בת הים הקטנה צפו בווידאו עם דיבוב לעברית: סרטי ילדים מומלצים 2023

$(function(){})

אגדת הילדים הוותיקה חוזרת בעיבוד חדש. מחפשים סרט ילדים מומלץ לימי הקיץ? הכירו את סרטי ילדים מומלצים 2023. מה תמצא בת הים במסעה לעולם היבשה?.

בת הים הקטנה צפו בווידאו עם דיבוב לעברית: סרטי ילדים מומלצים 2023

מי לא אוהב אגדות עתיקות על יצורים מופלאים?. אז הפעם מעומק הים מגיחה אל היבשה לא אחרת מאשר בת הים הקטנה. שנתיים אחרי שאהבנו לצפות בסרט לוקה הגיע הזמן לחברה חדשה. קבלו את בת הים הקטנה צפו בווידאו עם דיבוב לעברית: סרטי ילדים מומלצים קיץ 2023. 

על מה עלילת הסרט החדש לילדים בת הים הקטנה 2023

$(function(){})

הסרט בת הים הקטנה מביא את הסיפור האהוב והבלתי נשכח של אריאל, בת הים היפיפייה והסקרנית הצמאה להרפתקה חובקת יבשה.

אריאל, ביתו הצעירה והמתריסה של המלך טריטון, הנסיכה הקטנה סקרנית לדעת מה יש מעבר למללכת המים. 

היא שואפת לגלות כל מה שאפשר אודות מה שנמצא מעבר לעולם התת ימי ובאחד הגיחות שלה על פני הים היא מתאהבת בנסיך המקסים, אריק. אבל כאן האהבה נתקלת באיסור עתיק יומין. 

למרות האיסור החל על בנות הים להתרועע עם בני אנוש, אריאל מרגישה שהיא חייבת להקשיב לרחשי ליבה. האם האהבה בבלתי אפשרית תנצח?.

כיצד מתמודדת אריאל עם אהבה בלתי אפשרית?. היא עושה הסכם עם מכשפת הים הרשעית, אורסולה, המאפשר לה לחוות את החיים שמחוץ למים, אולם המהלך הזה מציב את חייה ואת מלכותו של אביה בסכנה .

מדוע האנושות מרותקת לדמויות מיתולוגיות כמו בת ים הסירנות של האוקיינוס

האוקיינוס תמיד היה מקור למסתורין ולפלא, והעניק השראה לאינספור סיפורים ואגדות. בין הקסומים שבהם הם סיפורי בנות הים. מדובר ביצורים שכבשו את הדמיון האנושי במשך אלפי שנים. על סיפורים והאגדות היו אחראים יורדי ים ששטו למרחקים.

את המושג של בנות ים - יצורים עם פלג גוף עליון של אדם וזנב של דג - אפשר לייחס לתרבויות עתיקות. המיתולוגיה הבבלית מדברת על האל אאה, שתואר כאל אנושי בעל זנב דג. גם לתרבות הרומאית היה חלקם בעיצוב דמויות בת הים, כמו הסירנות, שפיתו מלחים באמצעות שירים  ונגינה חלומית. 

מי משתתף בסרט החדש?. את תפקיד אריאל, בת הים, מגלמת בסרט הזמרת והשחקנית האלי ביילי. שחקנים נוספים חוויאר בארדם בתפקיד המלך טריטון ומליסה מקארתי כמכשפת הים אורסולה.

צפו בווידאו בת הים הקטנה סרטי ילדים עם דיבוב עברית בקולנוע 

הערה חשובה: "הסרט בת הים הקטנה מכיל מספר רצפים עם אורות מהבהבים שעשויים להשפיע על בעלי אפילפסיה רגישה לאור או בעלי כל רגישות אחרת לאור".

$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה