תעלומה: מי עומד מאחרי הסקר שנערך השבוע בעיר?

$(function(){setImageBanner('a8ad2ec8-ff1b-46a4-8e29-1f285bc211f4','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

במערכת הפוליטית מחכים בדריכות להחלטה הסופית של יוסי שבו, עליו מופעלים לחצים לרוץ שוב

בעקבות הודעתו הפומבית של שחר רובין בשבוע שעבר כי יתמודד על ראשות העיר - ניכרת "במסדרונות הפוליטיים" תחילתה של אוירת בחירות ברורה וגלויה.

התעלומה הגדולה הינה, האם יש סיכוי שיוסי שבו ייעתר לבקשות ולחציהם של חבריו ב"נטו" כמו שולי מזרחי, שאול רומנו וציפי זילברמן וירוץ שוב, למרות שלכאורה כבר גמר אומר לפרוש בתום הקדנציה. תשובה לשאלה זו תקבלו אולי בראיון שנקיים איתו בגליון הבא,  ראיון שנדחה מהשבוע שעבר. מכל מקום, שבו כבר הבהיר לא אחת כי בכל מקרה לא יכריז על תמיכה במועמד כלשהו.

ונגזרת מכך, כמובן, השאלה כיצד ינהגו האחרים, אם שבו יתמודד שוב. מי יפרוש ומי ירוץ בכל זאת, גם נגדו. וכן, באם שבו לא יתמודד, - האם יצוצו מועמדים נוספים ובראש ובראשונה צחי ברוורמן, שבעבר נחשב למועמד ודאי, אך עתה סביר להניח שלא ינטוש את ספינתו של נתניהו, דווקא בתקופה זו.

.חדשות נס ציונה באתר נס ציונה נט

לחצו כאן והצטרפו לקבוצת הואטסאפ של אתר נס ציונה נט 

מאגר מוחות" חתומים על הסכם ארצי עם "הליכוד"

ובהקשר זה, ביום ראשון נערך בעיר סקר של "מאגר מוחות" בו נשאלו המשתתפים את מי הם מעדיפים מכל המועמדים הקיימים, כולל יוסי שבו. וכאשר ענו על תמיכה במועמד אחר מלבד שבו - נשאלו מיד האם יתמכו בו גם אם יתמודד מול שבו...

אופי הסקר וסגנונו הדומה מאוד לסקרים שנערכו ברחובות ומזכרת בתיה - מצביעים לכאורה על בדיקה של גורם ארצי לגבי הסיכויים של המועמדים בכל מקום. ואם להיות ספציפי, מאחר ומדובר ב"מאגר מוחות" שחתם על הסכם ארצי עם "הליכוד" לקראת הבחירות המונציפליות -לא אתפלא  אם אכן מדובר בליכוד, הבודק האם יש סיכוי למועמד אחר מלבד שבו וזאת לקראת הכרעה באם לתמוך בחבריו מ"נטו" באם יבקשו להתמודד תחת חסות הליכוד, או בצחי ברוורמן, באם ירוץ

לא אתפלא, אם הממצאים בסקר יובאו גם לידיעת שבו, כחלק ממאמצי השכנוע של חבריו לסיעה, הבטוחים כי הסקר יוכיח שרוב הנשאלים תומך בהמשך כהונתו.

יהיה מעניין...

צילום עצמי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה