4 סקרים של ערוצי הטלוויזיה וברדיו – אין הכרעה גם בבחירות הקרובות

$(function(){})

לאחר ההחלטה לפרק את הממשלה ולצאת לבחירות חדשות כי לא ניתן לקיים ממשלה לא יכולות הכרעה, יצרו ערוצי החדשות (11, 12, 13) וגם 103FM לסקרי עומק ותוצאה שמה שהיה הוא שיהיה – אף אחד מהגושים לא יוכל להרכיב ממשלה – לא נתניהו ולא לפיד ולמה הפעם נתניהו לא יוכל לגייס עריקים

צילום מתוך אינסטגרם

היום במדינה נוצרו 2 גושים מרכזים – הגוש שלא מוכן בשום פנים ואופן שנתניהו יהיה ראש ממשלה והגוש שתומך בנתניהו לראשות הממשלה. מה שהפעם ישתנה הוא שהכל ברור, הכל גלוי ואף אחד לא מגמגם.

לאחר שמספר חברי כנסת מהגוש שלא תומך בנתניהו, זגזגו וגרמו למעשה לנפילת הממשלה, הפעם כל ראשי המפלגות יקפידו למנות אנשים ברשימתם על בסיס נאמנות, כאלו שמחויבים לדרך ולראשי התנועה.

הבחירות האלו גם כל המצביעים ידעו בברור עבור מה ומי הם מצביעים כך שלא תהיה טענה כמו שהייתה נגד בנט, שהוא בגד ברצון בוחריו.

כל אלו מביאים אותו להכרה שהקמת ממשלה חדשה בעוד מספר חודשים היא מעשה כמעט בלתי אפשרי, גם במקרה  ויצליח צד כל שהוא להגיע ל 61, זאת תהיה שוב ממשלה מתנדנדת שיכולה ליפול על בסיס שיגעון וקפריזה אישית של כל אחד מ61 חבריה.

 על פי ממוצע הסקרים -

הליכוד מקבל - 35 מנדטים, לפיד - 21 מנדטים, הציונות הדתית 9 מנדטים, כחול לבן (גנץ) 9, ש"ס - 7, יהדות התורה - 6, הרשימה המשותפת - 6, ליברמן -5, מפלגת העבודה -5 , ימינה 5, תקווה חדשה 4, מרץ - 4 מנסור עבאס - 4

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה