2 אנשי צוות חיוביים לקורונה נתגלו בבי"ס "הדר" ובגן "שיזף". עשרות הוכנסו לבידוד. 158 חולים בעיר.

$(function(){})

מספר חולי קורונה בנס ציונה - מטוטלת  הקורונה שוב עולה, עם 158 חולים פעילים, 6 מאושפזים ו 4 נפטרים. נס ציונה חולי קורונה - אחת מנשות הצוות בביה"ס בינתחומי הדר ואשת צוות בגן שיזף זוהו כנדבקות. ב"הדר" רק הצוות שהיה עמה במגע נכנס לבידוד ואילו ב"שיזף" נדרשו צוות הגן וילדי הגן להיכנס לבידוד עד ל-6.8

ארכיון

 להלן נתוני הקורונה לתחילת השבוע הנוכחי מספר חולי קורונה בנס ציונה :

מספר החולים הפעילים בעיר הינו 158 מהם 141 השוהים בבתיהם, 6 בבתי חולים ו 11 במלוניות. מספר הנפטרים עלה מ2 ל4, אולם מספר החולים קשה ירד ב2, כך שאין חולים קשים שנוספו בימים האחרונים. 

מספר המבודדים בעיר הינו 322 ואחוז הגלוי החיובי מבין הנבדקים עומד על  4.17%

במהלך השבת הודיעה העירייה כי לפי מידע עדכני שקבלה אותו יום, מתברר כי אחת מנשות הצוות בביה"ס בינתחומי הדר נמצאה חיובית לקורונה וכי כל אנשי צוות הקייטנה וצוותי כיתות התקשורת, נדרשים להיכנס לבידוד ולדווח על כך למשרד הבריאות.

 עם זאת ולמרבה המזל, הילדים שמשתתפים בקייטנת בית הספר ותלמידי כיתות התקשורת לא נשלחו לבידוד, מכיוון שהם לא שהו בקרבתה בשבועיים האחרונים.

בהמשך נמסר כי עיריית נס ציונה יחד עם הצהרון הפועל בבית הספר, מנסים למצוא פתרון להמשך הקייטנה בהפעלת צוות הצהרון בלבד וכי עדכונים יועברו להורים ישירות.

 ואם לא די בכך, הרי במוצ"ש דיווחה העיריה כי בשעות האחרונות קיבלה עדכון לפיו אשת צוות בגן שיזף נמצאה חיובית לקורונה ולכן ובהנחיית משרד הבריאות, צוות הגן וילדי הגן נדרשים להיכנס לבידוד עד ל- 6.8 ולדווח על כך למשרד הבריאות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה