אירועי "מדע מהסרטים" במכון דוידסון לחינוך מדעי קיץ 2022 האם המדע שרואים בסרטי המדע הבדיוני אפשרי?

$(function(){})

במסגרת אירועי "מדע מהסרטים" במכון דוידסון לחינוך מדעי תוכלו לגלות את הזווית המדעית מאחורי הסרטים האהובים. האם המדע שרואים בסרטי המדע הבדיוני אפשרי? על כך ועל הפעילויות במכון דוידסון חופש גדול 2022 בכתבה שלפניכם.

אירועי "מדע מהסרטים" במכון דוידסון לחינוך מדעי קיץ 2022 האם המדע שרואים בסרטי המדע הבדיוני אפשרי?

אירועי "מדע מהסרטים" במכון דוידסון לחינוך מדעי קיץ 2022


האם המדע שרואים בסרטי המדע הבדיוני אפשרי? מה המדע מאחורי הסרטים הרומנטיים? בשבועיים הקרובים מכון דוידסון יערוך שיחות עם מדעניות ומדענים ונשות ואנשי קולנוע על מה שבין המסך למדע. 

הסיבות המדעיות שבגללן כדאי להתנשק בציבור? מה קורה לנו בראש כשאנחנו מתאהבים? למה הענק הירוק ירוק ועד כמה רחוק היום בו נוכל להנדס לנו כוחות על? אלו רק חלק מהשאלות בהרצאות, שיתקיימו בשבועיים הקרובים במכון דוידסון, הזרוע החינוכית של מכון ויצמן למדע.

מתי יש פעילויות במכון דוידסון 

ביום שלישי (16.8) יחלו אירועי "מדע מהסרטים" במכון לחינוך מדעי. בשבועיים הקרובים, בערבי שלישי וחמישי, יחקרו מדעניות ומדענים ונשות ואנשי קולנוע את המדע של הסרטים האהובים. האירועים יתקיימו באולם הברווז במכון דוידסון ברחובות, ומיועדים לגילי שמונה עד שש עשרה, אבל סקרניות וסקרנים בכל הגילים מוזמנים.

בחמישי 18/08/2022 נחקור דינוזאורים המופיעים בסרטים שונים

בשלישי הבא 23/08/2022 נדבר על המדע של כוחות העל עם סרטי גיבורי על.

ביום בחמישי 25/08/2022 עם המדע של האהבה דרך סרטים רומנטים".

פעילות מומלצת לבני נוער וילדים רחובות 2022 

למי? מתי? איפה? כמה?
* מיועד לגילי 16-8 (גם גדולים סקרנים מוזמנים)
* המפגשים מתקיימים בימי שלישי וחמישי אחר הצהריים במהלך חודש אוגוסט 2022
* ניפגש באולם הברווז, מכון דוידסון לחינוך מדעי, רחובות
* מחיר למפגש 40 ₪

מכון דוידסון לחינוך מדעי, הזרוע החינוכית של מכון ויצמן למדע, היא עמותה שמטרתה לפתח ולקדם את החינוך המדעי בישראל. המכון עוסק בשיפור החינוך המתמטי והמדעי, בהרחבת השימוש בטכנולוגיות מתקדמות למטרות חינוכיות, בהנגשת המדע לציבור הרחב ובמשימות חינוך מדעית נוספות. המכון מפעיל תכניות בתוך תכנית הלימודים של משרד החינוך ומחוץ לה, מפעיל את גן המדע ע"ש צ'רלס קלור, המכינה הקדם-צבאית המדעית היחידה בישראל, תחרויות ועוד.
לפרטים ולרכישת כרטיסים – אתר מכון דוידסון לחינוך מדעי.

מנכ"לית מכון דוידסון לחינוך מדעי, ד"ר ליאת בן-דוד, אמרה: "המדע נמצא בכל מקום, גם בסרטים - רומנטיים ובסרטי חלל כאחד. אנחנו יכולים למצוא אותו כשנביט למעלה אל הכוכבים, או פנימה אל ליבנו. תפקידנו כמדעניות וכמדענים, העוסקים בחינוך מדעי, לחשוף את המדע מזוויות חדשות שירתקו את כולן וכולם. ויש לנו את העבודה הטובה ביותר בעולם, לקחת את ניצוץ הסקרנות ולהדליק באמצעותו את אש התשוקה למדע".

איך נרשמים לפעילויות? כנסו לקישור ומשם תוכלו להבטיח את מקומכם בפעילויות קיץ מכון ויצמן 2022 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה