אופנהיימר סרט חדש 2023: ביקורת והמלצות סרטים חדשים מומלצים בבתי הקולנוע

$(function(){})

אופנהיימר סרט חדש 2023 עוקב אחר עלילותיו וסיפור חייו של רוברט אופנהיימר אשר נחשב בעיני רבים לאבי פצצת האטום. צפו בווידאו הסרט שישנה את כל מה שאתם חושבים ויודעים על איינשטיין.

אופנהיימר סרט חדש 2023: ביקורת והמלצות סרטים חדשים מומלצים בבתי הקולנוע

מלחמת העולם השנייה הוכרעה הודות לפעילות של 3 מדענים. הראשון היה אלברט איינשטיין, אבי תורת היחסות שקרא לממשלת ארצות הברית לפתח נשק גרעיני. השני היה אלן טיורינג שעמד בראש פרוייקט פענוח ופיצוח ה"אניגמה", ונחשב לאבי מדעי המחשב והבינה המלאכותית. ומי היה השלישי?. רוברט אופנהיימר, שעומד במרכז הסרט החדש אופנהיימר סרט חדש 2023. צפו בווידאו של הסרט בהמשך העמוד. 

על מה הסרט אופנהיימר Oppenheimer חדש בבתי הקולנוע סרטים מומלצים חדשים 

$(function(){})

מדובר בסרטו החדש של הבימאי הגאון כריסטופר נולאן (האביר האפל, דנקרק). סיפורו האמיתי והמדהים של מדען האטום רוברט אופנהיימר אשר הוביל במהלך מלחמת העולם השניה את צוות המדענים בפרויקט המדעי המסוכן, המהפכני ואולי החשוב ביותר שידע העולם: פרויקט מנהטן ליצירת פצצת האטום הראשונה.

הסרט הוא  מותחן אשר מוביל את הצופים אחר הדילמה הבלתי-אפשרית של המדען הגאון ואבי פצצת האטום אשר חייב להסתכן בהשמדת העולם בכדי להצילו.

בסרט מככב קיליאן מרפי בתפקיד ג'יי. רוברט אופנהיימר, יחד עם אמילי בלאנט בתור אשתו, הביולוגית והבוטניקאית קתרין "קיטי" אופנהיימר. זוכה האוסקר מאט דיימון בתפקיד הגנרל לסלי גרוב ג'וניור, מנהל פרויקט מנהטן, ורוברט דאוני ג'וניור משחק את לואי שטראוס, מייסד המחלקה לאנרגיה אטומית בצבא ארה"ב.

עוד באתר קו 761 הסעות לתל אביב בשבת 

הסרטים של  כריסטופר נולאן יצירות קולנוע שחייבים לראות 

סרטיו של נולאן כוללים את: "דאנקרק", "בין כוכבים", "התחלה", וטרילוגיית "האביר האפל". סרטיו הכניסו יותר מ5 מיליארד דולר בהקרנות ברחבי העולם וזכו ב-11 פרסי אוסקר והיו מועמדים 36 פעמים, כולל שתי מועמדויות לקטגוריית "הסרט הטוב ביותר".

מי משחק בסרט החדש על מדען הגרעין רוברט אופנהיימר

במאי: כריסטופר נולאן ועל המסך כוכבי קולנוע מהשורה הראשונה:  קיליאן מרפי, אמילי בלאנט, מאט דיימון, רוברט דאוני ג'וניור 

סוגה: דרמה, מתח
משך הסרט: 180 דקות

צפו בווידאו אופנהיימר סרט חדש 2023 

הסרט המומלץ של אוגוסט 2023 אימה במצולות 2 התהום

מוכנים ללסרט השני בסדרה?. אימה במצולות 2: התהום מביא בקיץ 2023 למסכים בבתי הקולנוע ריגוש גדול מהחיים, ולוקח את שובר הקופות הענק מ-2018 לגבהים ועומקים חדשים עם כרישים מפלצתיים. 

מי שאהב את מלתעות או את הסרט הראשון נדרש להוריד קופון 1+1 לסרט מתנה ולהגיע בהקדם לבתי הקולנוע.

לא צריך להביא חליפת צלילה כי הצופים יצללו למים לא מוכרים עם ג'ייסון סטיית'האם וגיבור הפעולה הבינלאומי וו ג'ינג כשהם מובילים משלחת צלילת-מחקר נועזת לגילוי התהומות העמוקים ביותר של האוקיינוס.

עד כאן הכל נשמע רגיל?. המסע הופך לאסון כשמבצע כרייה מאיים על משימתם ומאלץ אותם להילחם בקרב על חייהם. כשהם נלחמים מצד אחד בכרישי מגלדון עצומים, ומצד שני בבוזזי אוצרות טבע, חברי המשלחת ימצאו את עצמם במירוץ מורט עצבים כנגד הזמן. סרט מומלץ חדש בקולנוע אוגוסט 2023.

$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה