פסטיבל ערד 2022 תאריכים מופעים כרטיסים מוזלים. מי מופיע ומתי?. כל הפרטים על פסטיבל הזמר העברי בחודש אוגוסט.

$(function(){})

פסטיבל ערד 2022 תאריכים מופעים כרטיסים מוזלים. מי מופיע ומתי?. כל הפרטים על פסטיבל הזמר העברי בחודש אוגוסט. הוא חוזר ובגדול. חובבי הזמר העברי כבר מתרגשים לשמע הבשורה. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

פסטיבל ערד 2022 רמי קלינשטיין מופע להקה צילום שלומי פינטו

פסטיבל ערד 2022 תאריכים מופעים כרטיסים מוזלים. מי מופיע ומתי?.

פסטיבל ערד, הפסטיבל הוותיק בארץ, יתקיים השנה בפעם ה-39 כמיטב המסורת במהלך חודש אוגוסט 2022. זו השנה ה- 39 בה יתקיים פסטיבל ערד המסורתי והוותיק ברחבי העיר ערד. הפסטיבל צפוי לארח שורת אמנים מובילים, ביניהם ותיקי המוזיקה העברית והישראלית לצד מוזיקאים ויוצרים שנמצאים בלב המיינסטרים. יחד עם אלו, מתוכננות לעלות הפקות מקור בלעדיות ומופעי מחווה לסמלי התרבות שעיצבו את המוזיקה הישראלית. 

סיקור אירועי חופש גדול 2022 פסטיבלים בישראל. 

מי מופיע השנה בפסטיבל ערד 2022 

בין האומנים שייקחו חלק בפסטיבל השנה: עידן עמדי הכובש והמוכשר עם המופע "חלק מהזמן", רמי קליינשטיין הוותיק והאהוב בליווי להקתו, רביב כנר מארח את מוקי – שני ענקים על במה אחת, שלומי שבת מארח את נרקיס, שוטי הנבואה במופע עם שלל להיטיהם, שרון חזיז במסיבה ישראלית, אביבה אבידן במרתון ריקודי עם, הזמרת והשחקנית מירי אלוני עם מופע "זו ארץ ישראל היפה" ועוד שלל אמנים, הפקות מקור ומופעים ייחודיים.

מתי מתקיים השנה פסטיבל ערד? באיזה תאריכים? 

פסטיבל ערד המסורתי חוזר ויתקיים השנה במשך 4 ימים בין התאריכים 22/08/2022 עד 25/08/2022, כמה ימים לפני סיום החופש הגדול. הפסטיבל המתקיים זו הפעם ה-39 מציע מגוון רחב של מופעי מוזיקה תחת כיפת השמיים ובאתרים שונים ברחבי העיר ערד.

עוד באתר אירועי חופש גדול 2022 פסטיבלים מטר פרסואידים אטרקציות קופונים הטבות 

כמידי שנה, לקראת סוף חודש אוגוסט, העיר ערד לובשת חג ועושה הרבה כבוד לזמר העברי והישראלי עם קיומו של הפסטיבל המזוהה ביותר עם השירה עברית מזה שלושה עשורים, זמרים ותיקים לצד זמרים חדשים, מופעי מחווה לגדולי הזמר העברי, הפקות מקור, רצועת ילדים בלעדיות ועוד.

כמה עולים כרטיסים להופעות בפסטיבל ערד 

פסטיבל ערד 2022 מציע 4 ימים של מופעים ייחודים שיתפרסו על פני מספר מוקדים ברחבי העיר, תחת כיפת השמיים וכן באולמות סגורים וממוזגים. מרבית המופעים ללא תשלום (אך מותנים בהרשמה מראש) וחלקם בתשלום סמלי נע בין 30 ל-90 ₪.

מופעים מיוחדים לפסטיבל ערד ה-39 

כמידי שנה, הפקת הפסטיבל מעלה על הבמות שלל הפקות מקור ומופעי מחווה בלעדיים.

עושים כבוד לאריק אינשטיין וזהר ארגוב 


השנה בולטים המופעים הבאים: שלומית אהרון והכל עובר חביבי בהפקה מיוחדת ומקורית לפסטיבל, מופע מחווה לשיריו של זוהר ארגוב ז"ל בהשתתפות יהודה קיסר ולהקתו, גילי ארגוב, עידן יניב ורון שובל.

אומני ערד מארחים את עוזי פוקס במופע מחווה לשיריו של אריק איינשטיין ז"ל, מופע פואטרי סלאם בטקסטים מקוריים ובסימן 60 שנה לערד ומופע מחווה ליורם טהרלב – "את אני והרוח".


כמו כן יתקיימו שלל הפקות מקוריות מגוונות כגון: האחיות ג'משיד, אנסמבל דרור שרים נעמי שמר, "זה לא כלום" – הרכב נשי שרות משירי לאה גולדברג, רוני גינוסר במופע – רק על עצמי לשיר ידעתי, מקהלת ערד בניצוחו של רונן בן דוד ומופע נשים שרות נשים.

גם השנה דאגה הפקת הפסטיבל להפיק מגוון מופעים במסגרת "רצועת הילדים" עם מופעים מוזיקליים מקוריים לילדים ולכל המשפחה. בין המופעים: מירי תשירי, מילה טובה, הבאגיס והמופע "מי שטוב לו ושמח" עם חנה דסקל ויניב מידר.

איפה אפשר לישון בערד ? מקומות לינה מומלצים בנגב 

בנוסף לאירועי הפסטיבל החגיגיים, הנהלת הפסטיבל מזמינה את המבקרים ליהנות מבילוי בעיר ערד עם תיירות ענפה ומפתיעה. לצד הרי מואב והנופים עוצרי הנשימה, ערד מציעה מגוון אתרי לינה במחירים הוגנים החל ממלונות בוטיק, צימרים, חדרי אירוח ועד חאנים ולינה מדברית אותנטית. בעיר קיימת סצינה קולינרית תוססת ואיכותית הכוללת יקבי בוטיק, מבשלות בירה, קהילת מארחים ביתיים לאומנות ובישול, מסעדות מובילות ועוד.

באי הפסטיבל מוזמנים להנות מהאטרקציות התיירותיות בעיר ובסביבתה: מסלולי טיול מסומנים, נקודות תצפית מהיפות בארץ, סיורים בעקבות עמוס עוז, טיולי ג'יפים, ביקור במצדה, תל-ערד וים המלח.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה