ח ו ז ר י ם.... העיתון "כל נס ציונה" ישוב להופיע ביום חמישי 18.3 !

$(function(){})

ביום חמישי הקרוב ישוב לתיבת הדואר שלכם העיתון המקומי "כל נס ציונה", לאחר שהבעלות עליו נמכרה למו"ל של העיתונים המקומיים "יבניתון" ו"גדרתון" שלום נגר.
האתר בו אתם גולשים- "נס ציונה נט" - נשאר בבעלות חברת "מגמה תקשורת שיווקית" ומש' בן דוד.
האתר והעיתון המודפס מתכוונים לשתף פעולה לטובת קהילת תושבי נס ציונה ולתת יחדיו מענה לכל התושבים מכל גווני האוכלוסייה בעיר.

פרטי

זה שמתחיל וזה שסיים... שלום נגר ואבי בן דוד

להלן הודעתה של החברה הרוכשת:

חברת אלפא רעות רשת עיתונות ותקשורת, המוציאה לאור  עיתונים מקומיים באיזור השפלה מזה 30 שנה, רכשה את עיתון כל נס ציונה שיוצא לאור 34 שנה ונחשב לאחד העיתונים המקומיים הותיקים והפופולרים ביותר בארץ.

שלום נגר מנכ"ל החברה מותיקי המול"ים בישראל בתחום העיתונות המקומית: 

"אני בטוח שעיתון כל נס ציונה ימשיך לשרת את קהילת תושבי נס ציונה ואת הקהילייה העסקית בעיר. אנו נקפיד לשמור על אופיו של העיתון ונשמור על המסורת רבת השנים, שהנחיל המייסד והעורך של העיתון אבי בן דוד תוך שיתוף פעולה עם אתר האינטרנט נס ציונה נט שבבעלותו של אבי בן דוד.

נשמח לשתף פעולה עם כל הגופים והגורמים בעיר בכדי לספק לתושבי העיר את הצורך בעיתון מקומי שיגיע לכל בתי התושבים.

הגליון יופץ בסופ"ש הבא בתאריך 18 למרץ .

שימו לב: מס' הטלפון של העיתון נותר כשהיה - 9301717

--------------------------------------------------------------

אבי בן דוד, המו"ל הקודם מסביר:

לפני שבועות מספר, בתום שנת הכספים 2020 הפסקנו את הופעת העיתון המודפס לאחר 34 שנות הופעה. עשינו זאת מאחר והמשימה להמשיך בהוצאתו לאור, גם לאחר פגיעה כלכלית ממושכת כל כך בענף, היתה למעלה מכוחנו ולכן החלטנו להתמקד באתר "נס ציונה נט" בלבד.

אלא שידידי ועמיתי במשך עשרות שנים, שלום נגר, החליט "להרים את הכפפה" ולהשקיע לא מעט - כדי להיכנס לנעלינו ולהמשיך בהוצאת העיתון לאור.  אני מודה לו על כך ואני שמח במיוחד על כוונתו לשמר את הצביון הייחודי והקהילתי של העיתון, צביון שכה ייחד אותו.

רעייתי ושותפתי לדרך חנה ואנוכי, מאחלים לו הצלחה רבה ומתכוונים לשתף עימו פעולה ככל הניתן, על מנת להבטיח לכם עוד שנים רבות של הנאה מקפה של בוקר ביום שישי עם העיתון המקומי ביד..

עצמי

שער הגליון האחרון שהוצאנו לאור

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה