לידיעת מבוטחי קופת חולים מאוחדת: ניתן להזמין תרופות עד הבית ללא תשלום נוסף

$(function(){})

לנוכח ההסלמה מרחיבה מאוחדת את שירותי הרפואה ההיברידית לתושבים באזור שתחת מתקפה ותספק להם את התרופות במשלוח חינם עד הבית. בכך למעשה מייתרת מאוחדת ללקוחותיה, את הצורך לצאת מהמרחבים המוגנים

דני מושיוב צילום רמי זרנגר

תרופות עד הבית לחברי קופת חולים מאוחדת 

הקופה מביאה את כל מעגל הטיפול - החל מהמיון ההיברידי, ההיוועצות עם הרופא האישי, וכאמור עד קבלת התרופות - עד לבית הלקוח. השירות יוענק בהתאם לצורך ובכפוף להגבלות התנועה של פיקוד העורף.

לדברי מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב, "לאור המתיחות החלטנו לאפשר לכל מטופלי מאוחדת לקבל תרופות עד הבית באמצעות משלוח חינמי. זהו פיתוח של פלטפורמה חדשה שלנו בעת האחרונה, ואנו מנגישים אותה לכל מטופלי מאוחדת, כאמור ללא עלות, באמצעות אתר האינטרנט שלנו או באפליקציה".

עוד באתר המקומון נס ציונה נט - חדשות מעודכנות

מושיוב התייחס להיערכות מאוחדת תחת איום הטילים והוסיף: "במרפאות אנו רואים חוסן מאוד גדול של העובדים, שברובם הינם תושבי הדרום והשפלה. עובדי מאוחדת מורגלים למצבי חירום ונותנים שירותים מצויינים בימים אלו כמו בשגרה. מערכת הבריאות הוכיחה בשנה האחרונה את החוסן שלה בצורה מצויינת, גם בתקופת הקורונה ולראיה מאוחדת נתנה מענה יוצא מן הכלל עד כה. אנו נמשיך לתת מענה לאורך זמן, גם אם תהיה החרפה במצב הבטחוני".

פירוט היישובים שבהם מוענק שירות 'תרופות עד הבית' ללא עלות – באתר/אפליקציית מאוחדת בכתובת  www.meuhedet.co.il

חדשות בריאות, חינוך ובריאות. כל העדכונים באתר המוביל בעיר- נס ציונה נט. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה