"תרגיל החסימה"האופוזיציוני בעיריית נס ציונה. התחזית: שיתוק עבודת העירייה.

$(function(){setImageBanner('606d1931-bde6-4dfc-8245-35ecfe2cddfe','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48688,'Image','');})

(ערוך מחדש)
לאחר המכה שספגו בוקסר ושותפיו לקואליציה במליאה, צפוי הצעד הבא: זימון ישיבה ע"י הרוב האופוזיציוני, כשעל סדר יומה מינוי סגנים לראש העיר וכן הרכבת הועדות..
אלו כמובן לא יזכו לשת"פ מצד בוקסר, אך התוצאה הצפויה: שיתוק פעילות העיריה בתחומים שונים, אלא אם תושגנה הסכמות.
בוקסר בתגובה: אופוזיציה "לוחמת" בראשות תומר תדהר הקפיאה באופן מוחלט תוכניות דחופות למען הילדים והנוער שלנו.
תדהר: אנו פועלים מתוך אחריות לכספי התושבים ולא נרים יד ונאשר החלטות כלאחר יד וללא לימוד מקדים של החומר.
חשיפה בלעדית : איך שוכנע עמוס לוגסי לערוק !!

צילום מסך - פייסבוק

למעלה- רה"ע וארבעת הסגנים המיועדים. למטה- שבעת מצביעי הנגד.

"תרגיל החסימה" של האופוזיציה בעירייה - השלב הבא: מינוי סגנים וועדות ולו באופן הצהרתי בלבד ע"י הרוב . התחזית - שיתוק עבודת העירייה.

ראו דיווח קודם:

דרמה בישיבת המליאה !

כפי שדיווחנו אמש בלעדית, בעוד הדרמה בעיצומה, איבד ראש העיר בוקסר את הרוב הקואליציוני שלו - לאחר עריקתו של עמוס לוגסי, מי שהתמודד מולו בסיבוב הראשון, אך בסיבוב השני חבר אליו...

אגב, לוגסי לא הופיע לישיבה כדי להכריז על כך, אלא פשוט "נעלם" החל משעה 17.00 וגם לפנייתנו לא הגיב.

בהמשך לכך פירסם ראש העיר שמואל בוקסר פירסם הבוקר הצהרה לפיה "בשל ימי החג, מליאת מועצת העיר הבאה תוכל להתכנס רק בסוף חודש מאי. אופוזיציה "לוחמת" הקפיאה באופן מוחלט תוכניות דחופות למען הילדים והנוער שלנו. אפשר לדבר על פרוצדורה. אבל התוצאה אתמול בערב פשוט פוגעת בילדים".

ואילו תומר תדהר הגיב כך: 

"כחברי מועצה אחראים שנבחרו על ידי הציבור ביקשנו את הזמן הנדרש כחוק כדי ללמוד את הנושא, לשאול שאלות, לקבל מידע או לדרוש הבהרות בנושאי התב״רים שהוצגו בפנינו.

לצערנו, ראש העירייה שעד היום התנהג בגישה של "אני ואפסי עוד" ציפה שאנו נאשר החלטות הכרוכות בתקציבים של עשרות מליוני שקלים מכספי הציבור, ללא בדיקה מעמיקה ולהפוך אותנו לחותמת גומי חסרת שיקול דעת. אנו פועלים מתוך אחריות לכספי התושבים ולא נרים יד ונאשר החלטות כלאחר יד וללא לימוד מקדים של החומר."

פרטי

מה גרם ללוגסי לערוק? 

ובכן, לפי מיטב ידיעתי, היה לוגסי צפוי לקבל את ראשות ועדת בניין עיר מקומית, תפקיד בו כיהן בעבר שתי קדנציות וחביב עליו במיוחד (...)

אלא שרק לקראת חתימת ההסכמים הקואליציונים  "גילו" המעורבים כי ביהמ"ש העליון קבע לפני כשלוש שנים, כי על יו"ר ועדת בנין עיר מקומית להיות ראש העיר עצמו, או לפחות אחד מסגניו.

פה נוצרה בעיה כי לבוקסר לא נותרה אפשרות לתת לו סגנות בשום מצב לאחר שזו חולקה בין ארבעה.. ולוגסי נאלץ להתנחם בכל מיני הבטחות שתוכנן לא ידוע, אך מהווה נושא מועדף לספקולציות ושמועות.

וכאן למרות חיכוכים פנימיים רבים, הצליחו לבסוף כל מתנגדי בוקסר, שבעת חברי האופוזיציה - לתאם עמדות ולהציע ללוגסי הצעה שלה לא יכל/רצה לסרב... וההצעה פשוטה: אנו נמנה אותך בתוקף סמכות הרוב לסגן וליו"ר הועדה וגם אם בוקסר ינסה למנוע את כינוס הועדה, הרי שלבסוף לא תהיה לו ברירה.

את מי הם מתכוונים למנות מלבדו לסגנים? מן הסתם תומר תדהר ונאור ירושלמי. הם לא יוכלו למנות ממלא מקום, כי זו סמכותו הבלעדית של ראש העיר. אלא שאם יציע מי שלא מקובל עליהם, לא יאשרוהו והתוצאה תהיה שבהיעדר ממלא מקום- ירותק בוקסר לנס ציונה עד סוף הקדנציה..

מעבר לכך וכאן באה לידי ביטוי כמעט יחיד, מעבר להימנעות מאישור תקציב,  משמעות הרוב שלהם - הם מתכוונים להערכתי לכנס לאחר החג ישיבת מליאה בתוקף סמכותם כרוב, כאשר על סדר יומה "מינוי סגנים ומ"מ לראש העיר והקמת ועדות העירייה". 

צילום מסך פייסבוק

והיו גם שתי הצבעות "פה אחד"..

ירושלמי תדהר ואבינועם- הצליח להם...

כך יחליטו מן הסתם על מינויים של תומר תדהר ונאור ירושלמי יחד עם עמוס לוגסי לסגנים, ללא שכר (שכר אין בסמכותם כרוב לקבוע) וגם אם מדובר במינוי הצהרתי בלבד, כי ראש העיר לא חייב לשתף פעולה עם "סגניו" החדשים, או להאציל להם סמכויות ועובדי/ות העיריה יונחו שלא לשתף פעולה עם הועדות,  הרי שהם מקוים ומניחים כי יצליחו "לטרטר" אותו עד שיגיע עימם להסכמות כלשהן, או שימצא עצמו מתנהל ללא תקציב מאושר, ללא יכולת לבצע פעולות רבות עבורן נדרשות החלטות ואישורים של ועדות חיוניות כמו כספים ומכרזים, אך לא רק הן. 

התנהלות כזו עלולה לשתק פעולות רבות ולדרדר את העיריה, חלילה, עד לשלב הסופי ובו פיזור מועצת העיר  ע"י שר הפנים ומינוי ועדה קרואה, מה שיכול לקרות לאחר ששני תקציבים לא עוברים ומן הסתם איש לא ירצה בו.

מאידך, לא הייתי פוסל מראש אפשרות למהפך חוזר בהרכב שונה כמובן ובו יצליח בוקסר לפרק את הגוש שנגדו, גם אם שותפיו הנוכחיים ייאלצו לשלם את המחיר בצמצום התפקידים שקיבלו...

הבהרה: כל האמור לעיל הינו שילוב של פרשנות ומידע בדוק. 

--------------------------------------

צ פ ו  ג ם :

מכורה שלי, את בסכנה !!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה