" ת ו ד ה מ ת ו ק ה " - ל 20 מתנדבות המבשלות למיזמי סיוע לתושבי העיר הנזקקים

$(function(){setImageBanner('af5d8cf0-49a5-4696-8da9-f0388c3833a1','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46943,'Image','');})

המחלקה להתנדבות בעיריית נס ציונה קיימה אתמול סדנת שוקולד חווייתית, בהנחיית אדווה בן עזר, שוקולטיירית תושבת העיר.
לסדנה הוזמנו כ 20 מתנדבות אשר במהלך השנתיים האחרונות פותחות את הלב ומדי שבוע, אופות ומבשלות עבור תושבי העיר – בני הגיל השלישי, משפחות מעוטות יכולות, משפחות במשבר זמני ותושבים נוספים הזקוקים לסיוע.

דוברות

דוברותאומרים תודה - סדנת שוקולד חווייתית התקיימה אתמול עבור 20 מתנדבות מבשלות המסייעות מידי שבוע לתושבי העיר

המיזמים המרגשים "תמר לקהילה" ו"הפרויקט של סבתא שולה" החלו לפעול עם פרוץ מגפת הקורונה ובשל הצרכים שעלו עקב הסגרים, הבידודים והריחוק החברתי והם ממשיכים לפעול בכל שבוע, במטרה להעניק לתושבי העיר הזקוקים לסיוע אוכל חם, טרי וטעים או דברי מאפה מתוקים.


את הסדנה ביוזמת המחלקה להתנדבות של עיריית נס ציונה העבירה אדווה בן עזר, שוקולטיירית, תושבת העיר . הסדנה התקיימה בבית החם בבית ויצו בעיר והיא נועדה על מנת להוקיר תודה למתנדבות ולמתנדבים היקרים אשר בישול ואפייה קרובים לליבם והם תורמים מכישרונם וממרצם מידי שבוע כדי לעזור ולשמח משפחות ויחידים, תושבי העיר. המפגש המרגש היה מפגש פרונטאלי ראשון עבור רבות מהנוכחות אשר שמרו עד כה על קשרים וירטואליים בלבד. המפגש היווה ההזדמנות להיפגש פנים מול פנים לחלוק ולשתף את העשייה הברוכה.


במהלך הערב הקריאו למשתתפות מנהלת מחלקת המתנדבים, יעל בן נון ורכזת המתנדבים שני אזולאי ציטוטים ומכתבי תודה והוקרה ששלחו תושבים ביניהם תושבים אשר נקלעו למשבר זמני בעל כורחם בעקבות חולי, אשפוז, חוסר תפקוד זמני ועוד. והסיוע שקיבלו בדברי מאכל עזר להם לצלוח את התקופה הקשה.


מירב אביטל, מתנדבת ב "תמר לקהילה" אמרה: הבישול עבורי הוא ערוץ נוסף לתקשורת. הידיעה שההנאה שלי יכולה לעשות את ההבדל ולסייע למשפחה או לתושב שברגע מסוים זקוק לעזרה, לדעת שאנשים מחכים לאוכל שלי ומצפים לו בהתרגשות, ממלאת את ליבי והסיפוק הוא עצום. אני מודה למחלקה להתנדבות על הערב המקסים ועל ההזדמנות לפגוש מתנדבות נוספות תושבות העיר שחולקות יחד איתי עשייה משמעותית משותפת.


להצטרפות למיזמים ניתן לפנות למחלקה להתנדבות
[email protected]

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה