18 מ"מ בלבד הלילה בנס ציונה וראו איזה זרימות כבר יש מהשכנים...

$(function(){})

הלילה עבר בשקט על תושבי האזורים המועדים להצפה בנס ציונה, אשר שוחחו אתמול עם ראש העירייה והמנכל"ית בשיחת "זום" ושמעו על ההיערכות לקראת הסופה., עליה תקראו כאן.
אבל, כפי שתראו בתמונות ובסרטון כאן, מרבית הזרימות מגיעות מבאר יעקב וראשל"צ וראו בתמונה ובסירטון כמה מים מגיעים מראשל"צ (שמאל) לעומת נס ציונה (מימין) במוביל שבתמונה .
ו

דובר

מימין: הצבע הכהה של מי בוץ בזרימה איטית. משמאל שצף הזרימה מצפון...

הסופה המאיימת , לא פרצה בינתיים וכמויות הגשמים הלילה היו נמוכות, רק 18 מ"מ, אך למרות כל ההכנות וחפירת אגן השהיה של 10,000 קוב ע"י עיריית נס ציונה, הרי שהסירטון הבא מוכיח במראה עיניים את הכמות המטורפת של מים המגיעים לנס ציונה מצפון- ראשל"צ. הסירטון צולם בדיוק בכניסה הצפונית לעיר- במיפגש המובלים. 

ועדיין לא התייחסנו לזרימות מבאר יעקב, ראו התמונה של העבודות והמשאבה המופעלת באזור "נס 130".

דוברות

נקווה שההכנות בשטח תספקנה,כולל חפירת אגם השהייה הזמני באזור נס 130 אשר צפוי לקלוט עד 10,000 קוב מים אשר מגיעים מאזור ראשל"צ.

אתמול החל משעות הצהריים הופעל נוהל סופה מעודכן.כאשר אנשי אגף שפ"ע ביצעו ניקיון קולטנים מקיף בעיר עם דגש על המקומות המועדים. תוגבר מוקד 106, כוננים מבצעים סיורים יזומים כל העת והעיקר- כלים כבדים ומשאבות הוצבו החל משעות הצהריים ברח' צה"ל. כמו כן  הוקם מרכז שליטה בחניון הספורטק, הוצבו קולטנים מיוחדים בנקודות רגישות ומוקמו בולדרים במובל הצפוני לצורך האטת מהירות המים במובל.

בשורה התחתונה: יש היערכות ונעשו מאמצים רבים מאוד על ידי העיריה  ועדיין די ברור כי אם -חלילה- תתפתח סערה עם כמויות חריגות של גשמים כמו לפני חודש (150מ"מ בלילה ! ) עדיין נראה הצפות.  

הפתעה ! סוף סוף החלו העבודות לחפירת  "הגל הגואה" מאגר קבוע בשיתוף ראשל"צ אשר יכיל 50 אלף קוב

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה