והעיר נס ציונה צהלה ושמחה... עם מיצגים ומתחמי חגיגות בכפוף למגבלות !

$(function(){setImageBanner('7de79a7b-a3fc-4c44-a389-88cf99bb4321','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,48688,'Image','');})

ידיעה מעודכנת:
תחת הכותרת "פורים במסכה" – הכינה עיריית נס ציונה בשיתוף החברה לתרבות ופנאי מתחמים מקושטים ומיצגי תאורה אשר מפוזרים ברחבי העיר, במרחב הפתוח, אליהם נוספו פעילויות נוער ביוזמת מחלקת נוער צעירים וקהילה.

המתחמים הפתוחים לציבור עד היום בשעות הצהריים:
רחבת העירייה
רחבת קריית התרבות
גן החשמל
ראו גם ידיעה על ת ח ר ו ת ה ת ח פ ו ש ו ת שלנו!

בתמונת השער המעודכנת: מש' עוזיאל בהרכב מלא: ההורים גלעד וסימה וילדיהם נוגה, ניסן ונועם. כל הכבוד...

פוטו חובב

נס ציונה מתחפשת. מתחמי פורים צבעוניים נפרסו כבר מיום רביעי ברחבי העיר לחגיגה משפחתית מהנה, במסגרת הגבלות הקורונה. כאשר הוכנו שלל מיצגים במטרה לשמר את אווירת חג הפורים השמח תוך שמירה על תקנות הקורונה. ללא התקהלות.

ברביעי אחה"צ נפתחו לקהל הרחב שלל מתחמים במרחבים הפתוחים – עצים ועמודים בתחפושות, עמדות צילום וציורי רצפה בתלת מימד, מתנפחים ומיצגי תאורה צבעוניים. צוותי שמחה עברו ברחבי העיר וישמחו את התושבים.

חובב

המתחמים הפתוחים לציבור עד היום בשעות הצהריים:
רחבת העירייה
רחבת קריית התרבות
גן החשמל
גן נווה – יופעלו מייצגי תאורה החל מרדת החשכה

מחלקת נוער צעירים וקהילה הקימה מיצגי ראווה בשיתוף עם תנועות הנוער. המיצגים ייפתחו לקהל הרחב היום בשעה 16:00 והם פרוסים ברחבי העיר:
שבט סהר – רח' מנחם בגין 1,
בשבט איתן ומועדונצ'יק – רח' דוד אלעזר 22
מכבי צעיר – עמק השושנים 12

חובב
ראש העיר שמואל בוקסר:

לא הסכמנו לוותר על אווירת חג הפורים ולכן חשבנו על רעיונות מקוריים שיאפשרו את שמחת החג בלי לחרוג מהגבלות הקורונה. אני רוצה להודות לכל מי שלקח חלק במבצע שמומש בזמן קצר, לאור המגבלות המשתנות. תודה מיוחדת לחברת מועצת העיר מאיה פז שקולניק, מחזיקת תיק הנוער על יוזמה ועבודה מאומצת ועל התרומה לקיום המייצגים.
תושבי נס ציונה, בואו להנות מהמרחבים המקושטים ומאווירת החג, אבל שימרו על הנחיות הממשלה. מבלים במסגרת המשפחה בלבד. ללא התקהלות. נס ציונה חזרה להיות ירוקה ואנחנו חייבים להמשיך ולשמור יחד על הצבע הירוק"

פרטי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה