מפגיני המחאה בנס ציונה לא מראים סימני עייפות...וחה"כ טופורובסקי קבע: עיר הבירה של הליברליות, זו נס ציונה !

$(function(){setImageBanner('4f8073b0-8f46-40b9-b5c2-24b66f874f58','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,48688,'Image','');})

אולי ב"יום השוויון" בחמישי, לא היתה נוכחות מרשימה, אך השמחה בצד השני מוקדמת...
ציבור המוחים מנס ציונה הגיע כתמיד ומילא את הצומת וסביבתה, מניף דגלים ומקשיב לדבריהם של השרה לשעבר ציפי לבני,חה"כ בועז טופורובסקי , עוה"ד גלעד שר והנער אריאל מור.

מחאת נס ציונה

על תקרית מדאיגה  שקדמה להפגנה, ראו כאן: 

https://nessziona.net/ידידותי-לסביבה/ראש-העיר-ומפקד-המשטרה-ראו-מי-בעל-הבית-האמיתי-בנס-ציונה-542970


להלן הדברים שאמרו הנואמים בהפגנה היום:

2
ציפי ליבני, ח״כ, מ״מ ראש הממשלה, שרת חוץ ומשפטים וראשת האופוזיציה בעבר: 
יש כאן אנשים שיש להם אמונה אחת משותפת שגרמה להם לצאת לרחוב כבר 18 שבועות שהם עם ישראל חי, והעם עושים הכל שמדינת ישראל תהיה גם יהודית וגם דמוקרטית. הזהות והערכים של מדינת ישראל הושגו לפני 75 על ידי הנהגה אמיצה שהבינה כי למרות שיש לנו מחלוקות צריך לתת חזון משותף לעם. הם קבעו במגילת העצמאות שמדינת ישראל היא מדינת העם היהודי ובה יש שוויון. עלינו לזכור שני דברים, מדינה עם צביון יהודי ודמוקרטי וחקיקת חוק מגילת העצמאות. הם יבטיחו את הדמוקרטיה.

3

עו״ד גלעד שר, ממובילי תהליך השלום יוזמת אוסלו, חבר המועצה לשלום וביטחון:
באתי לומר הערב שלמרות שיש כאלה שיגידו שמיצינו אנחנו חייבים להמשיך להיאבק. היום יש 3 כוחות בשטח: קואליציה, אופוזיציה והמחאה בשטח. יכול להימשך לא מעט זמן ואנחנו צריכים לקחת נשמה. כרגע הצלחנו במאבק הבלימה. מי שמכנה אותנו אנרכיסטים או בוגדים או מנוול. אני יודע שאתם כמוני דואגים לגורל המדינה. גם אלה שלא הגיעו להפגין מרגישים את הקרע בעם שנוצר על ידי ממשלת נתניהו. אנחנו רוצים מדינה דמוקרטית שוויונית ומכבדת את מיעוטיה. רוצים חוקה שתתבסס על ערכי מגילת העצמאות ומנהיגים נקיי כפיים שיובילו אותנו.שורשים את גניזת החקיקה לא רק עצירתה. לא רק חוקי ההפיכה אלא חקיקה של 160 חוקים שנחקקו בשלושה החדשים האחרונים. כאשר תגנו החקיקה נוכל לדבר והמועצה הציבורית שהוקמה תייצג את העם. אם תוך שבוע לא יהיו תשובות לקווים האדומים על הנושאים והנותנים לעזוב את השיחות.

6

ח״כ בועז טופורובסקי יו״ר סיעת יש עתיד ותושב נס ציונה:
עיר הבירה של הליברליות, זו נס ציונה
בחודשים האחרונים, אתם גיליתם את פרצופה האמיתי של הממשלה הזו, שמורכבת מאנשים שהאידיאל שלהם מהמאה הראשונה לספירה, הם רוצים להחזיר אותנו לשם!
אנשים שמקדשים רוע, אנשים שמקדשים שנאה, אל מול אותם אנשים אתם קמתם והזכרתם – רוב אזרחי ישראל רוצים דמוקרטיה. רוצים מדינה יהודית, דמוקרטית וליברלית.
אנחנו לא נוותר, אנחנו נלחם, על הדברים האלו אין משא ומתן.

לא ניתן לביבי למרוח אותנו, כמו שהוא עשה לכולם עד היום.
לא ניתן לביבי, לבן גביר, לסמוטריץ, לדרעי, לגפני ולגולדקנופף - לחשוב לרגע, שהם לא ישרתו ואנחנו כן, שהם לא ישלמו מיסים ואנחנו נשלם! בחודשים האחרונים קם בעם ישראל מחנה ליברלי, דמוקרטי.
אנחנו, אנחנו הוא הרוב, אנחנו רוב העם!
אנחנו נלחם ולא נוותר על העקרונות שלנו, אם בימים הקרובים אנחנו נראה שמה שקורא בבית הנשיא זה עוד ניסיון מריחה מבית מדרשו של בנימין נתניהו, אנחנו נצא משם! ונמשיך במאבק בכל הכוח!

על הזכויות שלנו והעקרונות שלנו לעולם לא נתפשר!

7

אריאל מור, תלמיד י״ב תושב נס ציונה וממארגני  ההפגנות:
״אדוני ראש הממשלה, אני פונה אליך היום כדי להתייחס לבגידתך בעקרונות הצדק והמשפט הדמוקרטיים במדינתנו. ב2012, נאמת על חשיבות עצמאות מערכת המשפט כשאמרת: "בכל מקום שבו אין מערכת משפט חזקה ועצמאית, הזכויות אינן יכולות להיות מוגנות".
ובכל זאת, היום, אתה מנסה לקדם חוקים שיאפשרו לכנסת ולממשלה להתערב במערכת המשפט ולשלוט בה ובנו ללא שום הגבלה. גם לי וגם לכל שאר המפגינים ברור שהסיבה האמיתית להפיכה אינה תיקון מערכת המשפט, אלא אמצעי עבורך להתחמק ממשפטך ולא לשאת בהשלכות פשעיך.
דרכיך ומעשיך ככל הנראה מאוד מדבקים בקרב חבריך לממשלה, שמאוד מצא חן בעינם הרעיון של כוח ללא פיקוח שיאפשר להם לפגוע בזכויות הפרט, והיו מאוד יצירתיים עם הרעיונות שלהם לחוקים שונים ומשונים שכולם תכליתם לצבור בעבורם כוח בלתי מוגבל.
ולכן, אדוני ראש הממשלה:
אני מאשים את השר לוין ואת עמיתו חבר הכנסת רוטמן בתוכניתם ה"מרהיבה" להכפפת כל שלוש הרשויות לרשות אחת והומוגנית- הממשלה.
אני מאשים אתכם ביצירת פילוג וקרע עצום בעם. רק השבוע ארגנתם והובלתם הפגנה בעבורכם שכל מטרתה הייתה הגדלת הקרע בעם.
וכאילו אלה אינם מספיקים, אפשרתם "על הדרך" גם לקרוע, להשחית ולדרוך על תמונות שופטי בית המשפט העליון בהווה ובדימוס.
אני מאשים את השרים גלית דיסטל אטבריאן, מאי גולן, דוד אמסלם, מירי רגב ואת חברת הכנסת טלי גוטליב בדרדור השיח הציבורי והפיכתו לשיח אלים, בריוני, ומסית.
השיח שלכם מחלחל מטה לשאר העם ויוצר מצב אבסורדי שבו חברים וקרובי משפחה לא מסוגלים לדבר זה עם זה. התופעה הזו לא דילגה על משפחתי וגם אנחנו חווים קרע לא פשוט עם חברים וקרובי משפחה המחזיקים בדעות אחרות.
בנימה אישית, אשתף כי חלק ממשפחתה המורחבת של אימי תומכים בהפיכה, האמינו לתעמולת השקרים שלכם, אימצו את השיח המסית שלכם ובדרך זו נוצר קרע גדול בינה וביניהם.
אני מאשים את השר גולדקנופף שהחליט לנצל את המצב בו כולם סוחטים אותך- ראש הממשלה, ולקדם חקיקה מפלה ואנטי דמוקרטית.
בעוד אני וחבריי החילוניים נדרשים לתרום שלוש שנים מחיינו למדינה, המגזר החרדי אליו השר גולדקנופף משתייך נהנה מפטור משירות.
אני, לדוגמה, צפוי להיות עתודאי שלא רק ילמד כמו תלמידי הישיבות, אלא גם אהיה מחויב אחר כך לשרת שש שנים, מתוכן שלוש חובה ושלוש בקבע.

אני מאשים את השר סמוטריץ', על שנתן מכה קשה לכלכלה. מאז מינויך, חברות ההייטק והמשקיעים בורחים מהארץ, השקל לא מפסיק לרדת, כמו גם דירוג האשראי של המדינה.
עצוב לי מאוד על שהמחשבה על מגורים בארץ אחרת עולים במוחי; אבל לך זה לא אכפת. אותך מעניין רק שריפת כפרים ערביים וגרנדמייזרים.
אני מאשים את השר בן גביר, שהבטיח להחזיר את המשילות ולשפר את הביטחון, אך במקום עסק רק בפיתות. הבטחת להקטין את כמות הפיגועים. מאז השבעתך לממשלה לפני מספר חודשים התרחשו בארץ מאות פיגועי טרור שונים, בהם נהרגו 19 בני אדם. מספר מקרי הרצח בחודשים האחרונים הוא הגבוה ביותר בעשורים האחרונים. הבטחת להקטין את הפשיעה בחברה הערבית שרק גדלה מיום ליום. הבטחת משילות ועוצמה יהודית- אבל קיבלנו ההפך.
ולבסוף, אני מאשים אותך, אדוני ראש הממשלה. אני מאשים אותך בגניבת הזמן היקר שלי ושל עוד מאות אלפי מפגינים במשך חודשים ארוכים, שבוע אחר שבוע. בעודך חותר אל עבר חקיקה אנטי דמוקרטית זו, אתה מאלץ אותנו לעזוב את בתינו ולבלות את סופי השבוע שלנו כאן בשמירה על המדינה שלנו. גרמת לכך שאנחנו לא יכולים לבלות את סופי השבוע שלנו בשקט ובשלווה, אלא חייבים להילחם כאן למען הזכויות והחופש שלנו.
אנחנו לא נשתוק. ואנחנו לא נוותר עד שהצדק יעשה ומשטר הפשיעה הדיקטטורי שלך יגיע לסיומו!״

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה