מתנדבות "יחד" מנס ציונה אספו חבילות שי מגני הילדים עבור החיילים

$(function(){setImageBanner('c696bd67-fcbd-41bd-b62f-fed0b7246b6a','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46943,'Image','');})

כבכל שנה, לקראת חג השבועות, אספו מתנדבות "יחד" למען החייל בנס ציונה חבילות שי מגני הילדים בעירנו, לחיילינו המאומצים בחטמ"ר יהודה שבחברון ובחטיבת החילוץ וההצלה של פיקוד העורף.

מתנדבות "יחד" אוספות שי עבור החיילים

מתנדבות "יחד" בנס ציונה אספו חבילות שי מגני הילדים עבור החיילים

מסורת חג השבועות של המתנדבות המשיכה גם השנה, והן הגיעו עם החיילים אל גני הילדים ויצרו התרגשות גדולה. חבילות השי היו גדולות, עשירות, עטופות יפה עם מכתב או ציור של ילדים. ב"יחד" היו מרוצים: "מחמם את הלב לדעת שהגננות לא פוסחות על ערך הנתינה".


כבכל שנה, לקראת חג השבועות, אספו מתנדבות "יחד" למען החייל בנס ציונה חבילות שי מגני הילדים בעירנו, לחיילינו המאומצים בחטמ"ר יהודה שבחברון ובחטיבת החילוץ וההצלה של פיקוד העורף.


מתנדבות "יחד" למען החייל בעירנו, בליווי החיילים, הגיעו לכל הגנים וראו את ההתרגשות של הילדים מנוכחות החיילים, אשר ניכרה בכל פינה בכל גן. הילדים התקרבו לחיילים, דיברו איתם, סיפרו להם על קרובי משפחה שמשרתים בצה"ל, הצביעו בגאווה על החבילות שהביאו ונהנו מאוד מכל האירוע.

קבלות הפנים החמות והלבביות לחיילים ולמתנדבות ריגשו מאוד וגם החיילים התפעלו מכך. אחרי מילות תודה שאמרו החיילים לילדים ולצוותי הגנים, הצטלמו כולם בשמחה רבה עם החיילים וחבילות השי.

כל הגנים קיבלו תעודות הוקרה מהחיילים. חבילות השי היו גדולות, עשירות, עטופות יפה עם מכתב או ציור של ילדים. זה היה מקסים ומרגש מאוד. החיילים עבדו קשה באיסוף החבילות והעברתן לרכבים. הכמויות שנאספו היו מרשימות מאד וחולקו בין שתי היחידות.

ב"יחד" היו מרוצים מהאירוע ואמרו: "כל הכבוד לגננות שהסבירו לילדים מהו צה"ל, מה תפקידו בארצנו וכמו שהחיילים עושים למעננו, כך אנו צריכים לעשות למענם. מחמם את הלב לדעת שהגננות לא פוסחות על ערך הנתינה ומנחילות אותו לילדים בגנים".

מבצע איסוף החבילות הסתיים לאחר מספר שעות עבודה מתישות, אך בסופו של יום חבילות השי ריגשו מאד את חיילי היחידות המאומצות וכמובן שהם נהנו מהן מאוד.

יו"ר "יחד" נס ציונה מודה לכל הגננות, לכל הילדים והוריהם על ההתגייסות בתרומת חבילות השי. לתודה זו מצטרפות כל המתנדבות ב"יחד".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה