40 אנשי כיתות הכוננות של נס ציונה השתתפו בתרגיל לחימה בשטח בנוי בשישי האחרון

$(function(){})

האימון התקיים ברחבת מבנה אגף הביטחון ברח' תל חי בעיר. במהלך התרגיל שיפרו חברי כיתות הכוננות מיומנויות לחימה, תוך תרגול התמודדות עם אויב בשטח בנוי ובתרחיש בו ישנם אזרחים במקום.

דוברות עירית נס ציונה

2

ביוזמת אגף הביטחון של עיריית נס ציונה, הגיעו בשישי האחרון 40 חברי כיתות הכוננות העירוניות לאימון שדימה לחימה בשטח בנוי. האימון התקיים ברחבת מבנה אגף הביטחון ברח' תל חי בעיר.

במהלך התרגיל שיפרו חברי כיתות הכוננות מיומנויות לחימה, תוך תרגול התמודדות עם אויב בשטח בנוי ובתרחיש בו ישנם אזרחים במקום.

בכדי לאפשר לתרגיל להידמות כמה שיותר לתרחיש אמת, קיבלו הלוחמים אקדחי צבע (פיינטבול), התחלקו לקבוצות ועל פי תרחישים שהוכנו מראש, תרגלו מיומנויות לחימה שונות, השתלטות על כוחות טרור, איתור והגנה על בלתי מעורבים, עבודת צוות וחיפוי על כוחותינו – כל אלו בנתוני שטח לחימה של אזור מאוכלס.

במהלך כל בוקר שישי, ביצעו חברי כיתות הכוננות את המשימות בתרגיל ברצינות רבה, הפגינו יכולות מרשימות ועבודת צוות מתואמת והדוקה.

3

ראש העיר שמואל בוקסר שהגיע לצפות בתרגיל אמר לחברי כיתות הכוננות: "תושבי נס ציונה צריכים להתגאות בצוות האיכותי והמצוין שגובש בעיר. אין ספק שאתם כוח מוביל להגנה על תושבי נס ציונה. אנחנו נמשיך לתת לכם את כל הכלים והמעטפת בכדי שתצליחו לשפר מיומנויות ולהיות מוכנים לכל תרחיש ובתקווה שלעולם לא נידרש. אין ספק שהביצועים שראינו במהלך האימון לא יביישו יחידות מובחרת".

טל ברודר, מפקד כיתת הכוננות של נס ציונה: "הרגשנו צורך לקיים אימון טקטי של הכיתות, בכדי לשפר את היכולות המבצעיות שלנו ולתת לחברים בכיתת הכוננות חוויה הכי קרובה לתרחיש בו נדרשים להתעמת מול מחבלים. אני שמח על שיתוף הפעולה עם ירון, הקב"ט העירוני, צוות השיטור והנהלת העירייה שהעמידה לנו את האמצעים הדרושים לקיים את האימון החשוב הזה. נמשיך לשמור על כשירות ולשפר יכולות כדי להיות מוכנים, בתקווה שנישאר רק בתרגול ולא בתרחישי אמת".

האימון בליווי חברת אדרנלין המבצעת תרגולי ירי באמצעות אקדחי צבע. מדריכי החברה אשר מלווים אימוני ירי, בין היתר של כיתות כוננות ברחבי הארץ מסרו כי התרשמו מאוד מהרמה המקצועית, יכולות, איכות ומוטיבציה של חברי כיתת הכוננות של נס ציונה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה