ידידותי לסביבה המדור החברתי של נס ציונה: מי הנס ציוני הכי עסוק בימים אלו!

$(function(){setImageBanner('c63926a0-fe53-4d73-a2f6-cbfc3044a7e7','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46943,'Image','');})

המדור החברתי של נס ציונה! והפעם- מי הנס ציוני הכי עסוק, מהיכן צצו ה"המונים" שהפגינו ברחבת העירייה ונגד מי? "מסיבת חומש" בזום...ומי הנס ציונית שבקרוב עשויה להתמנות לשופטת מחוזית ! כל מה שמעניין בעיר רק באתר נס ציונה נט ובעיתון כל נס ציונה! בסוף הכתבה סרטון מקסים של אוהד הנווד מנס ציונה באיי הפסחא!

מיהו הנס ציוני שהיה הכי עסוק בשבוע שעבר?

נכון שרובכם חשבתם על ראש העיר, מנהל אגף שפ"ע או הטרקטוריסטים בעירייה? אז תתפלאו, זה לא קשור בכלל להצפות, אלא לתאריך...ומאחר ואנחנו בימי ה"בלאק פריידי" הידועים לשמצה.. הרי שכוונתנו לבני בוחניק, מייסד הקבוצה "כזה אני רוצה" וה"גורו" של חובבי הקניות".

בני בוחניק
עכשיו כבר לא צריך להסביר מדוע הוא כל כך עסוק. אבל מה שאנחנו במערכת לא מבינים עדיין, מדוע שר האוצר לא ביטל את הטירוף הזה של פטור ממע"מ על 75 דולר קניה ברשת. למה? למה הבזבוז המטורף הזה של הכנסות מדינה והאפליה של העסקים הקורסים מהארץ מחד ושל שכבות חלשות וקשישים שאינם צרכני אינטרנט? (מזל שסגרנו את המשרד ב"קני סנטר" אחרת כבר היו מנפצים באבנים את חלונותיו..) בתמונה: בני בוחניק בפעולה. גם אתם רוצים "כזה"?

ה"המונים" שהפגינו מול רחבת העירייה

אגב הפגנות המחאה ומפגיני הנגד, אותם מגייס כידוע "יקיר נס ציונה" רן כרמי-בוזגלו, הרי שהשבוע היתה לו הברקה חדשה..הוא יצא בקריאה למחות כנגד סגן רה"ע נאור ירושלמי, על שהשתתף בהפגנה במוצ"ש "במקום לטפל בהצפות"..
רעיון מקורי, ללא ספק. אך הוא לא כל כך שכנע את "ההמונים" להם קרא להצטרף אליו בצהרי יום שלישי ברחבת העירייה ולקרוא להדחתו של ירושלמי.וכפי שתראו בתמונה, הם אכן היו "המונים"...

מה שלא הפריע לו לומר נו כי "אלו היו העילית" וכי "כל העוברים ושבים הצטרפו".כנראה שיש בעירנו הרבה "שקופים"..."ההמונים" של רן כרמי- בוזגלו מפגינים ברחבת העירייה.

צילום עצמי

"מסיבת חומש" בזום...

התקופה המאתגרת בה אנו נמצאים מציבה אתגרים גם בפני צוות בית חב"ד, בין היתר בקשר לקיום מנהג הקבוע מזה שנים ארוכות של עריכת "מסיבות חומש" לתלמידי בתי הספר בעיר נס ציונה המתחילים את לימוד החומש.
***
על מנת לשמר את המנהג החשוב והמבוקש על ידי צוותי החינוך ורבים מהוריי הילדים, נוצרה יוזמה מקורית של חגיגת מסיבות חומש דרך הזום. הרב מנחם פלדמן היה בבית הכנסת וערך את מסיבת החומש בשידור חי ל 120 ילדי כיתות ב' מבית ספר 'ארגמן' אשר צפו בו בהתרגשות מכיתותיהם.

צילום עצמי


מי בדרך לביהמ"ש המחוזי?

ודאי שמעתם בחדשות שנתניהו הטיל על צחי ברוורמן מיודענו, לטפל אישית בקליטתו של יונתן פולארד בארץ.
כבר סיפרנו לכם כי הוא מיועד למלא גם את תפקיד מנכ"ל משרד ראש הממשלה ויש עוד משהו לספר לכם שקשור בו...
בקרוב צפוי אישורה של רעייתו, השופטת נאווה ברוורמן לשופטת מחוזית, אחרי 11 שנות כהונה כשופטת שלום.
היא אמנם לא אושרה עדיין בועדה למינוי שופטים, אך שמה צורף לרשימת המומלצים וההחלטה אמורה ליפול כבר בעוד מספר ימים.
להערכת רבים סיכוייה ממש טובים. זאת לאחר שההתנגדות בועדה הקודמת למינויה (בשל קירבתה לצחי... וחשש מנראות כאילו זכתה בתפקיד בזכותו) הוסרה.

צילום עצמי

מתגעגעים לחו"ל? קבלו את אוהב הנווד באיי הפסחא 

ונסיים בסרטון מהעולם הגדול אבל כזה שאחד משלנו צלם והפיק. מתגעגעים לימים שטיילנו בכל פינה בעולם? אז קבלו את אוהב הנווד מנס ציונה ואת הסרטון המרתק שצלם באי הפסחא. מקום שרק מעט תיירם זוכים להגיע אליו! וכך הןא מספר על החוויה: 

אי הפסחא המקום המבודד בעולם, בלי אף ציוויליזציה במרחק 2,000 קילומטרים! ארכיאולוגיה והיסטוריה מסתוריים על גבול הלא אפשריים, צלילה לבית של סקווידוויד, אוכל מקומי, כומר שמברך את ישראל ואפילו רקדתי ריקוד מושחט מול מאות אנשים!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה