה. לכיתות ה-ו לא נתנה כל תוספת ממשרד החינוך להגדלת ימי הלימוד או תמיכה בקפסולות. 2. על פי המתווה שאושר במשרד החינוך, כיתות ה-ו מחוייבים ללמוד בקפסולות. לא נתנו לנס ציונה החרגות.
3. מדיניות עיריית נס ציונה והנהגת ההורים, היא הבטחה של עקרון האחידות – כל בתי הספר ילמדו בדיוק את אותן השעות, כך שלא יהיו פערים או הבדלים בין בתי הספר – כפי שיש בערים אחרות. על כן לא יאושרו תוכניות נקודתיות של בתי ספר גם אם ביכולתם לספק יותר ימי לימוד, אלא אם כן נבטיח כי כל ביהס עומדים בכך.
4. תוספת ימי לימוד שמפרסמות רשויות אחרות (שבוע למידה של 4 או 5 ימים) – יש לשים לב אם מדובר ביום למידה שלם (5-6 שעות) או פיצול של יום למידה ל-2 חצאים (2-3 שעות בלבד).
5. בשל הקורונה, יש הגבלה של עד חמישה אנשי צוות לקפסולה. הנחיה זו מצמצמת את מספר המפעילים וההפעלות החיצוניות שניתן לתת בקפסולות.
מתווה הלמידה הנוסף שייושם בנס ציונה :
1. תוספת יום לימודים מלא לכיתות ה – ו, בעלות של מיליון וחצי שקלים ע"ח העירייה. לטובת כך יגוייסו עוד כ40 תומכי הוראה (בנוסף ל60 שכבר גוייסו לפיצולי כיתות ג-ד), וכן הוכשרו עשרות (כ-50) מרחבי לימוד נוספים בבתי הספר ובעיר. עד ראש השנה, ישלימו מנהלי ביהס את ההתארגנות והערכות הנדרשת, לצורך מימוש תוספת יום הלימודים.
2. עיריית נס ציונה ערה לקשיים ולכל הבעיות שנשמעות בשל תוספת של יום אחד בלבד למתווה, ובשל כך, תיבחן היכולת לפצל יום זה לשני חצאי ימים, זאת בהתאם ליכולת ביה"ס וצרכיו, ובתיאום המנהלות ובאחריות העירייה.
3. בנוסף, הרשות בודקת אפשרות לקיים פעילויות העשרה אלטרנטיביות נוספות, שעומדות במגבלות הקורונה בדגש על שכבות ה – ו, שיתנו מענה ייעודי להיבט הרגשי והמפגש החברתי . זאת בתיאום עם המנהלות ולפי הצורך.
4. אלפיים מורים בעיר הוכשרו ללמידה מרחוק, במסגרת מודל ייחודי שפותח על ידי אגף החינוך בנס ציונה.
5. הרשות ממשיכה גם בשנת לימודים זו לתמוך בבתי הספר ברכישת חומרי חיטוי וחומרי ניקוי, וכל החומרים הדרושים כבר סופקו לקראת פתיחת שנת הלימודים.
אנו עובדים יחד בשיתוף פעולה ושקיפות כדי לתת את המענה הטוב ביותר לתלמידי נס ציונה.
אנא תנו אמון בצוותי ההוראה מנהלי ביהס והרשות ותנו מעט זמן להערכות ויישום המתווה האמור.
הנהגת ההורים היישובית
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה