הפרידה המרגשת של יניב מזרחי מטל דן השחקן שהפך לסמל של עירוני נס ציונה.

$(function(){setImageBanner('0b54a46b-548f-48e9-94b6-edeb96f95cda','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46943,'Image','');})

"תודה לטל על שנתן לי את הזכות לברך אותו ברגע כזה משמעותי". במילים המרגשות האלו פתח יניב מזרחייו"ר עירוני, את ברכת הפרידה מהשחקן עם הלב הענק ששחק בקבוצה עשור שנים והביא לקבוצה גביע אירופי כאשר היה פצוע.
***
" זו הרוח שהביא טל לנס ציונה, זה מה שאנחנו ניקח ממנו הלאה ואלו הזיכרונות שיישארו לתמיד", סיכם יניב מזרחי.
***
קרדיט לתמונות - עמית סמיקט, עירוני נס ציונה

עירוני נפרדת מטל דן קרדיט: עמית סמיקט, עירוני נס ציונה

הפרידה המרגשת של יניב מזרחי מטל דן השחקן שהפך לסמל של עירוני נס ציונה.

אין הרבה שחקנים בענף הכדורסל בישראל, שיכולים להתגאות בעובדה ששחקו 17 עונות בקבוצות בוגרים ומתוכן 12 באותה קבוצה, הפכו בה לסמל וזכו למעמד פרדה מרגש. אתמול נפרד טל דן, קפטן עירוני ממשחק פעיל ומעירוני במעמד שרגש את אוהדי הספורט בישראל. יניב מזרחי יו"ר עירוני, נפרד ממנו במילים מרגשות והרי הן לפניכם. 

מעטים האנשים שיכולים להעיד על עצמם שהם סמל של משהו. טל לא יעיד על עצמו כי הוא צנוע, אבל אני יכול לעשות זאת במקומו - טל דן הוא הסמל של נס ציונה. לא רק של עירוני נס ציונה, של העיר כולה.

את טל אני מכיר עוד מימי הפועל נס ציונה, כשהיה ילד בקט סל ותמיד בלט בנוכחותו - גם מבחינת יכולת וגם מבחינת גובה. טל הוא סיפור של ילד שחלם והגשים את החלום שלו, ויחד איתו כולנו הגשמנו המון חלומות. הוא הגיע מהמקומות הכי נמוכים שיש בכדורסל הישראלי ועד להנפת גביע אירופה במדי המועדון בו גדל.

כדורסל זה משחק שבנוי על חלומות. אם תשאלו כל ילד שמשחק כדורסל בנס ציונה מה החלום שלו - אני מניח שהרוב יגידו שהחלום שלהם הוא לשחזר את המסע שעשה טל.

אם תשאלו אותי כמי שעומד בראש המערכת מה החלום שלי, אז אגיד שהחלום הוא שנצליח לגדל עוד טל דן. שנצליח לגדל עוד מישהו שהמחויבות והאהבה שלו למקום כל כך גבוהה שהוא מוכן להקריב כסף, פרסום, ואפילו את הגוף שלו לטובת המועדון.

האישה שאיתו רוית וטל דן במסיבת העיתונאים בה טל הודיע על פרישה ממשחק פעיל

כשטל שבר את היד במשחק הליגה האחרון לפני פנייל פור היורופקאפ הייתי בטוח שהלך עלינו - אבל טל ספק הרגיע ספק הלחיץ עוד יותר ואמר ״אני אשחק״.

כשטל פתח את הראש בחצי הגמר ודימם על חצי פרקט הייתי בטוח שבזאת סיים את חלקו באירוע ואולי גם אנחנו - אבל טל עלה למחצית השנייה יותר תחבושות מבנאדם ושידר לכולנו מסר אחד - ״אני לא מוותר, אני מאמין, וככה גם אתם״.

זו הרוח שהביא טל לנס ציונה, זה מה שאנחנו ניקח ממנו הלאה ואלו הזכרונות שישארו לתמיד.


באופן אישי יותר - עברתי בכדורסל עוד המון רגעים שקצרה היריעה מלהכיל: עליות, ירידות, משברים חוויות בלתי נשכחות, ובכל צומת שאני זוכר טל תמיד היה שם בטוב וברע.

הוא לא היה השחקן הכי מוכשר, וגם לא קלעי עונשין מחונן - אבל בחלומותינו הוורודים ביותר אני ושאר החולמים לא האמנו שקיים מישהו שמגלם בנחישותו ובאופיו את כל מה שרצינו לשדר בכדורסל הישראלי.

אני מאחל לעצמי שהנוכחות של טל ב-11 השנים האחרונות במועדון שלנו (12 בטואטל) תוציא מהקבוצה אנשים נוספים עם מוסר עבודה שכזה, עם נאמנות וכבוד כזה למקום העבודה שלהם.

ואם דמותו תייצר לנו גם מחליפים לחלל העצום שהוא יוצר היום בעזיבתו, אז כולנו הרווחנו, ולא רק נס ציונה כמועדון כדורסל.
אני יכול להמשיך עוד ועוד, אבל זה היום של טל וזו הבמה שלו. מצד אחד מדובר ביום עצוב לנו כמועדון,

ומהצד השני אני מאד גאה שהצלחנו יחד עם טל ליצור תחושת שייכות כזאת בין שחקן למועדון. לעד כשיגידו טל דן אוטומטית יחשבו על נס ציונה, ובימינו זה דבר נדיר.

תודה לשחקן ענק עם לב ונשמה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה