מי הוא האדם שקעקע את שמותיהם של חללי צה"ל וריגש את המדינה?

$(function(){setImageBanner('07773586-ffa3-4925-9130-35bee04fed0c','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46943,'Image','');})

אדם שקעקע את שמותיהם של חללי צה"ל הצליח לרגש את המדינה לאחר שצילום של הקעקועים שעל גופו התפרסם ברשת. כנראה מדובר בתושב אשדוד הלום קרב, אך טרם התברר במי מדובר ומהו שמו. מימי זיו, אמו של סמל ליאור זיו שנפל בזמן שתיעד פעילות מבצעית ברצועה: "אני רק רוצה לחבק אותו"

הקעקועים על גופו של האיש. רץ ברשת

אדם שקעקע את שמותיהם של חללי צה"ל על גופו עורר בסוף השבוע האחרון התרגשות גדולה ברשת עם פרסום תיעוד של קעקועיו הרבים הנושאים את שמותיהם של חללים רבים, ביניהם הרוגי אסון המסוקים, סמ"ר עמית בן יגאל ז"ל, סמל ליאור זיו ז"ל ועוד.

"כמה אהבה יש לבחור הזה" – כתב אחד הגולשים, "כמה מכמיר לב במיוחד בימים שכאלה שיש בהם סרבני גיוס משתמטים וכאלה שחושבים לעזוב את הארץ...מצדיע לך אח חייל".

גולשת אחרת שיתפה: "אני כותבת משהו ומוחקת כותבת שוב ומוחקת. כל מה שאני רוצה לכתוב מתגמד לנגד התמונה והדמעות מטשטשות את הראיה והלב בוכה. שנשמתם של כל הנופלים תהיה חקוקה בליבנו כפי שהיא חקוקה על גופך אמן. יהי זכרם ברוך".

בין כל התגובות המרגשות, ניתן היה להבחין גם בתגובתה של איילת ברעם, תושבת אשדוד שסיפרה כי כבר נתקלה באיש בזמן שרכב על אופניים. בשיחה איתה מתברר כי מדובר בשכן שגר לא רחוק ממנה, אולם עד עתה היא איננה יודעת מהו שמו והיכן בדיוק הוא גר.

מי שבמיוחד הייתה מעוניינת לפגוש את האיש המסתורי, היא מימי זיו, אמו של סמל ליאור זיו ז"ל צלם דובר צה"ל שנהרג במהלך תיעוד פעולה מבצעית לאיתור מנהרות להברחת נשק ברפיח ב-20.4.2003, ששמו חקוק על גופו.

סמל ליאור זיו ז"ל. צילום באדיבות האם

לאשדוד נט היא אומרת כי רק הייתה רוצה לפגוש אותו ולחבק אותו. "עד עכשיו לא נרגעתי, זה פשוט הדהים אותי" - היא אומרת. "מבין כל חללי צה"ל, הבחור החליט משום מה לקעקע דווקא את ליאור. מי הוא? כמה כאב הוא סוחב על הגב שלו? האם הוא הכיר את ליאור?...".

"מאוד הייתי רוצה לפגוש אותו ולחבק אותו" – היא מוסיפה. "אני מבינה שהוא הלום קרב, ומבחינתי אנחנו שנינו נמצאים באותו מקום. אני אמנם לא יודעת מה הוא עבר, אבל אני יודעת מה אני עברתי. איבדתי את הילד שלי לפני 20 שנה, הוא חרט את זה על הגוף, אני על הלב".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה