800 פחים כתומים לאריזות יוצבו בקרוב בנס ציונה

$(function(){})

נס ציונה מצטרפת למהפכה הכתומה ובשיתוף פעולה עם תאגיד מחזור האריזות תמיר תציב אותם העיריה ברחבי העיר במהלך החודש הקרוב .
הפחים הכתומים מיועדים לאיסוף פסולת אריזות פלסטיק מכל סוג וגודל, קרטוני משקה ואריזות מתכת .

דוברות נ"צ

בהמשך למהפכת המחזור העירונית ולמרכזי המחזור אשר הוצבו בשנה האחרונה בלב השכונות, יחל  לקראת סוף החודש פיזור הפחים הכתומים בעיר.

המטרה, לאפשר לתושבים באופן מיטבי להמשיך ולהפריד את הפסולת הביתית לפחים השונים: פסולת אריזות פלסטיק מכל סוג וגודל, קרטוני משקה ואריזות מתכת לפח הכתום, אריזות זכוכית לפח הסגול, ניירות וקרטונים דקים לפח הכחול, בקבוקי משקה גדולים למחזוריות וקרטונים גדולים לקרטוניה.

פסולת האריזות מהפחים הכתומים תיאסף בימי פינוי ייעודיים ותועבר למתקן המיון בראשון לציון בו תמוין לשבעה סוגי חומרים נפרדים: 3 סוגים שונים של פלסטיק, מתכת, קרטוני משקה, קרטון ופלסטיק מעורב.
מעל 85% מפסולת האריזות מהפחים הכתומים צפויה לעבור למחזור במפעלי מחזור ברחבי הארץ ולחזור אלינו כמוצר חדש.

פריסת הפחים הכתומים בכלל העיר צפויה להתחיל כאמור, לקראת סוף החודש ותימשך כשבועיים. במקביל להצבת הפחים תחולק לבתים חוברת הסבר והפעלה חווייתית לילדים הכוללת מידע אודות הפח הכתום, תזכורת באשר לשאר אמצעי ההפרדה הקיימים והסבר כולל על נושא הפרדת הפסולת וחשיבותו.

מסכם שמואל בוקסר, ראש העיר:
כניסת הפחים הכתומים לעיר מקדמת צעד משמעותי את מהפיכת המחזור שהתחלנו. איכות הסביבה הינה נושא מרכזי ומשמעותי עבור העיר נס ציונה. שמירה על סביבה נקיה ועל אורח חיים מקיים היא האחריות של כולנו. הרגלים פשוטים, שקל לאמץ- עושים את כל ההבדל. אני מברך על שיתוף הפעולה עם תאגיד המחזור תמיר ומצפה לשיתוף פעולה של תושבי העיר כדי שנצליח יחד לשמור גם על ניקיון העיר וגם על סביבה מקיימת עבור הדורות הבאים.


רני איידלר, מנכ"ל תאגיד מחזור האריזות תמיר:
אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם עיריית נס ציונה המצטרפת למעל 100 רשויות בארץ בהן פרוסים פחים כתומים להפרדת פסולת אריזות למחזור בבית ע"י התושבים.
בשנים האחרונות, אנו עדים להתעוררות עולמית וכמובן מקומית לחשיבות נושא המחזור בעולמינו, שהפך לעניין מרכזי המקבל את תשומת הלב התקשורתית והציבורית יותר מאי פעם ואני מאמין שתושבי נס ציונה יצטרפו למהפכת המחזור הכתומה, יפרידו אריזות לפחים הכתומים ובכך נתרום כולנו למען סביבה טובה יותר"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה