"פרוייקט חיים" תערוכת צילומים חדשה של עינת מטלון בית האזרח הוותיק בנס ציונה

$(function(){})

במסגרת פרויקט "קהילה יוצרת" המתקיים בבית האזרח הוותיק בנס ציונה מוצגת בימים אלו, החל מחודש אוגוסט 2022, תערוכת צילומים של עינת מטלון -  "פרוייקט חיים".

צילומים פרוייקט חיים של עינת מטלון בבית האזרח הוותיק נס ציונה

"פרוייקט חיים" תערוכת צילומים חדשה של עינת מטלון בית האזרח הוותיק בנס ציונה

במסגרת פרויקט "קהילה יוצרת" המתקיים בבית האזרח הוותיק בנס ציונה מוצגת בימים אלו, החל מחודש אוגוסט 2022, תערוכת צילומים של עינת מטלון -  "פרוייקט חיים".

הכירו את עינת מטלון תושבת נס ציונה 

עינת ילידת 1959 תושבת העיר מזה 9 שנים, עבודה במרכז הזואולוגי ברמת-גן משנת 1981 ועד 2020 ובהן שימשה כאמא מחליפה וכאמא מאמצת למאות גורים של חיות בר והרבה מאוד גוזלים של ציפורי בר וציפורי שיר.


את עבודתה בספארי התחילה במחלקת קופים, שם גם פגשה את בעלה עופר מטלון, ובהמשך ובאופן טבעי עברה לתפקיד הנחשק כעוזרת וטרינר של ד"ר מוטקה לויסון. המקצועיות והידע הובילו אותה גם לתפקיד מנהלת המרפאה בספארי.
כל זאת נעשה במקביל לטיפול מסור ותובעני סביב השעון בכל הגורים והגוזלים שנזקקו לכך.


עינת הייתה פורצת דרך בתחום של גידול וטיפול בגורים יתומים או כאלה שנזנחו ע"י אמהותיהן, והצליחה להביא לשחרור בטבע, שחרור בשמורה או החזרה למשפחה הביולוגית.


תערוכה זו מסכמת שנים רבות של פעילות בתחום הצלת חיות בר ומציגה חלק גדול ממגוון בעלי החיים שטופלו בהצלחה ובאהבה ע"י עינת ובני משפחתה. 


את התערוכה אוצרת עדה בני, אשר מרכזת את פרויקט "קהילה יוצרת", במסגרתו מוצגות מידי חודשיים בבית האזרח הוותיק תערוכות מתחלפות פרי עבודת יד של אמנים תושבי נס-ציונה והסביבה.

בטקס הפתיחה  של התערוכה אשר התקיים בשבוע שעבר בבית האזרח הוותיק נכחו סגן ראש העיר מר נאור ירושלמי ומנהלת העמותה לרווחת האזרח הוותיק עידית חן-סייג שבמהלכו עינת סיפרה לנוכחים על הרציונל העומד מאחורי תערוכה זו שהיא משתפת בסיפורים מרתקים "מאחורי הקלעים".

לדבריה של עידית חן סייג: "התערוכות המתחלפות מוצגות באולם האירועים בבית האזרח הוותיק וייחודו של הפרויקט בכך שכל אחד יכול להציג את יצירותיו בתחומי הציור, פיסול, צילום ועוד שהמטרה העומדת לנגד עיננו היא לעודד פעילות פנאי ויצירתיות בגיל המבוגר ונשמח לארח תערוכות נוספות של גמלאים מוכשרים המבקשים להציג ולחשוף את יצירותיהם אצלנו".

הקהל הרחב מוזמן להגיע, בתיאום מראש, להתרשם מתערוכת הציורים שתוצג במקום במהלך החודשיים הקרובים בבית האזרח הוותיק, רחוב בן-גוריון 9 קומה 2.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה