הזמר הלוהט מנס ציונה, איתי לוי, חגג בבית החם, עם הבנות המאושרות.. -את סיום השנה.

$(function(){})

אירוע סיום שנה מרגש היה אמש ב"בית החם" מייסודה של ויצו נס ציונה, בהשתתפות הזמר הנס ציוני איתי לוי וראש העיר שמואל בוקסר.
15 בנות, בגילאי 13,14 לקחו חלק בפעילות , 3 פעמים בשבוע משעות הצהריים ועד שעות הערב. התוכנית כללה פעילות מעשירה ותומכת אשר אפשרה לבנות במהלך השנה שעורי עזר במקצועות הלימוד, פעילויות טיפולית, פעילויות פנאי וארוחה חמה.

יח"צ

 

בנות הבית החם סיימו שנה של פעילות באירוע מרגש בנוכחות ראש העיר שמואל בוקסר, צוות הבית החם והנהלת ויצו.

הזמר הנס ציוני איתי לוי הגיע לחגוג עם הנערות וקיבל אות הוקרה על פעילותו ותרומתו לפעילות במהלך השנה.

הבית החם בניהול משותף של תחום "נוצץ" (נוער וצעירים) באגף הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית נס ציונה וארגון וויצו, קיבל במהלך השנה שחלפה את 15 הבנות, בגילאי 13,14 שלקחו חלק בפעילות , 3 פעמים בשבוע משעות הצהריים ועד שעות הערב. התוכנית כללה פעילות מעשירה ותומכת אשר אפשרה לבנות במהלך השנה שעורי עזר במקצועות הלימוד, פעילויות טיפולית, פעילויות פנאי וארוחה חמה. מטרת הבית החם להוות עבור הבנות סביבה תומכת אשר מסייעת להן לסייע בהתמודדות עם אתגרים, לגלות את החוזקות שלהן, לצמוח ולהתפתח.

באירוע המיוחד הוקרן קליפ מרגש שהכינו הבנות ובו המסר לפיו צריך להסתכל קדימה כי הכל לטובה. הבנות צפו בסרטון יחד עם הזמר איתי לוי שהתרגש איתן מהקליפ המקצועי וההישג. בתום המפגש קיבלה כל נערה שי וברכה.
ראש העיר שמואל בוקסר אמר לבנות כי הוא מאמין שהחוויות שעברו בשנה החולפת והחברויות שיצרו, ילוו אותם עוד שנים רבות ויסיעו להם בהמשך הדרך. ראש העיר איחל לבנות הצלחה גדולה.

איתי לוי: "זו זכות גדולה עבורי לקחת חלק צנוע בסיוע ובתרומה לבית החם ואני תקווה שאמשיך לתמוך בפעילות החשובה עוד שנים רבות"

פנינה סטילקול אחראית תחום "נוצץ" הודתה לאושרת לוברטובסקי, על הדרכה מקצועית של הבנות במהלך השנה, לאתי דואניס ולהנהלת וויצו, על העבודה המקצועית המשותפת, לראש העיר שמואל בוקסר על התמיכה לאורך כל ימות השנה ולסגנית ראש העיר סמדר אהרוני על הליווי.


בשנה הבאה תרחיב עיריית נס ציונה את מסגרת הפעילות ותפתח מסלול "בית חם" מקביל גם עבור נערים. לתוכנית החדשה כבר גויס מדריך והיא תלווה על ידי עובד סוציאלי אשר עתיד לתמוך בנערים שייקחו חלק בתוכנית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה