ערב לציון פורים לצוות ההוראה בתיכון בן גוריון בנס ציונה

$(function(){setImageBanner('e9faecea-f463-4764-a267-3b5a76fb4fc6','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46943,'Image','');})

ערב לציון פורים לצוות ההוראה בתיכון בן גוריון בנס ציונה - אמש התכנסו צוותי ההוראה להקדים ולציין את פורים ברוח הריאליטי ״ הזמר במסכה ״

ערב לציון פורים לצוות ההוראה בתיכון בן גוריון בנס ציונה

כתבה וצילמה צביה ויצמן
אמש התכנסו צוותי ההוראה של תיכון בן גוריון בנס ציונה להקדים ולציין את פורים. נכון, זה עוד לא, אבל כבר ניתן לראות בחנויות את שפע התחפושות וילדים מרחיבים את גבולות גזרת המועד, וכבר יוצאים מחופשים. השפעת הריאליטי ״הזמר במסיכה״ ניכרת במגוון המוצע. וכנאמר, רצוי באדר להרבות בשמחה.

השולחנות בחדר המורים לבשו חג ושפע כיבוד הונח עליהם. מורים אף הביאו מבחר קינוחים מעשי ידיהם. החליפו מתכונים ושיתפו סרטונים. בין לבין התהדרו בהשגים והשיגו השגות על בעיות. העיצומים בינתיים מונעים מאיתנו פעילויות מחוץ לבית הספר. ועוד לא אמרנו מילה על הרפורמה או ההפיכה. הערב אנחנו בפאוזה.

את הערב שאירגנו חברי הועד: דבי, מיכל, ורועי פתחה הסטנדאפיסטית ענת אביעד המצחיקה. והכל כבר נאמר על כמה בריא לצחוק. גלי הצחוק שבקעו מחדר המורים הדהדו ברחבי הקמפוס.

בערב התאורה מרככת, הנסקפה מפנה מקום לקייטרינג מגוון. המורים משדרים על תדר אחר. ויתרו על מסיכות, ולא על החברותא, הצטלמו סלפי, איווררו מתחים והתגבשו בינם לבין עצמם. ענת הסטנאפיסטית ידעה לאפיין את אישיותם ועשתה זאת בחן וכמי שקוראת טקסט מפוענח.

היא תפרה חליפת סטנדאפ, אחרי סקירה קצרה והבנה של איכות הקהל. היא הפגינה יכולת חיקוי מדהימה לטון המורתי. לא חסכה שבטה מנושאים כמו זוגיות, חינוך, קניות וחיות אחרות. התפעלה מריבוי מורים גברים שכשלעצמה היא מגמה בעליה בשנים האחרונות בכלל ומרשימה בפרט בתיכון בן גוריון

ולסיכום הכריזה ענת: יום ללא צחוק הוא יום מבוזבז!

ערב לציון פורים לצוות ההוראה בתיכון בן גוריון בנס ציונה

המורה במסכה בתיכון בן גוריון גם המורים חוגגים

תפריט בריא וגם מתוק ברוח פורים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה