האישה שזרקה לפח צמיד יהלומים בשווי עשרות אלפי שקלים

$(function(){})

צמיד יהלומים בשווי עשרות אלפי שקלים הושלך בטעות באשדוד בערב החג לפח המוטמן. התושבת, שנחרדה לגלות שהצמיד נעלם בתוך הפח שכבר התמלא בפסולת במהלך החג. האישה הזעיקה את 106, איך זה נגמר בסוף?

החיפושים אחר הצמיד בפח המוטמןבערב החג הושלך בשוגג צמיד יהלומים ביחד עם האשפה לפח מוטמן ברובע י"ב. התושבת, שככול הנראה הורידה את הצמיד במהלך ערב החג, זרקה אותו בשוגג. כאשר חיפשה את הצמיד כדי לענוד אותו שוב, נחרדה לגלות שהוא נעלם. 

לאחר שהצמיד לא נמצא בבית, הבינה התושבת כי הוא נאסף עם שאר הפסולת של החג והושלך לפח המוטמן. בינתיים הפח המוטמן כבר התמלא בפסולת במלואו, והסיכוי למצוא את הצמיד היה אפסי.

התושבת חייגה למוקד 106 של העירייה ודיווחה על הצמיד האבוד בפח המוטמן. "קישרו אותי עם מפקח תברואה בשם יקיר ולוטקר, ובצאת החג הוא הגיע למקום ביחד עם צוות ומנוף להרמת הפח המוטמן".

הצוות ביחד עם התושבת החל לנבור באשפה הרבה שנאספה במהלך החג בפח המוטמן. זה היה נראה אבוד, אבל העקשנות של הצוות במקום הביאה בסופו של דבר לאיתור צמיד היהלומים, שהושב לאחר כבוד לתושבת העיר.

הצמיד לאחר שאותר בפח המוטמן

"אני רוצה להודות ליקיר ולוטקר ולצוות הגיע איתו. הוא היה אדיב ומאוד נחמד. הם לא עצרו עד שמצאו את הצמיד", סיפרה התושבת לאשדוד נט.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה